2013-06-19, 20:11
Medlem
ObamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
0.70 öre, booom!

0,70 öre haha det var verkligen i snålaste laget, de borde avrundat till ett öre i alla fall.
Citera
2013-06-19, 20:19
Medlem
0ldMans avatar
54,36 kr fick jag.
Citera
2013-06-19, 20:28
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Stor komik när majoriteten tycks få en krona tillbaks...

Nej, Svenska STÖLD borde återbetala MILJARDER som man har stulit från svenska folket genom urusla produkter och genom att förbjuda andra aktörer.
Visst, jag vet att det är politiker som bestämmer men tror ni verkligen att någon på Svenska spel vill avskaffa monopolet och med största sannolikhet bli arbetslös?

Bojkotta skitet, det kommer du att tjäna på!

Wow...du menar alltså att andra aktörer är mer vänliga mot spelarna än Svenska spel. Wow...
Citera
2013-06-19, 20:33
Medlem
ObamaBinLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan
Wow...du menar alltså att andra aktörer är mer vänliga mot spelarna än Svenska spel. Wow...

Mer vänliga är se ju inte men de ger fan så mycket bättre odds, ockerodds från svenska spels sida, eller va sägs om fina 1,00 som de ger på massa basketmatcher just nu.
Citera
2013-06-19, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MindreModigMan

Det kan du ge dig fan på att de är. Om en tvist uppstår så är de flesta väldigt flexibla, Svenska spel vet inte ens vad det betyder...
Citera
2013-06-19, 21:24
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Stor komik när majoriteten tycks få en krona tillbaks...

Nej, Svenska STÖLD borde återbetala MILJARDER som man har stulit från svenska folket genom urusla produkter och genom att förbjuda andra aktörer.
Visst, jag vet att det är politiker som bestämmer men tror ni verkligen att någon på Svenska spel vill avskaffa monopolet och med största sannolikhet bli arbetslös?

Bojkotta skitet, det kommer du att tjäna på!

Stor komik att du fortsätter ditt korståg fullt av skitsnack, är det två år nu som du upprört dig efter ett beslut du ogilla? Vill du veta bästa sättet att få folk att lyssna på dig? det är genom att inte vräka ur dig skit du inte kan backa upp för att du drivs av ett personligt agg.

Fråga till dig:

Om man lyckats återbetala allt folk förlorat mot dessa bottar innebär det att man betalat ut mer än vad bottarna vunnit totalt och mer än man kunnat beslagta, finns det någon annan sida som gjort det?
Citera
2013-06-19, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ObamaBinLaden
Mer vänliga är se ju inte men de ger fan så mycket bättre odds, ockerodds från svenska spels sida, eller va sägs om fina 1,00 som de ger på massa basketmatcher just nu.

Eller alternativen 1.64 respektive 1.72 (eller något väldigt liknande) i odds på vilket lag som gör nästa mål under hockey-VM. Du har alltså en chans på två (egentligen mindre för det kanske inte blir fler mål) och du får dessa URUSLA odds.
Att de inte skäms att visa dessa odds (visades live under matcherna på TV4) övergår mitt förstånd...
Citera
2013-06-19, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Stor komik att du fortsätter ditt korståg fullt av skitsnack, är det två år nu som du upprört dig efter ett beslut du ogilla? Vill du veta bästa sättet att få folk att lyssna på dig? det är genom att inte vräka ur dig skit du inte kan backa upp för att du drivs av ett personligt agg.

Fråga till dig:

Om man lyckats återbetala allt folk förlorat mot dessa bottar innebär det att man betalat ut mer än vad bottarna vunnit totalt och mer än man kunnat beslagta, finns det någon annan sida som gjort det?

Skit ner dig, mitt exempel är bara ett av många. Finns fler exempel att läsa på deras egna forum.
Som svar på din fråga, hur vet du att de har lyckats återbetala allt som folk har förlorat?
Har du bevis på det? Nej, du har bara vad de säger till dig.
Men som en godtrogen idiot som litar du förstås på det...
Citera
2013-06-19, 21:33
Medlem
Fan va kasst man läre ha spelat mot botten, fick 100kr
Citera
2013-06-19, 21:34
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Skit ner dig, mitt exempel är bara ett av många. Finns fler exempel att läsa på deras egna forum.
Som svar på din fråga, hur vet du att de har lyckats återbetala allt som folk har förlorat?
Har du bevis på det? Nej, du har bara vad de säger till dig.
Men som en godtrogen idiot som litar du förstås på det...

Bra bemötande man fick, skiter väl fullständigt i ditt exempel inne i en pokertråd, menar bara att ditt skitsnack bygger på personligt agg och inte faktisk kunskap.

Var skrev jag att man återbetalat allt? jag skrev "om" självklart kan ingen veta hur det faktiskt ligger till, varken åt ena eller andra hållet. Men det finns väldigt lite som tyder på att bottarna plussat mer än det angivna utdelade beloppet om man ens skulle kommit åt alla pengar.
Citera
2013-06-19, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Bra bemötande man fick, skiter väl fullständigt i ditt exempel inne i en pokertråd, menar bara att ditt skitsnack bygger på personligt agg och inte faktisk kunskap.

Var skrev jag att man återbetalat allt? jag skrev "om" självklart kan ingen veta hur det faktiskt ligger till, varken åt ena eller andra hållet. Men det finns väldigt lite som tyder på att bottarna plussat mer än det angivna utdelade beloppet om man ens skulle kommit åt alla pengar.

Precisera vad är det jag har sagt som bygger på personligt agg och inte faktisk kunskap.
Ljuger jag om att de förmodligen har sämst odds i hela världen?
Ljuger jag om att de förmodligen har sämst återbetalningsprocent även när det gäller deras övriga produkter?
Ljuger jag när jag påstår att de inte kan stava till flexibilitet?
Ljuger jag när jag påstår att Lotteriinspektionens enda riktiga uppgift är att bevara monopolet?
Ljuger jag när jag påstår att många starka krafter gör allt för att bevara samma monopol?

Svenska spel är rent skit, för sina kunder det vill säga. Detta är fakta, sen kan du yra om personligt agg bäst du vill...
Citera
2013-06-19, 21:54
Medlem
Det står alias på flera P.sidor för dom som vill veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in