Citat:
Ursprungligen postat av
SamBumB
En fråga till er som går på Nebido. Vad händer om ni åker på ett test på gymmet? Speciellt om ni tar extra testo som text Dr.Galenika gör. Kan dom se att ni får mer än Nebido eller har man ett greencard till ohejdat tryckande av godis om man får trt utskrivet?
Kan och kan, jag vet precis hur jag ska göra om jag åker på en kontroll, har en bra läkare och valet av ombud vid en ev rättegång är redan noga planerat. Jag vill att det ska gå till rättegång för då kommer jag dra ner byxorna på åklagaren. Det gäller att veta vad man håller på med, läs på, kunskap kan man aldrig få för mycket av. En vän gick fri trots att han pissade positivt för dbol, kan du din sak och är förberedd är det lugnt.
Citat:
Ursprungligen postat av
8bitz
Hej,
Tack för ditt svar, jag ska läsa faq:en ordentligt ikväll tänkte jag och även försöka se om jag förstår mig på roidcalc så man kan räkna ut någorlunda vad man ska ta.
Hur mycket testo E kör du och tar du var 5:e dag då eller?
Bra fråga, men säg att normalt värde är mellan 10-30 så borde du max hamna på 30 med Nebido, medans jag anatar att om man trycker utöver det lär hamna på 60-70 nånting?
Vet inte hur man räknar ut det där, men rimligtvis så borde man åka på det eftersom det blir väl väldigt förhöjda värden?
Jag skrev ju att jag varierar injektionsintervallet, vissa perioder kör jag var 5:e dag osv. Har snart legat på e4d i 6 månader med Galenika + andra preparat
Det finns heller ingen maxgräns på Nebido hur högt ditt värde kan öka, och en vettig läkare bryr sig inte om du ligger på 35-40nmol/L.
Jag kollade mitt testovärde för några veckor sedan hos en annan läkare jag går till, ej han som skriver ut N, då låg mitt värde på 120 nmol/L, några dagar senare tog jag en injektion med N, då snackar vi fina värden.
Du räknar ut så här ex: 250 x 7 = 1750 = 4 = 437.5mg EW