2013-06-19, 22:06
Medlem
765 bagare tillbaks.
Citera
2013-06-19, 22:10
Medlem
1kr
Citera
2013-06-19, 22:12
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Precisera vad är det jag har sagt som bygger på personligt agg och inte faktisk kunskap.
Ljuger jag om att de förmodligen har sämst odds i hela världen?
Ljuger jag om att de förmodligen har sämst återbetalningsprocent även när det gäller deras övriga produkter?
Ljuger jag när jag påstår att de inte kan stava till flexibilitet?
Ljuger jag när jag påstår att Lotteriinspektionens enda riktiga uppgift är att bevara monopolet?
Ljuger jag när jag påstår att många starka krafter gör allt för att bevara samma monopol?

Svenska spel är rent skit, för sina kunder det vill säga. Detta är fakta, sen kan du yra om personligt agg bäst du vill...

1. Ja din kunskap om alla världens spelbolag är antagligen otillräcklig, men visst har man dåliga odds sämst på europeiska marknade iaf såvitt jag vet.

2. Ja återigen är din kunskap otillräcklig, men återigen detta är öppet för alla att se

3. Ja det gör du

4. Ja det gör du, det är inte lotteriinspektionen som instans som driver frågor om monopolets vara eller icke vara.

5. Såklart det finns, finns starka krafter som verkar för avskaffande med...förstår inte hur det är relevant i frågan.

Oddsen är lika dåliga idag som när du frivilligt spelade på sidan, ser inte vad det har med återbetalningen av pengar att göra. Vad sägs om snacket om

"Stor komik när majoriteten tycks få en krona tillbaks" ...fakta?
"En privatperson kommer aldrig att vinna mot Svenska spel" fakta?
"Svenska STÖLD var ju tvungna att betala någonting tillbaka då de ju har beslagtagit "fuskarnas" pengar" ..fakta på att 3,8 miljoner eller mer beslagtagits?

Så, din tur o svara.
Citera
2013-06-19, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
1. Ja din kunskap om alla världens spelbolag är antagligen otillräcklig, men visst har man dåliga odds sämst på europeiska marknade iaf såvitt jag vet.

2. Ja återigen är din kunskap otillräcklig, men återigen detta är öppet för alla att se

3. Ja det gör du

4. Ja det gör du, det är inte lotteriinspektionen som instans som driver frågor om monopolets vara eller icke vara.

5. Såklart det finns, finns starka krafter som verkar för avskaffande med...förstår inte hur det är relevant i frågan.

Oddsen är lika dåliga idag som när du frivilligt spelade på sidan, ser inte vad det har med återbetalningen av pengar att göra. Vad sägs om snacket om

"Stor komik när majoriteten tycks få en krona tillbaks" ...fakta?
"En privatperson kommer aldrig att vinna mot Svenska spel" fakta?
"Svenska STÖLD var ju tvungna att betala någonting tillbaka då de ju har beslagtagit "fuskarnas" pengar" ..fakta på att 3,8 miljoner eller mer beslagtagits?

Så, din tur o svara.

Fantastiskt att du kan uttala dig om min kunskap när du inte vet något om den...
Att jag en gång spelade (väldigt sällan) på Svenska spel har sin förklaring som jag inte vill gå in på här, men det hade inget att göra med att jag någonsin har tyckt att deras produkt var bra.
Däremot så trodde jag att jag kunde lita på de, men där misstog man sig grovt.

När jag skrev att majoriteten tycks få en krona tillbaks så var det förstås en komisk överdrift, det förstod nog alla utom du.

En privatperson kommer aldrig att vinna mot Svenska spel är förstås också överdrivet, men det ska ENORMT mycket till. Detta gäller inte bara här utan alltid när privatpersoner slåss mot staten.

Det finns krafter som kämpar för att avskaffa monopolet, men det är inga krafter som har något att säga till om här i landet utan monopolet har hela etablissemanget bakom sig.

När det gäller beloppet som de har beslagit så har jag inga fakta. Ingen har det, utom de själva.
Alltså är det ingen utomstående som kan kontrollera om rätt belopp har betalts tillbaka till rätt personer. Men det är förstås helt okay tycker du...

Berätta nu vad du personligen tjänar på monopolet? Jobbar du där eller är kanske ombud?
Någon släktning som jobbar där eller är ombud? Är du med i någon klubb som får några kronor av monopolet? För har du inget eget vinstintresse så måste du uppriktigt sagt vara extremt korkad för att försvara Svenska STÖLD...
Citera
2013-06-19, 22:59
Medlem
Hurra!
Fått så mycket som 3500 kronor tillbaka.
Men så spelade jag mycket förut på cashborden och mest 2,5/5 alt 2/4 och oftast 4 bord samtidigt.
Slutat med cashbord nu, blev enformigt, och spelar mest turrar nu.
Citera
2013-06-20, 00:55
Medlem
2.00 kr
Citera
2013-06-20, 04:27
Medlem
darknessss90s avatar
Blev 14kr tillbaka, blir nog o köpa några lottorader på Lördag haha
Citera
2013-06-20, 07:20
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
När jag skrev att majoriteten tycks få en krona tillbaks så var det förstås en komisk överdrift, det förstod nog alla utom du.

En privatperson kommer aldrig att vinna mot Svenska spel är förstås också överdrivet, men det ska ENORMT mycket till. Detta gäller inte bara här utan alltid när privatpersoner slåss mot staten.

Det finns krafter som kämpar för att avskaffa monopolet, men det är inga krafter som har något att säga till om här i landet utan monopolet har hela etablissemanget bakom sig.

När det gäller beloppet som de har beslagit så har jag inga fakta. Ingen har det, utom de själva.
Alltså är det ingen utomstående som kan kontrollera om rätt belopp har betalts tillbaka till rätt personer. Men det är förstås helt okay tycker du...

Berätta nu vad du personligen tjänar på monopolet? Jobbar du där eller är kanske ombud?
Någon släktning som jobbar där eller är ombud? Är du med i någon klubb som får några kronor av monopolet? För har du inget eget vinstintresse så måste du uppriktigt sagt vara extremt korkad för att försvara Svenska STÖLD...

Så inga fakta och du erkänner själv att det var grova överdrifter du kom med, ja det var väl precis det jag anklagade dig för att syssla med. Skönt att du kan erkänna det iaf.

Försvara och försvara, jag poängterar bara bristerna i vad du säger och poängterar delar av ditt hyckleri. Allt man säger och görs i livet baseras inte på personlig profit, eller ja i mitt liv iaf du kanske drivs av helt andra saker. Men visst får man slut med konkreta argument brukar man ta till ovidkommande saker för att flytta diskussionsfokus.
Citera
2013-06-20, 08:04
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Hurra!
Fått så mycket som 3500 kronor tillbaka.
Men så spelade jag mycket förut på cashborden och mest 2,5/5 alt 2/4 och oftast 4 bord samtidigt.
Slutat med cashbord nu, blev enformigt, och spelar mest turrar nu.

Hade känt skam, blivit våldtagen av botar så mkt som 3,5k !!
Citera
2013-06-20, 08:24
Medlem
Hur vet ni hur mycket ni fått tillbaks?? Jag har inte varit inloggad på SvS på ett tag men har haft ett par tusen på kontot sen innan men minns inte exakt hur mycket jag hade.

Så när jag logga in nu så ser jag att jag har "XXXX" på kontot.. Men iom att jag inte minns hur mycket jag hade innan så vet jag inte om jag fått nåt eller ej...

Ni som har fått cash tillbaks, har ni fått ett mejl eller så på hur mycket ni fick?
Citera
2013-06-20, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andraoz
Hur vet ni hur mycket ni fått tillbaks?? Jag har inte varit inloggad på SvS på ett tag men har haft ett par tusen på kontot sen innan men minns inte exakt hur mycket jag hade.

Så när jag logga in nu så ser jag att jag har "XXXX" på kontot.. Men iom att jag inte minns hur mycket jag hade innan så vet jag inte om jag fått nåt eller ej...

Ni som har fått cash tillbaks, har ni fått ett mejl eller så på hur mycket ni fick?

Läste nu att man måste visst logga in på klienten för att få pengarna. Får göra det när jag slutat jobbet sen, men tvivlar jag fått mycket tillbaks då jag ligger bra med plus på SvS
Citera
2013-06-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andraoz

Jag fick först inte reda på det när jag loggade in igår för att kolla och summan var heller inte adderad. Men när jag loggade ut fick jag reda på det i klienten, genom att summan angavs ha satts in på mitt konto. Dvs det såg ut precis som när man loggar ut efter att ha spelat. Jag loggade genast in igen och se då fanns summan adderad till mitt konto.

Och ja, om du ligger bra med plus på SvS har du nog spelat mycket och även du bör då, liksom jag, ha en hel del att hämta.
Senast redigerad av LBeria 2013-06-20 kl. 09:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in