2013-06-23, 18:11
Medlem
hmmm förstår inte redigt varför folk gnäller så djävla mycket på att han kör 100mg orala? så farligt är det fan inte!

Hade jag varit du hade jag ökat Testot till 500 om du ska köra med dom orala iaf! kanske sänkt så du kör 80mg med andra ord 40/50 av vardera och kör 500mg testo e e5d ist!

100mg orala är inte så mycket som folk faktist påstår! med tanke på att det är en kur på 50 dagar orala så är det inte så farligt! kolla the big boys som kör 100 dagar med betydligt högre än detta så! Testa och se hur din kropp reagerar iaf! du kanske inte pallar det då är det bara att trappa ner på dom orala svårare är det inte!
Citera
2013-06-23, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Ta det bara lugnt! Andas, hehe

Du kommer sen efter några stick och du fått in rutinen mer så känns det bättre. Sluta noja nu och se någon film och ta det lugnt bara..

mm behöver nog bara vänja mig.. hmm jag har inget smärta alls längre...
Citera
2013-06-23, 19:31
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera1
hmmm förstår inte redigt varför folk gnäller så djävla mycket på att han kör 100mg orala? så farligt är det fan inte!

Hade jag varit du hade jag ökat Testot till 500 om du ska köra med dom orala iaf! kanske sänkt så du kör 80mg med andra ord 40/50 av vardera och kör 500mg testo e e5d ist!

100mg orala är inte så mycket som folk faktist påstår! med tanke på att det är en kur på 50 dagar orala så är det inte så farligt! kolla the big boys som kör 100 dagar med betydligt högre än detta så! Testa och se hur din kropp reagerar iaf! du kanske inte pallar det då är det bara att trappa ner på dom orala svårare är det inte!

fast de större killarna började nog inte med 100mg!? sen är ju det så att 100mg orala med 250mg testo är vrängt. är nog mest det folk reagera på
Citera
2013-06-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Kliv av då, aas är inte för alla och är du så svag i psyket att du inte klarar att sätta nålen så kan man ju bara undra hur du kommer att reagera om och när du åker på ngn biverkning.

biverkningar är jag minst rädd för, har väl haft biverkningar på oralkur innan, bryr mig inte om vanliga biverkningar
Citera
2013-06-23, 20:00
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurgenjail
biverkningar är jag minst rädd för, har väl haft biverkningar på oralkur innan, bryr mig inte om vanliga biverkningar
Jaha, så du oroar dig inte för problem med organ, blod, välmående osv?
Citera
2013-06-23, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jaha, så du oroar dig inte för problem med organ, blod, välmående osv?

givetvis men inte så jag inte vågar kura eller nojar för de
Citera
2013-06-23, 21:20
Medlem
runds avatar
Någon som har haft bra erfarenheter att köra a-dex i syfte att minska bloaten för att i sedan tur få blodtrycket att sjunka och hur mycket sjönk det för er?
Citera
2013-06-23, 22:49
Medlem
Pounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurgenjail
måste skriva av mig, tog nyss min första inject, gjorde inte ont men musklen ryckte lite, normalt?
aspirerade kom inget blod, typ luft såfall normalt?
svettades sönder tills de va helt klart :P
har läst mycket och kolla 100guides men e för chockad för att tänka just nu
satte i låret

fyfan vad svårt det var att hålla skiten stilla, skakade sönder med händerna så den åkte 0.5cm upp och ner hela tiden

edit: spillde fan olja överallt

Försök stödja handleden ner mot låret (eller axeln , gluten när du börjar sticka där) så skakar du mindre.

Har satt 100+ stick och kan fortfarande skaka ibland.
Citera
2013-06-24, 11:11
Medlem
Sitter och skummar igenom olika peptider. Fastnat för cjc 1295 w/o dac. Är det som melanotan, frystorkat pulver och kan förvaras i frysen tills då man blandar ut det med BAC-vatten? När det väl är utblandat, kan man ha det i kylen i säg sådär 2 veckor ungefär, utan att effekten av peptiden försämras?

Mvh
Citera
2013-06-24, 11:43
Medlem
Phil.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Sitter och skummar igenom olika peptider. Fastnat för cjc 1295 w/o dac. Är det som melanotan, frystorkat pulver och kan förvaras i frysen tills då man blandar ut det med BAC-vatten? När det väl är utblandat, kan man ha det i kylen i säg sådär 2 veckor ungefär, utan att effekten av peptiden försämras?

Mvh
Ungefär så. Men du kan ha peptiderna längre än 2 veckor i kylen utan försämrad effekt.
Citera
2013-06-24, 12:09
Medlem
Update:
Dagen efter, min första inject, har inga symptom eller någon känsla på att benet fått en inject, det är som nytt, bra olja?

Eftersom jag har ampuller så flyger de små korn av glassplitter när dem knäcks,
(hittade lite på handduken, syns endast när man reflekterar mot en lampa), så vad kan man använda för filter?

Sista sak: vad heter dem här sprit padsen på apoteketet?
Citera
2013-06-24, 12:29
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Har en liten fråga angående HCG, ska sticka 500iu e3d dom 5 sista veckorna på min kur nu innan pct. Räcker en "HCG Egypt - 5000ui" till 10 stick då eller hur funkar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in