2013-06-26, 13:14
Medlem
Du och dina hörsägen. Börja skriv böcker istället, tror den hobbyn passar dig bättre.

Tror du på fullaste allvar att det är så stor skillnad? Kan säga direkt att det inte beror på att dom hade ultra1337superdupermegaSCHTEK HG-varor, utan att de tränade sönder sig, och att de lyssnade på den söndertränade byggaren efter den andra, för han "var" ju stor..
Citera
2013-06-26, 13:34
Medlem
Tänkte köra en testo-, deca- och dbolskur nu till hösten och tänkte rådfråga er om rätt dosering för att undvika en slapp kuk. Jag kommer att köra testo D och nandro D. Kommer köra allt vid ett injektionstillfälle och vill bara köra 4ml på samma gång så min fråga är vilket upplägg som är bäst:

250mg/ml

250 testo / 750 deca ew
500 testo / 500 deca ew
750 testo / 250 deca ew
Citera
2013-06-26, 13:51
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Du och dina hörsägen. Börja skriv böcker istället, tror den hobbyn passar dig bättre.

Tror du på fullaste allvar att det är så stor skillnad? Kan säga direkt att det inte beror på att dom hade ultra1337superdupermegaSCHTEK HG-varor, utan att de tränade sönder sig, och att de lyssnade på den söndertränade byggaren efter den andra, för han "var" ju stor..

1. Tror du på fullaste allvar att ett undergroundlab i en källare i Rumänien eller Kina håller samma kvalitet som stora statliga och privatägda miljardföretag?

2. Känner du någon överhuvudtaget som har sysslat med BB/styrkelyft på hög nivå som var med för 15 år sedan? Någon som har tävlat i 20+ år, och har internationella meriter? Hur många år har du varit besserwisser på nätet, och när började du ens träna? Någon alls som är gammal nog att backa upp dina påståenden och tycker alla fejkprepp nu motsvarar apoteksvara? Kan som kuriosa nämna att när de första Thaifemmorna kom att du behövde ta mer än dubbla dosen jämfört med ryssar/nerobol för att få samma effekt.

Men i alla fall, jag har sagt mitt nu, och kommer inte att tjafsa mer med en internethjälte med attitydproblem.
Citera
2013-06-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Ja, det är väl bara att sätta sig vid skolbänken och räkna? Varför skall du tugga nolva under kurens gång?

Har läst att en del brukar ta 10mg per dag under testokuren ifall de får gyno-känningar, men vissa tar det från första dagen av någon anledning, förmodligen för att förebygga symptomen från första början.
Citera
2013-06-26, 14:06
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid123
Har läst att en del brukar ta 10mg per dag under testokuren ifall de får gyno-känningar, men vissa tar det från första dagen av någon anledning, förmodligen för att förebygga symptomen från första början.

Nolva är en anti-östrogen, men är inte väldigt effektiv ensam och i låga doser beroende på hur den fungerar. Är du intresserad finns det massor av trådar här som förklarar det bättre.
Citera
2013-06-26, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
1. Tror du på fullaste allvar att ett undergroundlab i en källare i Rumänien eller Kina håller samma kvalitet som stora statliga och privatägda miljardföretag?

2. Känner du någon överhuvudtaget som har sysslat med BB/styrkelyft på hög nivå som var med för 15 år sedan? Någon som har tävlat i 20+ år, och har internationella meriter? Hur många år har du varit besserwisser på nätet, och när började du ens träna? Någon alls som är gammal nog att backa upp dina påståenden och tycker alla fejkprepp nu motsvarar apoteksvara? Kan som kuriosa nämna att när de första Thaifemmorna kom att du behövde ta mer än dubbla dosen jämfört med ryssar/nerobol för att få samma effekt.

Men i alla fall, jag har sagt mitt nu, och kommer inte att tjafsa mer med en internethjälte med attitydproblem.

Nej, det skrev jag aldrig. Om du hade tagit på dig läsglasögonen så hade du sett precis vad jag skrev.

Ja, det gör jag. Flera stycken, dessutom. När de kollar tillbaka på hur korkat och likgiltiga dom var för prepp, träning... Ja, allt.. så skäms dom.

Inget problem med attityden. Är bara så trött på folk som säger "ahh, det var bättre förr minsann" - ja, vad konstigt? Då hade du hår på huvudet, och slapp raka ryggen tre gånger i veckan, och kunde faktiskt unna dig en ny brud då och då.
Citera
2013-06-26, 14:34
Medlem
Går de bra att dra ut oljan med en blå nål?
Citera
2013-06-26, 14:38
Medlem
Citat:
Jadå.
Citera
2013-06-26, 15:01
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
går det bra att injicera med blå nål?
...
Citera
2013-06-26, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
går det bra att injicera med blå nål?
...

Tänkte främst ifall modell blå är för tunn för att det ska vara komfortabelt att dra ut oljan med, de flesta verkar ju använda grön för det men jag kan icke få tag på gröna nålar, därav min fråga.
Citera
2013-06-26, 15:40
Medlem
igorescues avatar
Citat:

Ja det går bra
Citera
2013-06-26, 15:51
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albin_g
Tänkte köra en testo-, deca- och dbolskur nu till hösten och tänkte rådfråga er om rätt dosering för att undvika en slapp kuk. Jag kommer att köra testo D och nandro D. Kommer köra allt vid ett injektionstillfälle och vill bara köra 4ml på samma gång så min fråga är vilket upplägg som är bäst:

250mg/ml

250 testo / 750 deca ew
500 testo / 500 deca ew
750 testo / 250 deca ew

Hur mycket deca din kuk tål är individuellt. Min dör redan vid 100mg/w.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in