Citat:
proconsul|44004413]Nej, jag ändrade inte frågan och nej, du har inte svarat på den fortfarande. Men skit samma, jag vill inte ha svar på den, jag ville bara få dig att förstå att din fråga var ställd utifrån felaktiga premisser, precis som min var. Men tydligen går detta långt över huvudet på dig så vi lägger ner det.
Nej din fråga var långtifrån min fråga och premisserna var inte alls lika.
Citat:
Homosexualitet är en läggning, en sexuell orientering, har inget med psykiska sjukdomar att göra.
Men visst är det en avvikelse eftersom det finns fler normala än homos. På samma sätt är muslimer en avvikelse eftersom det finns fler normala än muslimer. Men jag kallar inte muslimer för psykiskt sjuka för det.

Och att tjuva är bara en handling och har inget med psyket att göra. Det har med psyket att göra vad man tänder på och hur skadat psyket blivit av samhället.
Citat:
Psykiska sjukdomar och sexuella avvikelser är olika saker. Kom gärna tillbaka när du lärt dig terminologin. Att jämställa kriminalitet och drogmissbruk med homosexualitet är bara så jävla dumt att man baxnar. Dessa saker är både nedbrytande och olagliga och har inga som helst likheter med mänskliga relationer och känslor. Jag tänker inte ens svara på idiotin.
Det två olika saker och homosexualitet är både en psykisk sjukdom och en sexuell avvikelse.
Citat:
Men om jag fick välja om min son skulle bli homosexuell eller muslim så skulle jag hellre vilja att han blev homosexuell.
Bra, då är du ärlig. Nu har du och slash svarat på min fråga. En av er önskar sitt barn bisexualitet med motiveringen att de får många valmöjligheter och du väljer homosexualitet före en heterosexuell son som väljer att bli muslim. Då har två av er svarat på min fråga och både väljer bort heterosexualitet. Det var väl inte så svårt? Jag hoppas bara att det ni yttrar på Flashback inte står i strid med vad ni personligen innerst inne tycker för då skulle detta göra er till oärliga, fega, lögnaktiga människor. Men hur som haver tack för att ni två svarade på min fråga. Jag är väldigt nyfiken på vad sepiritiz kommer att svara.