2013-06-20, 02:41
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Är snarare du som är ett korkat hjon...det har hänt att de satt igång med arbeten utan att ens haft kontakt med ägaren och att de satt igång med arbeten trots att ägaren sagt nej, sök finns de som råkat ut för det och skrivit om det på nätet och tidningsartiklar.
Höredu anka,du och alla andra är riktiga hjon om ni tror på allt som skrivs här
Citera
2013-06-20, 02:48
Medlem
Hollyds avatar
Anka du kan väll visa en artikel om det' som det står skrivet om utan här på FB?
Hmm kommer hem så har jag nyasfalterad väg utan att jag har sagt ja till det
Då behöver jag ju inte betala för det,fan dom e snälla dom där engelsmännen.
Citera
2013-06-20, 03:01
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Höredu anka,du och alla andra är riktiga hjon om ni tror på allt som skrivs här
Så du saknar med andra ord den mentala kompetens som behövs för att förstå grundläggande svenska? att döma av vad du skrivit så har du inte förstått innebörden av det jag skrev så gå och be mamma om hjälp så kan hon nog förklara.
Citat:
Så du har med andra ord inte förstått att asfaltsterroristerna använder maffiametoder för att få sin vilja igenom? hot om våld till exempel förekommer...men du kommer väl påstå att de minsann är hedersknyfflar som aldrig skulle bryta sig in nånstans, stjäla, hota och dumpa avfall var än de färdas
Citera
2013-06-20, 03:03
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Anka du kan väll visa en artikel om det' som det står skrivet om utan här på FB?
Hmm kommer hem så har jag nyasfalterad väg utan att jag har sagt ja till det
http://www.expressen.se/nyheter/asfaltslaggare-rev-uppfart---utan-lov/
http://www.expressen.se/gt/lurades-av-stensattare/
Citera
2013-06-20, 03:07
Moderator
Arne.Ankas avatar
Nu kommer väl ett korkat hjon påstå att sveriges radio minsann ljuger
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=105&artikel=5079677

Bedrägerier misshandel människohandel miljöbrott.....finns det några lagar de INTE bryter mot
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16759619.ab
Citera
2013-06-20, 23:43
Medlem
Imorse blev dom bortforslade från Shell Sandsjöbacka. Det krävdes en hel insatsstyrka..
En vecka har vi fått lida av dessa puckon.. Senast dom var där var dom kvar i tre veckor så en klar förbättring. Men helt galet att det ska ta så lång tid när dom beter sig som dom gör..

Personalen har blivit hotad och behandlad som skit hela dagarna. 8 av 10 stjäl och då är dom i butiken till och från hela dagarna.
Dumpar asfalt som kostar multum att få bort och åker runt med "slavarbetare" som ser sisådär friska ut...
Själva går dom runt med manikyr på tånaglarna och tror att dom står över alla.
Slugaste människorna jag har stött på. Dom vet verkligen EXAKT vad dom gör...
Citera
2013-06-21, 00:48
Medlem
Nu är det ju så här, Svartskjorta, att de flesta svenskar som blivit lurade av tattarna, har gått med på ett "bra" pris svart, för att få sin garagegång stensatt. Svenskarna har kollat upp med offerter mot andra entreprenörer och valt tattarna för att de var billigast. I vissa fall har det förekommit hot, men inte ens i en tiondel av fallen, högt räknat.

Svenne Banan har varit korkad helt enkelt. Degat 20-30 brak för ett värdelöst jobb. "Men det var billigt"
Ett halvår senare märker Svenne att stenen sjunker av bilens tyngd, beroende på att underarbetet var värdelöst. Vad ska Svenne göra? Anmäla till polisen att han har degat för ett svartjobb?

VEM är det som är korkad i det här läget, Svartskjorta?
Inte fan är det tattaren.
Citera
2013-06-21, 01:21
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Nu är det ju så här, Svartskjorta, att de flesta svenskar som blivit lurade av tattarna, har gått med på ett "bra" pris svart, för att få sin garagegång stensatt. Svenskarna har kollat upp med offerter mot andra entreprenörer och valt tattarna för att de var billigast. I vissa fall har det förekommit hot, men inte ens i en tiondel av fallen, högt räknat.

Svenne Banan har varit korkad helt enkelt. Degat 20-30 brak för ett värdelöst jobb. "Men det var billigt"
Ett halvår senare märker Svenne att stenen sjunker av bilens tyngd, beroende på att underarbetet var värdelöst. Vad ska Svenne göra? Anmäla till polisen att han har degat för ett svartjobb?

Tog lite illa upp av ditt inlägg eftersom jag fortfarande har familj i livet som litar på främlingar och förutsätter att ett handslag betyder något. Inte för att de är helt utan fördomar men nu pratar vi om vita engelsktalande personer och den äldre generationen har helt enkelt inte fått det nedärvt att vara misstänksam mot dessa. En ny läxa för den yngre generationen.

Dessutom uppvisar dessa tattare F-skattesedel, de talar aldrig om svartjobb.
Citera
2013-06-21, 07:28
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro

Givetvis är det så som du skriver i vissa fall, men långt ifrån alla. Jag har inga siffror på i hur många fall som det är en mycket påstridig och övertalande tattare som i princip tvingar ofta en äldre personer att ta jobbet. Öppna och förtäckta hot förekommer också. Faktum är att dessa tattare är sviniga lurendrejare som lurar av svenskar sina surt förvärvade pengar. Det förringar inte saken att i vissa fall så har kunderna fått ett billigt pris svart. Kunderna blir iaf. lurade i slutändan. Jag har aldrig påstått att dessa tattare är dumma i huvudet så jag förstår inte varför du tjatar om vem som är dummast! Dessa tattare är sluga jävla svin som lurar folk på pengar och min åsikt är att dessa jävla avskum skall fördrivas från Sverige med våld om så krävs. Du har i din tur motsatt dig det och kallar mig extremist och bla bla och tycker att tattarna har all rätt att vara här och lura folk för att så har EU bestämt. Svenskarna är ju dumma för att de blir lurade av en mycket påstridig och ibland hotfull yrkeslurendrejare som inte gjort annat än lurat folk sen barnsben...öööööh och vem fan bryr sig om svenskar skulle vara dumma och bli lurade. Faktum är att vi har dessa främmande avskum här och staten måste ta sitt ansvar och skydda det egna folket med de metoder som krävs!
Citera
2013-06-21, 10:09
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Tog lite illa upp av ditt inlägg eftersom jag fortfarande har familj i livet som litar på främlingar och förutsätter att ett handslag betyder något. Inte för att de är helt utan fördomar men nu pratar vi om vita engelsktalande personer och den äldre generationen har helt enkelt inte fått det nedärvt att vara misstänksam mot dessa. En ny läxa för den yngre generationen.

Dessutom uppvisar dessa tattare F-skattesedel, de talar aldrig om svartjobb.
Och varje år så blir folk lurade. För det skrivs det ju en hel del om dessa irländare och deras ohederliga metoder. Det är en gåta för mig att folk blir så dumma i huvudet' och kom inte nu och skrik att dom gräver upp utan överenskommelse. Att det har hänt det vet jag men ring polis då för helvete eller ta lagen i egna händer å gör slut på dom, nä det vågar inte det svenska folket för de flesta är stora FI''OR. Sitta här på FB och vara tuffa det går bra fy fan så pinsamt
Citera
2013-06-21, 16:54
Medlem
http://www.unt.se/sigtuna/sparkade-polis-vid-avhysning-2476240.aspx

korkad kvinna, sparkade på polis vid avhysningen från Arlandastad, nu blev hon anhållen för våld mot tjänsteman.
Citera
2013-06-21, 23:23
Medlem
Frejssons avatar
Idag vid 18-tiden stod dom i Kållered vid parkeringen där Stadium och Elgiganten låg förut.
Garanterat samma gäng som var vid Sandsjöbacka flr någon dag sedan...

Hade vita/silvriga Toyota Hilux av nyare modell och husvagnarna såg nya ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in