2013-03-29, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hur fan ska de hämnas på dem som eldade upp husbilarna, jag antar att de inte visste vem det var? Lite svårt att hämnas i så fall.

Du väljer lite vad du vill att svara på i vanlig ordning. Tattarna fick stryk med. Av lokala förmågor på väg hem från en fest så dom var inte maskerade heller. Då borde man väl kunna hämnas eller vad säger du?
Citera
2013-03-29, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Du väljer lite vad du vill att svara på i vanlig ordning. Tattarna fick stryk med. Av lokala förmågor på väg hem från en fest så dom var inte maskerade heller. Då borde man väl kunna hämnas eller vad säger du?
Hur? De som slog Irländarna visste vad de bodde, men hur skulle Irländarna veta vad de andra höll till? Slogs dem utan för de andras bostäder eller?

Irländarna hade väl varken namn eller adresser?
Citera
2013-03-30, 09:26
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Du får lära dig skilja på irländska resande och *zigenare* för hade det varit irländska resande så hade ni fått åka ambulans därifrån. Om det nu är nån uns av sanning du skriver och som jag betvivlar att det är
Citera
2013-03-30, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Du får lära dig skilja på irländska resande och *zigenare* för hade det varit irländska resande så hade ni fått åka ambulans därifrån. Om det nu är nån uns av sanning du skriver och som jag betvivlar att det är
Alla irländska resande är ju inte tuffast på klotet, men många av dem som kommer hit brukar ofta ha några som kan fajtas utav bara helvete.
Citera
2013-03-31, 03:50
Medlem
Citat:
Alla irländska resande är ju inte tuffast på klotet, men många av dem som kommer hit brukar ofta ha några som kan fajtas utav bara helvete.

Jaha där ser man. Du är även expert på irländska asfaltsläggare!
Jag tror jag smäller av!

Berätta, hur är deras organisation uppbyggd? Smugglar dom in asfalt från Irland till Sverige eller köper dom asfalt på plats i sverige av albaner? Eller är det din släkt från los zetas som styr asfalten i sverige.
Citera
2013-03-31, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
Jaha där ser man. Du är även expert på irländska asfaltsläggare!
Jag tror jag smäller av!

Berätta, hur är deras organisation uppbyggd? Smugglar dom in asfalt från Irland till Sverige eller köper dom asfalt på plats i sverige av albaner? Eller är det din släkt från los zetas som styr asfalten i sverige.
Jag har aldrig påstått att jag vet hur deras organisation är uppbyggd din bergsbonde. Jag har bara stött på dem ett par gånger och jag har vänner som är irländare som berättat mycket om dem.
Citera
2013-03-31, 12:36
Medlem
Citat:
Jag har aldrig påstått att jag vet hur deras organisation är uppbyggd din bergsbonde. Jag har bara stött på dem ett par gånger och jag har vänner som är irländare som berättat mycket om dem.

Du träffar Irländare, Albaner, Italienare , Mexicanare och ALLA du träffar är mafia och ALLA bor i Sverige och ALLA berättar helhjärtat och i detalj om hur deras organisationer är uppbyggda och de berättar om allt de gör, mord, knark, vapen, asfaltsläggning... Och du tar infon och skriver på Flashback.

Ok!! Vi tror dig!!!
Citera
2013-03-31, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
Du träffar Irländare, Albaner, Italienare , Mexicanare och ALLA du träffar är mafia och ALLA bor i Sverige och ALLA berättar helhjärtat och i detalj om hur deras organisationer är uppbyggda och de berättar om allt de gör, mord, knark, vapen, asfaltsläggning... Och du tar infon och skriver på Flashback.

Ok!! Vi tror dig!!!
Vad fan har det med topic att göra din flöjt.

Det som är otroligt för dig är det inte för andra. Men genom dig själv känner du andra och därför kan ingen veta mer än du. Tror du.

Det är ingen raketforskning att ha råkat på folk som åker husvagn din bonde.
Citera
2013-03-31, 14:16
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Då återgår vi till de irländska asfaltsentreprenörerna, tjafsa kan ni göra i PM.

/Moderator
Citera
2013-03-31, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harikkerk
Hade gärna hittat några av deras husvagnar och suttit kniven i däcken
Alla borde totalt vandalisera deras skit, allt från bilar till husvagnar, tillslut kommer dom inte orka mer och sticker hem.
De är väldigt territoriella. De campingplatser de ockuperar gör de sitt bästa för att hålla lokalbefolkningen borta från så du är väldigt synlig om du bara promenerar omkring..
Vill du vandalisera lär du få köra ninja-style på natten, eller det som jag funderat på: Åka förbi på vägen, stanna till och skjuta av ett raketgevär in i den största husvagnen!
Citera
2013-04-07, 16:43
Medlem
spoilers avatar
"Under förmiddagen fick polisen avhysa irländska gäster från Saltemads camping i Borås.

Polisen uppger att ett eller två ekipage har fått lämna campingen efter att flera personer uppträtt hotfullt."

http://www.bt.se/nyheter/boras/campinggaster-fick-avhysas(3722010).gm

Från igår

"Brittiska anläggningsarbetare med sällskap skapar oreda på Saltemads camping. Trots upprepade regelbrott, uteblivna betalningar och ”tjuvtvättar” så kan personalen inte köra ut dem.

– De struntar i tillsägelser. Det känns nästan som att de driver med oss, säger vd Bo Kjellson.

De första britterna anlände för två veckor sedan. Nu finns 17 ekipage, sammanlagt 50–70 personer, på campingen.

Delar av sällskapet tycks strunta i ordningsföreskrifterna. Husvagnar ställs inte på anvisad plats och flera har olagligt stora gasolbehållare. I vissa fall står husvagnarna alltför tätt, vilket inte är tillåtet enligt brandskyddsreglerna. Bilar och husvagnar tvättas inne på området trots att det inte är tillåtet.

Flera fall av skadegörelse har inträffat och personalen får plocka skräp efter de utländska gästerna.

– I helgen hade ett större sällskap köpt hamburgare, och när maten var uppäten öppnade de dörren och dumpade skräpet på marken utanför. Någon dag dessförinnan bytte någon sängkläder och då slängdes de gamla kuddarna och täckena i Viskan, berättar personal.

Tvättstugan är ständigt ockuperad med tvätthögar och kassar. Maskinen går större delen av dagen, men någon har manipulerat myntinkastet så att de kan tvätta gratis.

Det är också lite si och så med betalningsmoralen. I går hade fem ekipage skulder för dygnsavgifter men dagens försök att utkräva pengarna misslyckades eftersom det var tomt i någon husvagn och några andra saknades på angiven plats."

http://www.bt.se/nyheter/boras/fortsatt-stok-pa-saltemad(3721101).gm
Citera
2013-04-08, 17:19
Medlem
spoilers avatar
"Borås camping stänger igen efter ordningsproblem.

/.../

Campingen har haft ordningsproblem med bland annat hantverkare från Storbrittanien, och i ett pressmeddelande säger man nu att situationen blivit ohållbar."

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=95&artikel=5498468
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in