2013-06-24, 14:35
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Har en liten fråga angående HCG, ska sticka 500iu e3d dom 5 sista veckorna på min kur nu innan pct. Räcker en "HCG Egypt - 5000ui" till 10 stick då eller hur funkar det?

lågstadie matte för fan
Citera
2013-06-24, 15:28
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
lågstadie matte för fan

Var det ett ja eller nej? Aldrig använt mig utav hcg eller nå annat med "iu" mått.
Citera
2013-06-24, 15:34
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Var det ett ja eller nej? Aldrig använt mig utav hcg eller nå annat med "iu" mått.
Det spelar väl ingen roll om det heter bananer eller iu. Har du 5000 bananer och behöver 500 bananer per gång så räcker det 10 gånger.
Citera
2013-06-24, 16:55
Medlem
Pr0statas avatar
Fått hem Winstrol till en 40/50 kur med testo som bas. Är osäker på om det räcker med en vecka med 1g glukosamin (som jag vart på nu), med tanke på att det antagligen tar en stund innan lederna börjar kärva av winnarna. Givetvis kan jag ju bara köra på men vill iallafall höra av någon vad jag isåfall kan förvänta mig.

Edit: Även kört Omega-3 i väl över en månad och har absolut noll bekymmer sedan tidigare och i nuläget med lederna.

Mvh
Senast redigerad av Pr0stata 2013-06-24 kl. 16:58.
Citera
2013-06-24, 17:03
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Det spelar väl ingen roll om det heter bananer eller iu. Har du 5000 bananer och behöver 500 bananer per gång så räcker det 10 gånger.

True. Ville bara vara på den säkra sidan men tack då vet jag!
Citera
2013-06-24, 17:13
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0stata
Fått hem Winstrol till en 40/50 kur med testo som bas. Är osäker på om det räcker med en vecka med 1g glukosamin (som jag vart på nu), med tanke på att det antagligen tar en stund innan lederna börjar kärva av winnarna. Givetvis kan jag ju bara köra på men vill iallafall höra av någon vad jag isåfall kan förvänta mig.

Edit: Även kört Omega-3 i väl över en månad och har absolut noll bekymmer sedan tidigare och i nuläget med lederna.

Mvh
Kände inte av något i lederna under win-kuren jag körde och jag körde inget glukosamin osv, inget måste att köra glukosamin eller sånt.

Omega-3 kör jag året om och har gjort sen 2005.
Senast redigerad av NirvanA 2013-06-24 kl. 17:15.
Citera
2013-06-24, 23:39
Medlem
Xamples avatar
Blanda melanotan och testo?

Ska bort ett tag och kommer att missa en stick, och vill inte ta med mig en 10ml vial för att jag kommer med största sannolikhet bli av med den.
Så till den stora fråga, kan jag blanda testo-c och melanotan i samma vial? kommer ligga ca. 3 dagar.
Och trots att subkutant är att föredra gällande melanotan så är inte IM skadligt.
Citera
2013-06-25, 04:43
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Ska bort ett tag och kommer att missa en stick, och vill inte ta med mig en 10ml vial för att jag kommer med största sannolikhet bli av med den.
Så till den stora fråga, kan jag blanda testo-c och melanotan i samma vial? kommer ligga ca. 3 dagar.
Och trots att subkutant är att föredra gällande melanotan så är inte IM skadligt.
Rent spontant känns det föga troligt att en olja skulle lösa sig i en vattenlösning. Om det är något annat som inverkar vet jag dock inte.
Citera
2013-06-25, 07:20
Medlem
Kör en en winny kur nu på 50/50 och är inne på dag 15, de senaste två dagarna har avföringen varit ljus och i dag på morgonen pulserade/bultade det lite under/vid höger revben. Urinen är under dagarna transparent/ljusfärgat. Har inte känt av några bieffekter i övrigt och idag var första gången jag upplevde den där bultande känslan vid revbenet där levern sitter, för övrigt har den bultande känslan släppt lite nu och var värre precis när jag steg upp. Är jag bara nojjig eller hur ska jag göra? Förnuftet säger en sak men viljan en annan, framförallt som effekterna börjar komma....
Citera
2013-06-25, 09:53
Medlem
Xamples avatar
Det är ju jävligt sant, får sätta melanotanet innan jag åker och fylla på den tomma vialen istället.
Citera
2013-06-25, 13:30
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce8
Kör en en winny kur nu på 50/50 och är inne på dag 15, de senaste två dagarna har avföringen varit ljus och i dag på morgonen pulserade/bultade det lite under/vid höger revben. Urinen är under dagarna transparent/ljusfärgat. Har inte känt av några bieffekter i övrigt och idag var första gången jag upplevde den där bultande känslan vid revbenet där levern sitter, för övrigt har den bultande känslan släppt lite nu och var värre precis när jag steg upp. Är jag bara nojjig eller hur ska jag göra? Förnuftet säger en sak men viljan en annan, framförallt som effekterna börjar komma....
Du är nojig.
Citera
2013-06-25, 14:11
Medlem
Borde jag vänta med at hoppa på, avlsutade en 12-14 veckors kur på 300mg testoe5d för ca 1,5 månad sen efter pct på nolva. Jag känner mig iaf återhämtad men har ej kollat värden. Tanken var att gå på testo e och EQ men borde man kanske vänta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in