Citat:
Ursprungligen postat av
KITTY007
Det här tror jag det kan ligga nått i.
Hoppas åklagarna får veta detta....undrar om de läser inläggen på Flashback.
Bra jobbat ni som utvecklat detta spår.
En fråga: siffer och bokstavs kombinationen, kan de ha med geocaching att göra???
Vi ska väl kanske inte dra för stora växlar på det här ännu, men jag tycker faktiskt att det är mycket intressant. Ingen verkar förstå hur brottet gick till, när, var och varför. Även om ett motiv inte är det viktigaste så kan en förståelse för motivet ge nya uppslag.
Det där som skrevs på RÅL Facebooksida, -vi låter det ligga så, och -jävla satanister, man ska kanske inte ta det för vanligt skoj, vad skulle ligga, och varför kalla personer för jävla satanister, det spökar fortfarande i min hjärna.
Det verkar vara KJ kompisar det handlar om och som KJ brukar spela med, så det är väl inte otänkbart att någon av dem har varit i KJ lägenhet eller bil efter det att VB försvann, eller? I så fall har de haft alla möjligheter att plantera bevis mot KJ. Har någon av dem kanske lånat KJ bil, det har ju nämnts något om att han brukade låna ut den, men jag vet inte om det är sant.
Hur som helst, ska inte sväva ut mer om det så länge inget pekar mot någon annan än KJ, var bara tvungen att notera några tankegångar.