Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-25, 19:52
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Förmodligen gjorde hon kopplingen Medlemsantal -> Medlemsregister -> Medlemsadresser?

Känns fruktansvärt långsökt... Jag tror att det som en del andra svar under intervjun kom fram i ren "panik" i brist på bättre uttryck.
Citera
Medlem
Citat:
Förmodligen gjorde hon kopplingen Medlemsantal -> Medlemsregister -> Medlemsadresser?

Långsökt, finns ju ingen anledning att dela ut ett register hejvilt bara för att man uppger medlemsantal.
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Fan att inte reportrarna kan intervjua Dan Eriksson eller Jonas De Geer... just ja, de befinner sig aldrig i Sverige...

Söderman hade nog iofs kunnat komma fram med bra svar
Citera
2013-06-25, 19:54
Medlem
Citat:
Fan att inte reportrarna kan intervjua Dan Eriksson eller Jonas De Geer... just ja, de befinner sig aldrig i Sverige...

Söderman hade nog iofs kunnat komma fram med bra svar

Jonas hade varit roligt att se han är både kvick och kunnig, annars hade det varit intressant att se Pär Öberg i en direktsänd intervju eller debatt där har vi en man som kan prata med folk.

nu är jag lite offtopic känner jag så jag klipper här.
Citera
2013-06-25, 19:56
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Vad i helvete var det där? Mediatränar ni inte era företrädare eller iallafall förbereder dom innan ni ställer dom framför en kamera? Det där var riktigt uselt hade varit mkt bättre att tacka nej till intervjun, och vad var det för fåntrattar som stod bredvid reportern och "bröt" in när dom tyckte han ställde fel frågor? Nej det här kan ni bättre, det där var bara pinsamt.

Du tror att ett litet nystartat parti har resurser att skicka folk på mediaträning?
Citera
2013-06-25, 19:57
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ja inställningen är det inget fel på men nu avbröt han intervjun och Madicken framstår som ännu mer osäker och "liten".

Kanske. Men är journalisten en svenskhatande idiot som ställer dryga frågor bör man inte acceptera det, blir Madicken defensiv och accepterar idiotens spelregler bör man vara glad att det finns en som inte gör det och som säger emot.

Lite på ämnet, fan vad bra. Så här kan de tas! http://www.youtube.com/watch?v=E4AXJx3IzdY

Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Nja, hans inhopp var inte särskilt strategiskt smart. Det tittarna fick se var ett blurrat ansikte som verkade komma in och avbryta en pågående intervju genom att gnälla i en smått aggressiv ton. Jag tror att det hade varit bättre om Madicken själv hade kontrat frågan om medlemsantal genom att säga att hon hellre pratade om sakfrågor. Och ja, medieträning behövs, kraftigt.

Allt borde planerats och föreberetts bättre.
Citera
2013-06-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Du tror att ett litet nystartat parti har resurser att skicka folk på mediaträning?

Nu behöver dom ju inte skickas på någon dyr utbildning sånt kan likväl utbildas internt.
Citera
2013-06-25, 20:00
Medlem
NirvanAs avatar
Huvudsaken, i så här tidigt skede, är att toppskicket av partiet är mediavana och åtminstone godkända talare. Sen diverse "områdesledare mfl" borde få ett mejl skickade med bra, enkla, raka kontringar till de värsta flosklerna. Många frågor skulle man med lätthet kunna svara "Jag förstår inte vad det har med saken att göra?" "Det är inte produktivt för oss att uttala oss i denna fråga" osv osv, enkla, korta svar utan pardon.

Vad är svensk kultur? "Både du och jag vet vad det är så jag tänker inte gå dit..."
Citera
2013-06-25, 20:02
Medlem
-benito-s avatar
Tror faktiskt en total bojkott av all gammelmedia är rätt väg att gå. Varför medverka när man VET att dessa kommer att skriva negativt i vilket f all som helst. Det är väll ingen som tror att till ex. DN kommer med en SvP vänlig artikel någon gång inom den snaraste framtiden. Nej skit i dom och håll er till vår egen media...
Citera
2013-06-25, 20:05
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Nu behöver dom ju inte skickas på någon dyr utbildning sånt kan likväl utbildas internt.
Sant iofs men tror mer på en bojkott. Sionistmedia kommer alltid skriva ner SvP vad som en sker inte ett positivt ord kommer att komma från deras håll i vilket fall Peppe Grillo gjorde på detta vis i Italien i senaste valet.
Citera
2013-06-25, 20:05
Medlem
Citat:
Huvudsaken, i så här tidigt skede, är att toppskicket av partiet är mediavana och åtminstone godkända talare. Sen diverse "områdesledare mfl" borde få ett mejl skickade med bra, enkla, raka kontringar till de värsta flosklerna. Många frågor skulle man med lätthet kunna svara "Jag förstår inte vad det har med saken att göra?" "Det är inte produktivt för oss att uttala oss i denna fråga" osv osv, enkla, korta svar utan pardon.

Vad är svensk kultur? "Både du och jag vet vad det är så jag tänker inte gå dit..."

Borde inte vara något problem att utbilda alla som har en ledande roll eller iallafall ha vett att avböja en intervju istället för att skämma ut sig.
Citera
2013-06-25, 20:07
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinherden

Denna info förändrade hela grejen. Detta gillar jag inte. Jag tackar gudarna för att du finns Svinherden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in