2013-06-23, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Jag tyckte att den inte förändrades speciellt mycket. En på Basenotes skrev att den påminner om gummi, lite medicinskt på något vis och även lite sköljmedel av något slag. Lite fruktigt och lite vanilj. Och det tycker jag stämmer in, nu var det visserligen kanske ett år sedan jag provade, så mitt minne är nog inte lika aktuellt idag som då.
Ojdå, det där lät inte så bra Tänkte nämligen beställa refill flaskan som ett blind köp. Väldigt många har beskrivit den som en apelsinglass doft. Vanilj, krämig, och söt apelsin på toppen. Men, tror nog jag måste ha ett sample av den ändå.
Citera
2013-06-23, 18:46
Medlem
injections avatar
Vad är era åsikter om Dior Fahrenheit Absolute?
Citera
2013-06-23, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Bra doft! Perfekt till hösten. Irrbloss kan berätta mer, nog en av hans favoriter inför kallare månader.
Citera
2013-06-23, 18:58
Medlem
injections avatar
Citat:
Bra doft! Perfekt till hösten. Irrbloss kan berätta mer, nog en av hans favoriter inför kallare månader.

Jag gillar inte det vanliga dior fahrenheit, är ingen fan av petroleum. Men den här absolute luktade jag på kicks för några dagar sen.. och - wauu!..den luktade så gott och unikt. Ska testa den en gång till...sen beställer jag en flaska på nätet.
Senast redigerad av injection 2013-06-23 kl. 19:15.
Citera
2013-06-23, 19:36
Medlem
Nic78s avatar
Någon som testat Aqua Fahrenheit? Har hört att det ska vara en ganska bra parfym för sommaren.
Citera
2013-06-23, 22:00
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:

Personligen det ända negativa är att man inte får vara ensam om att ha den. Jag känner ingen som ogillar den.
Citera
2013-06-23, 22:56
Medlem
injections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Personligen det ända negativa är att man inte får vara ensam om att ha den. Jag känner ingen som ogillar den.

Du menar kanske den vanliga fahrenheit , eller? Personligen tycker jag att fahrenheit absolute är så jävla underskattad, om ni går in på youtube så ser ni att det finns bara två recensioner om den.
Citera
2013-06-23, 23:07
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Precis, en riktigt bra doft för kallare årstider. Nischkvalitet skulle jag vilja påstå. Varm, mjuk, len och söt utan att bli sliskig. Fahrenhet original spyr jag av nästan, som tur är finns inte mycket av denna kvar i Absolute. Lite i början kan man ana originalet, men det försvinner snabbt.
Citera
2013-06-24, 00:50
Medlem
Är det någon här som varit inne på Sephora? Har dom vanliga parfymer som säljs på Kicks mm, eller har dom ett bättre och bredare utval? Har hört att man får ett sample av dom parfymerna man är intresserade i, någon som kan bekräfta det?
Citera
2013-06-24, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Är det någon här som varit inne på Sephora? Har dom vanliga parfymer som säljs på Kicks mm, eller har dom ett bättre och bredare utval? Har hört att man får ett sample av dom parfymerna man är intresserade i, någon som kan bekräfta det?
Varit inne på den på Biblioteksgatan. Normalt utbud, några dofter som alla andra butiker inte har, men det är få och ingenting sådär jätteimponerande. Prover vet jag ingenting om. Var inne där ett tag och snackade med en säljare, men gick tomhänt därifrån.
Citera
2013-06-24, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Här har du en parfym som passar för sommaren som ligger i din prisklass och som jag tror passar dig. Du får dessutom några kronor över till ett par cheeseburgare från McDonalds.

Varsågod.

haha tack, ska nog beställa den där!!:P

ritinkin: haha aah de är sant, men finns säkert ngt undantag , de jag tänkte :P
Citera
2013-06-24, 11:52
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Du menar kanske den vanliga fahrenheit , eller? Personligen tycker jag att fahrenheit absolute är så jävla underskattad, om ni går in på youtube så ser ni att det finns bara två recensioner om den.

Nej jag menar absolut, jag har både den och originalet. Tror jag köpte org -95 eller nått, skruvkork.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in