Citat:
Ursprungligen postat av
dapravda
Ja nu vet jag. Det är helt enkelt samme person som den jag efterlyste. Dvs den ev. bagerianställde death metalsångaren som kallar sig "Noctus". Har rykte om sig att vara necrofil.
Någon här i tråden blev hånad av någon annan för att hen kallade honom för satanist. På Noctus hemsida finns en fejkad intervju där han svarar så här:
"Religion?
- Satanistism/ateism."
Så Du som hånade kan dra in smilet nu va'!
Noctus bor d-t nära Sävastmasten!!
EDIT: det är samme person som länkats ovan på fejjan
För det första, kan du vara god och hänvisa till någon form av källa/grund till att denna person i Boden har rykte om sig att vara necrofil? Och kom inte med "för att jag känner en person som kan bekräfta det", det duger inte för fem öre, kom med något äkta eftersom du är så säker på din sak.
För det andra, bruka dina läskunskaper, om du har några, innan du drygar. Jag ifrågasatte första gången uttrycket "seriös heavy satanist", då personen som uttryckte sig på sådant sätt inte verkar känna till skillnaden mellan en äkta, utövande satanist, och en person som benämner sig satanist for fun. Andra gången ifrågasatte jag vad personen i fråga har som grund att benämna även IKJ och CN som satanister.
Sedan kan jag även tillägga, att jag inte har något smil att dra in, tiden spenderad vid datorn framför Flashback ser jag till största del ut såhär

och såhär

då jag finner det både skrattretande, läskigt och extremt upprörande hur människor här i tråden så känslokallt pekar ut personer och kommer med påståenden SOM INTE STÄMMER.