2013-06-27, 09:24
Medlem
Har jag otur eller något? Man kan nästan tro att min amor gud gått och blivit full. Säkert med en jack daniels och massa strul överallt.

Seriöst: För jag jag hittar inte mr right. Mitt nuvarande jobb och studier gör det ju inte lättare heller att träffa någon. Så Istället möter jag mr kåt, mr player, mr hjärntvättad, mr ego, mr jagskaåkaiväg, mr jagtänkergöradigfull, mr skickamigmassanakenbilder eller mr hej-det-var-länge-sedan-ska-vi-ligga? Suck. Jag har iallafall inte tråkigt. Får mycket material till att göra skämtserier.

Men ändå när jag slutat leta så dyker en herre upp men han visar ju sig tidigt vara mr ta random ovan.. Gör jag något fel? Varför dras sådana herrar till mig?
Citera
2013-06-27, 09:29
Bannlyst
Det kommer när du minst anar det
Citera
2013-06-27, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fukaeri
Det kommer när du minst anar det

Det är det alla säger och jag är så trött på det.
Sen dyker det upp någon men sedan visar han ju sig vara mr jerk han med.
Citera
2013-06-27, 09:35
Medlem
Troligen så har du (TS) dissat alla trevliga killar som är vettiga, för att du anser att de är för tråkiga.
Så du har nog bara dig själv att skylla att du bara får konstigt folk på kroken.
Citera
2013-06-27, 09:36
Medlem
Det är så det ska vara, lite strul på vägen. Känner lika som dig fast tvärtom då då jag är kille.
Men rätt som det är så har du Mr right i Mr random. Kanske nästa du stöter på
Citera
2013-06-27, 09:36
Medlem
Hade en period då det där hände mig, det är bara att sålla bort och fortsätta helt enkelt..
Citera
2013-06-27, 09:39
Bannlyst
Fokusera på dig själv och dina studier samt jobbet så kommer han dyka upp när du minst anar.
Det är när man letar som det skiter sig.
Tänk positivt
Citera
2013-06-27, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canine888
Har jag otur eller något? Man kan nästan tro att min amor gud gått och blivit full. Säkert med en jack daniels och massa strul överallt.

Seriöst: För jag jag hittar inte mr right. Mitt nuvarande jobb och studier gör det ju inte lättare heller att träffa någon. Så Istället möter jag mr kåt, mr player, mr hjärntvättad, mr ego, mr jagskaåkaiväg, mr jagtänkergöradigfull, mr skickamigmassanakenbilder eller mr hej-det-var-länge-sedan-ska-vi-ligga? Suck. Jag har iallafall inte tråkigt. Får mycket material till att göra skämtserier.

Men ändå när jag slutat leta så dyker en herre upp men han visar ju sig tidigt vara mr ta random ovan.. Gör jag något fel? Varför dras sådana herrar till mig?
Det är inte de som dras till dig utan det är du som dras till dem.
Den röda tråden är lättare att hitta än man tror.
Citera
2013-06-27, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontyouworrychild
Det är så det ska vara, lite strul på vägen. Känner lika som dig fast tvärtom då då jag är kille.
Men rätt som det är så har du Mr right i Mr random. Kanske nästa du stöter på

Måste vara 1 på 1000

Citat:
Ursprungligen postat av Kp1984
Det är inte de som dras till dig utan det är du som dras till dem.
Den röda tråden är lättare att hitta än man tror.

Utveckla.
Citera
2013-06-27, 09:50
Medlem
Hur skulle du definiera "Mr Right"?
Kan du utveckla?
Vilka egenskaper mm är du ute efter osv?

Anledningen till att jag frågar är för att vi ska förstå bättre, allt från var/när/hur du träffar dina andra "Mr" och till du eg tror dig vilja ha det?

Det finns en anledning till att ju äldre vi blir desto färre krav ställer vi.
Tillslut är kravet ibland bara att partnern skall vara snäll
Citera
2013-06-27, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seegloo
Hur skulle du definiera "Mr Right"?
Kan du utveckla?
Vilka egenskaper mm är du ute efter osv?

Anledningen till att jag frågar är för att vi ska förstå bättre, allt från var/när/hur du träffar dina andra "Mr" och till du eg tror dig vilja ha det?

Det finns en anledning till att ju äldre vi blir desto färre krav ställer vi.
Tillslut är kravet ibland bara att partnern skall vara snäll

Om vi säger såhär- han är inte den snälla killen som alla trampar på, han är heller inte bad boy som är en uppdatering av den första. Båda dem stadierna har han passerat. Han har självkänsla, självförtroende och självrespekt. Mao har han sitt shit together. Han skulle t.ex aldrig tillåta sig själv bli manipulerad. Han är en riktig man helt enkelt som vill upptäcka världen med mig. Charmig, jävel i sängen, snygg, ödmjuk, lyhörd, modig etc,etc. Mkt kortfattat.

De flesta har jag träffat via nätet för det går snabbast och enklast. Vissa är riktiga jerks, andra klickar det inte med, en var väldigt bra som det klicka med men han skulle flytta...En annan var det också väldigt bra med...fast sen blev han knäpp eller nåt.
Citera
2013-06-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canine888

Är denna trådstarten också tänkt att ge material till skämtserier?

Det verkar som du varit på speeddejting och hastigt plitat ner ditt förstaintryck. Som att du sammanställt en skara raggtaktiker bara. Jag fattar inte varför dina "mistrar" per automatik skulle göra dem till "mr wrong"? Mr kåt kanske har en taskig approach, men han är knappast kåt 24/7 så värst länge.
Mr jagtänkergöradigfull?? Frågade han om han fick bjuda på nåt när ni hamnade bredvid varann i baren, eller har du dejtat honom en månad och varannat andetag du tog försökte han pilla i dig en starköl?

Som sagt, jag tror mest det här var ett försök att va lite lustig. Men annars behöver du verkligen lära dig att läsa av potentialen hos människor. Det finns inga slipade diamanter i gruvan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in