2013-06-20, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Finns ju inget confirmed, men: http://pokerforum.nu/forum/1754919-post8065.htm

WTF! Har inte ftt ngot brev hem eller ngra pengar p kontot, men _VET_ att jag spelat mot flera av dessa mer n en gng.
Citera
2013-06-20, 09:55
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kRRR
WTF! Har inte ftt ngot brev hem eller ngra pengar p kontot, men _VET_ att jag spelat mot flera av dessa mer n en gng.

D har du frmodligen plockat deras pengar
Citera
2013-06-20, 10:13
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Hade knt skam, blivit vldtagen av botar s mkt som 3,5k !!
3,5 flippar r inte ngon omjlighet
Citera
2013-06-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
D har du frmodligen plockat deras pengar

Men s vitt jag frstod av ngon tidigare i trden, skulle man ju oberoende av resultat f hem ett brev i frgan.
Citera
2013-06-20, 10:44
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kRRR
Men s vitt jag frstod av ngon tidigare i trden, skulle man ju oberoende av resultat f hem ett brev i frgan.

Hmmf, ja de kanske r s.
Citera
2013-06-20, 12:43
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
S inga fakta och du erknner sjlv att det var grova verdrifter du kom med, ja det var vl precis det jag anklagade dig fr att syssla med. Sknt att du kan erknna det iaf.

Frsvara och frsvara, jag pongterar bara bristerna i vad du sger och pongterar delar av ditt hyckleri. Allt man sger och grs i livet baseras inte p personlig profit, eller ja i mitt liv iaf du kanske drivs av helt andra saker. Men visst fr man slut med konkreta argument brukar man ta till ovidkommande saker fr att flytta diskussionsfokus.

Var har jag erknt att jag gjorde GROVA verdrifter?
r det ngon som gr en grov verdrift s r det fr fan du som kallar mina i komiskt syfte sm verdrifter fr grova verdrifter...

Slut p argument har jag inte, fr det finns egentligen inget att argumentera om. Fr en vanlig kund s r Svenska STLD rent skit, fr statens ekonomi och fr alla som direkt eller indirekt tjnar pengar p monopolet r det frsts det omvnda.
Som kund r du dessutom helt chansls om en tvist uppstr, dr du hnvisas till deras reklamationsavdelning eller till Lotteriinspektionen. Om du tror att ngon av dessa tv kommer att ta din stndpunkt s r du verkligen dum p riktigt...

Detta r FAKTA easy_dan, men i din frvirrade hjrna kommer det skert att tolkas som hyckleri och GROVA verdrifter igen...
Citera
2013-06-20, 12:49
Medlem
Sjlv fick jag den maskulina summan p 35kr. Detta enligt supporten iaf, har dock inte sett det sjlv.

En liten fundering. Vad hnder med all den rake som svs har ftt in av alla dessa fuskhnder?
Citera
2013-06-20, 13:12
Citat:
Ursprungligen postat av eeeeeeeeee
Sjlv fick jag den maskulina summan p 35kr. Detta enligt supporten iaf, har dock inte sett det sjlv.

En liten fundering. Vad hnder med all den rake som svs har ftt in av alla dessa fuskhnder?

Raken sups upp av Svenska STLDS personal nu i midsommar. Fast efter att Anders Borg har ftt sitt frst frsts...
Kanske man sknker ngra hundringar till en idrottsklubb ngonstans i Sverige, s att idioterna ute i landet fortstter tro att Svenska STLD r det goda spelbolaget till skillnad frn alla dessa giriga privataktrer p ntet.
Citera
2013-06-20, 13:25
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Slut p argument har jag inte, fr det finns egentligen inget att argumentera om. Fr en vanlig kund s r Svenska STLD rent skit, fr statens ekonomi och fr alla som direkt eller indirekt tjnar pengar p monopolet r det frsts det omvnda.
Som kund r du dessutom helt chansls om en tvist uppstr, dr du hnvisas till deras reklamationsavdelning eller till Lotteriinspektionen. Om du tror att ngon av dessa tv kommer att ta din stndpunkt s r du verkligen dum p riktigt...

Vad som r "skit" r vl upp till var och en att avgra, pokersidan har bde lg rake och r ofta mjuk i motstndet, det finns gnger d oddsen inte bara r marknadskraftiga utan i topp. Spelmarknaden online r i det nrmaste avreglerad s folk vljer fritt var man vill spel, om folk vill vlja Svs r det deras val att gra oavsett vad du eller jag tycker om det.

h staten tjnar pengar? sjukt, aldrig hrt talas om ett spelbolag som drivs i vinstintresse.

Ditt eviga svammel om lotterinspektionen som entitet som lgger ner all sin energi t att blsa privatpersoner fr o hjlpa Svs r bara ren tragik, har du blivit felaktigt behandlad har du en bra chans o lyckas, men d krvs det att du lser ToC innan du brjar gnlla.

Citat:
Detta r FAKTA easy_dan, men i din frvirrade hjrna kommer det skert att tolkas som hyckleri och GROVA verdrifter igen...

Vad r fakta? det enda som r korrekt r vl att Svs r ett monopol och att staten tjnar pengar p spelandet. Tror vi kan vara verens p den punkten.
Citera
2013-06-20, 13:34
Medlem
Tagelbergs avatar
Citat:
Vad som r "skit" r vl upp till var och en att avgra, pokersidan har bde lg rake och r ofta mjuk i motstndet

Med tanke p att andra sajters bonusprogram r extremt ofrdelaktiga fr den mttlige spelaren s r svenska spel verlgset bst att spela p. Om man kan uthrda att nn idiot mellan varven lyckas fylla en stege med tv hl p turn och river nr man sjlv lyckats trffa en triss p floppen.
Citera
2013-06-20, 14:05
Citat:
Vad som r "skit" r vl upp till var och en att avgra, pokersidan har bde lg rake och r ofta mjuk i motstndet, det finns gnger d oddsen inte bara r marknadskraftiga utan i topp. Spelmarknaden online r i det nrmaste avreglerad s folk vljer fritt var man vill spel, om folk vill vlja Svs r det deras val att gra oavsett vad du eller jag tycker om det.

h staten tjnar pengar? sjukt, aldrig hrt talas om ett spelbolag som drivs i vinstintresse.

Ditt eviga svammel om lotterinspektionen som entitet som lgger ner all sin energi t att blsa privatpersoner fr o hjlpa Svs r bara ren tragik, har du blivit felaktigt behandlad har du en bra chans o lyckas, men d krvs det att du lser ToC innan du brjar gnlla.

Vad r fakta? det enda som r korrekt r vl att Svs r ett monopol och att staten tjnar pengar p spelandet. Tror vi kan vara verens p den punkten.

Det gr inte att fra en vettig diskussion med dig d du uppenbart har GROVA problem med att frst skriven text...
Var har jag sagt att Lotteriinspektionen lgger ner all sin energi t att blsa privatpersoner fr att hjlpa Svenska STLD?
Dremot har jag vid flera tillfllen sagt att Lotteriinspektionens egentliga uppgift r att bevara monopolet, och att man drmed absolut inte vill gra ngot som kan skada monopolet.
Hur vet du att man har bra chans att lyckas f rtt mot monopolet om man har blivit felaktigt behandlad? Har du egen erfarenhet?
Knappast, du vet inte ett jkla skit utan bara utgr ifrn att det r s.
Det gjorde jag ocks innan, idag vet jag bttre och jag vill upplysa folk om det oavsett om du tycker om det eller inte.

Ska du kasta skit p mig s gr det fr vad jag verkligen har sagt, och inte fr vad du inbillar dig att jag har sagt. Hur ngon som har svrt med lsfrstelse kan vara moderator vergr mitt frstnd, men s r det ocks ett oavlnat jobb som tydligen vilken idiot som helst kan f...
Citera
2013-06-20, 14:37
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Det gr inte att fra en vettig diskussion med dig d du uppenbart har GROVA problem med att frst skriven text...
Var har jag sagt att Lotteriinspektionen lgger ner all sin energi t att blsa privatpersoner fr att hjlpa Svenska STLD?

ja urskta du sger bara "En privatperson kommer aldrig att vinna mot Svenska spel" "De gr som de behagar med Lotteriinspektionens goda minne." "Att de "kontrolleras" av Lotteriinspektionen betyder inte ett skit, det r ungefr som nr polisen ska utreda polisen" "Svenska spel behver dremot inte bry sig om sna saker, ivrigt uppbackade av Lotteriinspektionen" "Lotteriinspektionen kommer aldrig att g emot dem"

S nej du skriver det inte ordagrant men det r precis vad du menar med alla dessa citat, finns skert nnu fler ska jag ska?

Citat:
Hur vet du att man har bra chans att lyckas f rtt mot monopolet om man har blivit felaktigt behandlad? Har du egen erfarenhet?
Knappast, du vet inte ett jkla skit utan bara utgr ifrn att det r s.
Det gjorde jag ocks innan, idag vet jag bttre och jag vill upplysa folk om det oavsett om du tycker om det eller inte.

Nej jag har aldrig haft ett eget rende, bara en generell bedmning med den kunskap som finns tillgnglig, att du inte ftt igenom ditt rende innebr ju inte att man r chansls.

Citat:

Ska du kasta skit p mig s gr det fr vad jag verkligen har sagt, och inte fr vad du inbillar dig att jag har sagt. Hur ngon som har svrt med lsfrstelse kan vara moderator vergr mitt frstnd, men s r det ocks ett oavlnat jobb som tydligen vilken idiot som helst kan f...

Ja du fr skit fr det du verkligen sger, ingen fakta har hittills presenterats som stdjer dina pstenden och tvrtom har flera av dina pstenden kunnat motbevisas. Istllet fr att diskutera sakfrgan fokuserar du p personangrepp vilket bara nnu mer stdjer det jag sger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in