2013-06-23, 14:58
Medlem
måste skriva av mig, tog nyss min första inject, gjorde inte ont men musklen ryckte lite, normalt?
aspirerade kom inget blod, typ luft såfall normalt?
svettades sönder tills de va helt klart :P
har läst mycket och kolla 100guides men e för chockad för att tänka just nu
satte i låret

fyfan vad svårt det var att hålla skiten stilla, skakade sönder med händerna så den åkte 0.5cm upp och ner hela tiden

edit: spillde fan olja överallt
Senast redigerad av jurgenjail 2013-06-23 kl. 15:16.
Citera
2013-06-23, 15:41
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurgenjail
måste skriva av mig, tog nyss min första inject, gjorde inte ont men musklen ryckte lite, normalt?
aspirerade kom inget blod, typ luft såfall normalt?
svettades sönder tills de va helt klart :P
har läst mycket och kolla 100guides men e för chockad för att tänka just nu
satte i låret

fyfan vad svårt det var att hålla skiten stilla, skakade sönder med händerna så den åkte 0.5cm upp och ner hela tiden

edit: spillde fan olja överallt
Hah, du vänjer dig. Kör in nålen hela vägen och håll kvar tills det är klart. Något säger mig att du kommer ha lite ont imorgon

Angående muskelryckningar så är det bara något nerv som du kommit åt. Ibland får jag det också, lite obehagligt men ingen fara.
Citera
2013-06-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Hah, du vänjer dig. Kör in nålen hela vägen och håll kvar tills det är klart. Något säger mig att du kommer ha lite ont imorgon

Angående muskelryckningar så är det bara något nerv som du kommit åt. Ibland får jag det också, lite obehagligt men ingen fara.

oki tack, känner mig totalt konstig nu, typ i chock haha...

har redan ont i benet lite, och lite svårt att gå för trappor
Citera
2013-06-23, 16:09
Medlem
ecoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecoo
Du kan inte påstå att använder man smileys så är man för ung för att använda AAS. Vad fan har det med saken att göra?

1-12 Testo e 500mg E5D
1-6 50mg Dbol
12-13 Nolvadex 40mg ED
13--> 20mg ED
Oj vart lite fel med nolvan. Det ska vara.

1-12 Testo e 500mg E5D
1-6 50mg Dbol
14-15 Nolvadex 40mg ED
15---> 20mg ED
Citera
2013-06-23, 16:43
Medlem
Oxar första kur/deff. Samt en skada i axeln

Har bestämt mig för att ta oxar som första kur, tänkte ta 25 stycken nu, och 25 stycken om ca 3 månader. Planen är att ligga på deff samtidigt som jag kurar med oxarna eftersom jag inte vill bli speciellt tjock utan vill snarare få en bättre volym på musklerna samt form. Hade en luxation i min axel under ca 4 veckors tid, och fick sedan göra en stor operation eftersom det hade blivit slitage i benet. Vill också påpeka att jag inte har en jätte bra ekonomi eftersom jag fortfarande studerar så kan inte gå på dem dyraste kurerna.

Frågor:

1.Kan oxarna få en muskler i kroppen att växa fel? / få min axel i luxation igen?
2.Är Bieffekterna större ifall man går på deff men inte bulk?
3.Samt fungerar det att deffa samtidigt på oxar?
4.Alternativa kurer i liknande pris?
5.Kan man springa samtidigt som man är på kur?
6.Har ni några rekommendationer?

MvH
Citera
2013-06-23, 17:21
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redbull931
tänkte ta 25 stycken nu, och 25 stycken om ca 3 månader.

Skriv gärna hur du mår efter 25 oxar.
Citera
2013-06-23, 17:42
Medlem
SamBumBs avatar
Antar att du hackade sönder muskeln lite när du skakade nålen upp och ner, kommer nog kännas lite imorgon. Du vänjer dig att sätta rätt fort och sen blir det ngt du kommer se fram emot ^^
Citera
2013-06-23, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Antar att du hackade sönder muskeln lite när du skakade nålen upp och ner, kommer nog kännas lite imorgon. Du vänjer dig att sätta rätt fort och sen blir det ngt du kommer se fram emot ^^

vetifan har totalt ångest hela tiden över att man satt den fel eller kommer sätta fel nästagång, vet inte om jag kommer klara fortsätta fast jag sett fram mot detta väldigt länge
Citera
2013-06-23, 17:45
Medlem
SamBumBs avatar
Så du tänker peta i dig 25st oxar på en gång? Eller är det så att du inte klarar av att formulera dig skriftligt?

Det r en viss skillnad på att ta 1st oxe ed i 25 dagar än att ta 25st oxar 1 dag.
Citera
2013-06-23, 17:49
Medlem
SamBumBs avatar
Kliv av då, aas är inte för alla och är du så svag i psyket att du inte klarar att sätta nålen så kan man ju bara undra hur du kommer att reagera om och när du åker på ngn biverkning.
Citera
2013-06-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurgenjail
vetifan har totalt ångest hela tiden över att man satt den fel eller kommer sätta fel nästagång, vet inte om jag kommer klara fortsätta fast jag sett fram mot detta väldigt länge

Ta det bara lugnt! Andas, hehe

Du kommer sen efter några stick och du fått in rutinen mer så känns det bättre. Sluta noja nu och se någon film och ta det lugnt bara..
Citera
2013-06-23, 18:01
Medlem
rollNsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Så du tänker peta i dig 25st oxar på en gång? Eller är det så att du inte klarar av att formulera dig skriftligt?

Det r en viss skillnad på att ta 1st oxe ed i 25 dagar än att ta 25st oxar 1 dag.

För er som inte fatta så menar ts att han första kuren kommer att bestå av 25 oxar. samt nästa kur 25 igen. Är ingen expert på doping preparat men oxar tror jag skall ge värst bieffekter... Blev erbjuden att köpa oxar och vart fan sugen på det.. Men när jag läste att det är de sämsta man kan ta så avstod jag.

Men erkänn... Alla som tränat ett tag, visst skulle det vara kul att kura en gång samt lägga i hög växeln och se hur mkt man växer på 1-2 månader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in