Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona
Alltså: du har inga som helst bevis för att TH brukade fota lik utanför jobbet med egen kamera, men anser dig ändå ha rätt att lansera din tro som någon sorts sanning, med uppenbar avsikt att skada, smutskasta, karaktärsmörda en krossad, justitiemördad person.
Och när jag frågade vad du fått ditt påstående ifrån hänvisade du till en källa som inte styrker det du säger, och igår skrev du att åklagaren och polisen
trodde att Teet betedde sig som du påstod, och nu skriver du att Teet själv medgett, och vad har han medgett egentligen? Medgav han i förhör att han gillade att fota lik utanför jobbet med egen kamera?
Hur som helst har du påstått att TH tydligen gillade att fota lik utanför jobbet, med egen kamera, och exakt var fick du stoff till det påståendet? Om du tror att TH betedde sig (du tror ju exakt vad som helst) så skriv: jag tror Teet fotade lik för nöjes skull. Allt skull bli så mkt enklare om du slutade larva dig och slutade lansera dina fantasier som sanningar.
Igår skrev du att Catrine dödades 10/6. Oj! Där gick det undan. Finns inget och ingen i vår del av Vintergatan som bevisar att 1) hon mördats 2) att hon dog 10/6. Du snackar oerhört mkt skit. Blir du aldrig väldigt, väldigt trött på dig själv? Någonstans måste du ju känna äckel inför din egen verksamhet, den obegåvade smutskampanj du försöker (duktig är du verkligen inte) driva.
Du har ju ingen egen agenda, du parasiterar, du försöker klumpigt dämpa andras arbete och lever på tjafs, du är uppenbarligen inte intresserad av fallets djupnivåer och man undrar vad du är rädd för, var ditt hat kommer från och varför du är så desperat. Desperat måste man vara för att ägna så mkt tid åt personförföljselse, pladder och småtjafs som du, och till på köpet 25 år för sent. För din falang är loppet kört på alla sätt. Ni har fått vad ni ville (läkarna mosades, lynchades), och den barnsaga ni tror på är stendöd, ni kan inte brodera vidare på den. Enda anledningen till att du hänger kvar i tråden, tjafsar och gör bort dig är att mitt och andras grävande stör dig. Det är det enda intressanta med dig faktiskt.
Och man kan gissa varför du störs, faktiskt, utan att hamn helt fel. Finns sannerligen inte många kvar som både är desperata, har tid och är så affekterade att de hetsar mot Obducenten 2013. Och förresten, i uppsatsen du puffade för igår (20 p/högskola) kallas TH för OBDUCENTEN. Snyggt

Han hade uppenbarligen de där
diabilderna hemma hos sig. Han gav bara en absurd förklaring till det och hade inget vettigt svar alls till
varför han hade dessa bilder hemma. Och sedan säger han att han inte tycker att han borde motivera det. Hade
ni misstänkt TH, så hade ni
inte köpt dessa svar han gav i förhör. Det är jag bombsäker på. Hade
Vincent gett sådana här svar, ja, då jävlar hade ni spetsat öronen och fått glosögon. Jajamensan.

TH medgav i förhör att bilderna inte var diarieförda och att han tagit bilder på tågliket vid ett annat tillfälle än under obduktionen av detsamma. Han gav en icke trovärdig förklaring till varför han plåtat med sin egen kamera och sedan levererar han att han "tog bilderna för att
få slut på rullen" (!). Är detta inte
båg, så säg gott folk?
Jösses.
Man är ju bara k****d om man tycker den här snubben är
trovärdig.
Ni reagerar ju på rena småsaker, i jämförelse, som Saba exv. sagt (-
Hon gick in i vilken bil som helst)...och tycker
det är "suspekt" (!).
Naturligtvis har inte TH själv sagt att han gillat att plåta lik, men med det material som finns om honom, så är det inte så särdeles svårt att dra slutsatsen att han varit överförtjust i det. Man är väldigt ignorant om man inte ser det.
Och så är det där med 10 juni en övertygelse jag själv bär inom mig, en övertygelse baserad på det material jag tagit del av.