Forskade fram ARL 44 igår. Den ser verkligen ut som en mulltoa på rull inledningsvis. Som tur var hade jag fria xp:s nog att komma till nästa torn direkt (och en lite bättre kanon). Då var den riktigt skoj faktiskt! Och dödlig. På 4 matcher igår blev tyvärr bara 1 vinst men jag hade totalt 13 kills och bra med damage. Rätt ok tycker jag. Två gånger var det Artic-banan och jag valde H2H-kurvan vid berget. Lyckades sänka både Tiger P, KV-3 och IS där med lite bra peekaboo (och ja, lite guldammo var involverat också. Men inte så mycket).
Fast vad spelar det för roll om man dödar 2-3 stycken när det är 4-5 motståndare till som ligger på och lagkamraterna dör som flugor runt om en...
Siemka motherf*ckers!!
Citat:
Ursprungligen postat av
ESS-Lund
Gjorde precis det bästa hittills i WoT. Stängde av "assault"-type games på random games.
Inga fler skitta tråkiga camparspel där en tomte efter den andre kör iväg mot säker död eller att anfallande laget står och dagdrömmer med 2 minuter kvar på klockan trots att man ber dem anfalla. Dessutom mer defense och cap points som extra bonus.
Nu händer det!
Gjorde också det bara för att. Fast jag vet inte om det blivit bättre eller inte? Det gånger som laget faktiskt spelar ordentligt "försvarsspel" så är det riktigt skoj att försvara en bas tycker jag. Fast som sagt. Oftare rullade en och en iväg mot en säker död. Ha ha! Vi får se. Kanske slår på det igen om ett tag.
Citat:
Ursprungligen postat av
JoanJen
Förmodligen min bästa match hittills
Vi förlorade visserligen men jag skulle vilja tro att det inte var mitt fel I alla fall.
Edit:
Eller vänta lite. Nästa match gick bättre
Snyggt! Kör du bara arty eller kör du några tanks också?
----
Btw. Vad tror ni? Kommer det tank träd med fler länder snart eller kommer det stanna av här? Såg något rykte om Japan t.ex.? Finns kanske även andra Europeiska länder som kan komma med, typ Italien var väl involverade med tanks i WWII?