Citat:
Ursprungligen postat av
HeadOfBoo
1. Tror du på fullaste allvar att ett undergroundlab i en källare i Rumänien eller Kina håller samma kvalitet som stora statliga och privatägda miljardföretag?
2. Känner du någon överhuvudtaget som har sysslat med BB/styrkelyft på hög nivå som var med för 15 år sedan? Någon som har tävlat i 20+ år, och har internationella meriter? Hur många år har du varit besserwisser på nätet, och när började du ens träna? Någon alls som är gammal nog att backa upp dina påståenden och tycker alla fejkprepp nu motsvarar apoteksvara? Kan som kuriosa nämna att när de första Thaifemmorna kom att du behövde ta mer än dubbla dosen jämfört med ryssar/nerobol för att få samma effekt.
Men i alla fall, jag har sagt mitt nu, och kommer inte att tjafsa mer med en internethjälte med attitydproblem.
Nej, det skrev jag aldrig. Om du hade tagit på dig läsglasögonen så hade du sett precis vad jag skrev.
Ja, det gör jag. Flera stycken, dessutom. När de kollar tillbaka på hur korkat och likgiltiga dom var för prepp, träning... Ja, allt.. så skäms dom.
Inget problem med attityden. Är bara så trött på folk som säger "ahh, det var bättre förr minsann" - ja, vad konstigt? Då hade du hår på huvudet, och slapp raka ryggen tre gånger i veckan, och kunde faktiskt unna dig en ny brud då och då.