2013-06-22, 23:26
Bannlyst
O hur fan ska vi veta d när du inte skriver märket?

Är du man nog att köra 50mg dboll o 50mg adroll så kör på..
Citera
2013-06-22, 23:28
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyCrew
Nya kuren blir,

Dianabol 50mg/50 st, tänkt att ta 1 om dagen.

Anadrol 50mg/50 st, tänkt att ta 1 om dagen.

250mg/Testo/veckan/

Har även köpt hem Nolvadex 20m

Precis avslutat kur med ren Testo, började med 250mg/veckan sen blev det 500 mg/veckan har gått på denna kuren nu i 2 månader.

250mg testo i veckan och 100mg orala om dagen. Kör hårt!

Citera
2013-06-22, 23:45
Medlem
MKMF12s avatar
Dubbla dosen testo och halvera dosen orala så är det fine.
Citera
2013-06-23, 00:29
Medlem
manhofs avatar
Så länge magen inte kraschar på dig, kommer du bli biff kriminell.

Dock så avslöjar ditt användande av smileys i tid och otid att det här med bolaz kanske inte riktigt är din grej...
Citera
2013-06-23, 08:32
Medlem
Du kommer definitivt få grymma gainzzz när det gäller levervärden och förhöjda blodfetter
Citera
2013-06-23, 11:16
Medlem
ecoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Så länge magen inte kraschar på dig, kommer du bli biff kriminell.

Dock så avslöjar ditt användande av smileys i tid och otid att det här med bolaz kanske inte riktigt är din grej...
Du kan inte påstå att använder man smileys så är man för ung för att använda AAS. Vad fan har det med saken att göra?

1-12 Testo e 500mg E5D
1-6 50mg Dbol
12-13 Nolvadex 40mg ED
13--> 20mg ED
Citera
2013-06-23, 11:57
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecoo
Du kan inte påstå att använder man smileys så är man för ung för att använda AAS. Vad fan har det med saken att göra?

Vad för ålder tror du TS har? Lika många smileys som skriva rader kan ju ge en hint. Och hur gammal bör man vara innan man börjar med AAS enligt dig?

Du vet ... ibland kan man läsa mellan raderna för att dra en bra slutsats.
Citera
2013-06-23, 13:04
Medlem
du behöver inte börja med nolvan samtidigt som du hoppar av teston. vänta i en 10 dagar
Citera
2013-06-23, 13:23
Medlem
Flikens avatar
Problemet med att hjälpa folk som föreslår såna här idiotiska kurer är att de aldrig lär sig hur det funkar och vad man ska göra. Gång på gång så skriver de att de "läst på i flera månader" men så kommer de upp med någon askorkad kur och har uppenbarligen inte läst på överhuvudtaget. Det tar fan inte mer än en dag att lära sig hitta ok nybörjarkurer som funkar. Om man då ska hjälp de genom att modifiera och trixa tills det ser okej ut kommer de ju aldrig att lära sig tänka utan får det serverat på ett silverfat, sen skiter sig något och de panikar ur och då får vi alla dåligt rykte.
Citera
2013-06-23, 14:05
Medlem
Vill höra av er erfarna hur ni tycker denna kur och upplägg på pct ser ut för en förstagångskurare.

Jag hade tänkt att ta 60-80mg anavar (oxandrolone), ed. Räcker 60mg, för att sedan utvärdera efter kuren om man bör höja till nästa gång?

Till PCT:n hade jag tänkt att ta nolvadex. Efter sista dagen på anavar börjar jag med 40mg nolvadex de tre första dagarna och därefter 20mg ed i två veckor.

Vid gynnokänningar under kuren tar jag 40mg nolvadex tills känningarna avtar och fortsätter med 20mg ed kuren ut och ytterligare två veckor efter sista tabletterna anavar.

Vad säger ni?

Mvh
Citera
2013-06-23, 14:11
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbeda
Vill höra av er erfarna hur ni tycker denna kur och upplägg på pct ser ut för en förstagångskurare.

Jag hade tänkt att ta 60-80mg anavar (oxandrolone), ed. Räcker 60mg, för att sedan utvärdera efter kuren om man bör höja till nästa gång?

Till PCT:n hade jag tänkt att ta nolvadex. Efter sista dagen på anavar börjar jag med 40mg nolvadex de tre första dagarna och därefter 20mg ed i två veckor.

Vid gynnokänningar under kuren tar jag 40mg nolvadex tills känningarna avtar och fortsätter med 20mg ed kuren ut och ytterligare två veckor efter sista tabletterna anavar.

Vad säger ni?

Mvh

Kör lägre dos winstrol istället. Vill inte tänka på hur mycket en anavarkur med den mängden kostar...
Dra ut PCTn också, runt 4 veckor är att föredra.
Citera
2013-06-23, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0stata
Kör lägre dos winstrol istället. Vill inte tänka på hur mycket en anavarkur med den mängden kostar...
Dra ut PCTn också, runt 4 veckor är att föredra.

Pengarna är inga problem och jag vill köra på anavar.

Jag förlänger PCT:n med två veckor. Om jag skulle få gynnokänningar under kuren tycker du att min dosering var okej förutom att jag bör köra 4 veckor istället för 2 veckor efter sista tabletterna på anavar?

Mvh
Senast redigerad av mrbeda 2013-06-23 kl. 15:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in