2013-06-23, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
OCH på hans facebook står det så här:

Basic Information

Gender Male

Interested In Women

Languages Svenska and English

Religious Views
Atheist
Thou shalt not put thine belief in things that are those of fiction.

Political Views
Satan Obviously.

Men alltså snälla, rara du. Du skrev själv att JFE är "seriös heavy satanist". VILKET HAN INTE ÄR, god damn it, det är ett skämt, en kul grej, på skoj. Han är inte på något sätt, över huvud taget, en äkta, riktig, utövande satanist. Du har inte ens något som kan understryka din lilla tes att denna kille är (återigen, dina ord) en seriös heavy satanist. Hans political views är "satan obviously", hur jäkla seriöst låter det?

Jag kan personligen dementera att han skulle vara en skruvad satanist, och jag kan säga att detta necrofilrykte inte stämmer för fem öre, och förövrigt inte ens existerar! Detta är inget som går runt i Boden och som var och varannan ungdom i Boden vet om, det är orddiarré från flashback, inget mindre, inget mer.
Senast redigerad av Doitmystyle 2013-06-23 kl. 11:12.
Citera
2013-06-23, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doitmystyle
För det första, kan du vara god och hänvisa till någon form av källa/grund till att denna person i Boden har rykte om sig att vara necrofil? Och kom inte med "för att jag känner en person som kan bekräfta det", det duger inte för fem öre, kom med något äkta eftersom du är så säker på din sak.

För det andra, bruka dina läskunskaper, om du har några, innan du drygar. Jag ifrågasatte första gången uttrycket "seriös heavy satanist", då personen som uttryckte sig på sådant sätt inte verkar känna till skillnaden mellan en äkta, utövande satanist, och en person som benämner sig satanist for fun. Andra gången ifrågasatte jag vad personen i fråga har som grund att benämna även IKJ och CN som satanister.

Sedan kan jag även tillägga, att jag inte har något smil att dra in, tiden spenderad vid datorn framför Flashback ser jag till största del ut såhär och såhär då jag finner det både skrattretande, läskigt och extremt upprörande hur människor här i tråden så känslokallt pekar ut personer och kommer med påståenden SOM INTE STÄMMER.

alltså, att JE ska ha sånna idéer och fetisher har jag aldrig hört ett ord om.
han är en sån där som vill verka cool men egentligen är en snäll snubbe i grund och botten.

IKJ kan ni stryka från satanistlistan omgående. hon har inget sådant för sig.

edit: sen tycker jag också det är skrämmade hur folk pekas ut hejvilt..
håller med dig på din sista del där
Citera
2013-06-23, 11:07
Medlem
Jeremiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillrpick
Ni är ju helt rökta allihop....

Att en hund skulle bita i en el-sladd och detta skulle rendera till dess död. Jag häpnar av avsaknaden av intelligens!
En hund i storleken av en råtta skulle ev lyckas med det. En normalstor hund får i bästa fall en stöt och ryggar sedan. --En råtta krampar och kan därför avlida. Hittepå-historia o jag någonsin hört ngt liknande.....

Det finns fullvuxna människor som dödats av ström från eluttag, ditt påstående/dömmande håller inte. Det är fullt möjligt att dö av att man biter i en elkabel med 220 volt.

/elektrikern
Citera
2013-06-23, 11:07
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa

2 months ago - schlangekraft - Tumblr
schlangekraft.tumblr.com/.../important-message-fr... - Översätt den här sidan
... have an awful day! /Schl*ngekraft, aka Aptrg*ngr, aka Wehrwulf*z, aka Postmortemfet*lextrusion, aka Pissbög. 2 months ago on March 21, 2013 at 01: 12am.

*=a

Tack, där blev det bekräftat att schlangekraft, aptrgangr, wehhrwulfaz och postmortemfetalextrusion är samma person! Han har flera bloggar också. Efter googling hittar man text om att han bor i Boden dessutom. Flera träffar på "gore-sidor". (Jag pallade inte titta för mkt...).
Citera
2013-06-23, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Stopp och belägg, har du källa på att VB misslyckats med sina studier. Vad jag vet finns det inget som ens antyder något sådant.

jag har hört att det gick jäkligt bra för henne i skolan
Citera
2013-06-23, 11:10
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Tänk att det ska vara så svårt att få bekräftat om dessa eventuella/troliga rituella inslag... och mer exakt hur dessa såg ut. Visserligen har det både stått i media och användare här har påstått detta. Men tänk om det är rena påhitt. (Personligen tror jag att det faktiskt var rituella inslag.)

Om man utgår från att det var rituella/satanistiska inslag då känns sannolikheten extremt stor att schlangekraft-folket är inblandat. (Med eller utan KJ, troligtvis med).

Annars har vi verkligen spårat ur i denna tråd... (Fast jag tror vi är på rätt spår...)
Och jag tror att tråden har spårat ur. Det är inte satanister som ligger bakom brottet, men satanister vädrar morgonluft och använder sig av styckmordet på hemmaplan.
Citera
2013-06-23, 11:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Stopp och belägg, har du källa på att VB misslyckats med sina studier. Vad jag vet finns det inget som ens antyder något sådant.
Jag har redogjort för VB:s studieresultat på högskolan. Hon misslyckades.
Citera
2013-06-23, 11:14
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
*=a

Klickar man på rubriken APTRGA*GR kommer detta upp http://aptrgangr.tumblr.com
Pladder om läkarintyg. Lite töntfaktor på denna annars horribla sida.
Fast den kanske redan varit uppe?
Citera
2013-06-23, 11:18
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Men alltså snälla, rara du. Du skrev själv att JFE är "seriös heavy satanist". VILKET HAN INTE ÄR, god damn it, det är ett skämt, en kul grej, på skoj. Han är inte på något sätt, över huvud taget, en äkta, riktig, utövande satanist. Du har inte ens något som kan understryka din lilla tes att denna kille är (återigen, dina ord) en seriös heavy satanist. Hans political views är "satan obviously", hur jäkla seriöst låter det?

Jag kan personligen dementera att han skulle vara en skruvad satanist, och jag kan säga att detta necrofilrykte inte stämmer för fem öre, och förövrigt inte ens existerar! Detta är inget som går runt i Boden och som var och varannan ungdom i Boden vet om, det är orddiarré från flashback, inget mindre, inget mer.

Men om det nu inte är sant med satanismen mm. Varför får du panik?
Fattar du inte vilka effekter du skapar med ditt dementerande?
Du snarare stärker misstanken!
Citera
2013-06-23, 11:19
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Och jag tror att tråden har spårat ur. Det är inte satanister som ligger bakom brottet, men satanister vädrar morgonluft och använder sig av styckmordet på hemmaplan.

Har du insideinfo..? Om det är satanistiska inslag borde väl satanisterna runt schlangekra*t i Boden vara inblandade på något sätt? Åtminstone ha fått en lättledd, psykiskt svag KJ in på detta. ?
Citera
2013-06-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
alltså, att JE ska ha sånna idéer och fetisher har jag aldrig hört ett ord om.
han är en sån där som vill verka cool men egentligen är en snäll snubbe i grund och botten.

IKJ kan ni stryka från satanistlistan omgående. hon har inget sådant för sig.

edit: sen tycker jag också det är skrämmade hur folk pekas ut hejvilt..
håller med dig på din sista del där

TACK! Ännu någon som har lite mer insyn i detta, än de personer på Flashback som slänger in information här som inte stämmer och som inte ens har någon grund.

Jag kan, precis som dig, personligen säga att det där necrofilryktet, existerar inte, det är inte något som florerar i Boden, och har aldrig gjort, inte heller är han satanist i riktig benämning. Och även jag kan dementera att IKJ är en äkta satanist. Dessa personer är två softisar inombords med en benhård utsida, och några riktiga satanister är dom inte.

Ja, eller hur? I Boden går ju ingen säker längre från att bli utpekad för allt möjligt, det är hemskt.
Citera
2013-06-23, 11:24
Medlem
Citat:
TACK! Ännu någon som har lite mer insyn i detta, än de personer på Flashback som slänger in information här som inte stämmer och som inte ens har någon grund.

Jag kan, precis som dig, personligen säga att det där necrofilryktet, existerar inte, det är inte något som florerar i Boden, och har aldrig gjort, inte heller är han satanist i riktig benämning. Och även jag kan dementera att IKJ är en äkta satanist. Dessa personer är två softisar inombords med en benhård utsida, och några riktiga satanister är dom inte.

Ja, eller hur? I Boden går ju ingen säker längre från att bli utpekad för allt möjligt, det är hemskt.

exakt. han låtsas kanske för bandets skull, så de ska verka lite tuffa
sen jobbar han inte alls på något bageri, vet inte vart det kommer ifrån heller..

det känns som att det räcker med att ens känna KJ för att bli misstänkt numer, eller öht lagt ut något som kan tolkas om man överanalysera...

behövs släppas lite ny info så vi kan gå vidare och sluta dra in massa människor som itne har något med saken att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in