2013-06-19, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillrpick
Ni är ju helt rökta allihop....

Att en hund skulle bita i en el-sladd och detta skulle rendera till dess död. Jag häpnar av avsaknaden av intelligens!
En hund i storleken av en råtta skulle ev lyckas med det. En normalstor hund får i bästa fall en stöt och ryggar sedan. --En råtta krampar och kan därför avlida. Hittepå-historia o jag någonsin hört ngt liknande.....

Det är KJ som sagt att det var så det gick till och sen har någon i tråden ältat det om och om igen.
Citera
2013-06-19, 20:40
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Händerna saknas enligt polisen, saknades sist media frågade iaf. Det utesluter inte att fler kroppsdelar saknas, och då syftar jag på organ, det vet vi ingenting om. Om vissa organ saknas handlar det definitivt inte om en defensiv transportstycknin

Om vissa organ fattas kan det handla om rovdjur/asatare.
Citera
2013-06-19, 20:41
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Jag har kikat på några fall med styckning med anledning av just det du skriver "emballage" och verkar så vitt jag kan hitta inget fall där det inte funnits emballage på fyndplatser.

Har det inte funnits/hittats emballage på FP1/FP2 så verkar det ovanligt i normalfallet..
Om man nu får använda ordet "normalfallet" då man gör jämförelser i sådana hår dåd.

Tack för hjälpen, och det bekräftar vad jag anade. Bevisar inget, men indikerar att styckningen faktiskt har skett på eller nära fp1 och fp2. Fanns det en presenning vid fyndplatserna kan det betyda att gärningsman/männen transporterade kroppsdelar endast en liten bit, kanske flaket på en pickup.
Citera
2013-06-19, 20:42
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
KJ psykiskt sjuk ?? Vilken psykisk sjukdom är du beredd att hänga om halsen på Kibba ?

Misstänkte att någon skulle gå igång på ordvalet där. Jag ändrar:
psykisk sjukdom/diagnos/ohälsa/neuropsykiatriskt funktionshinder/empatistörning/annat

Har ingen lust att spekulera om exakt vad för fel det möjligen kan vara på honom. Om du har följt tråden har du kanske sett att minst 20 % av tråden är bortslösad på sådana meningslösa teorier...

Lika meningslösa är diskussioner om vad ondska är, om den existerar eller inte, etc.
Senast redigerad av ME077 2013-06-19 kl. 20:49.
Citera
2013-06-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warden1968
Vet inte vad resultatet är än. Men har bra koll på mycket annat som har med KJ att göra.

Hur är din relation till KJ? Har du något intressant att berätta om han?
Citera
2013-06-19, 20:47
Medlem
Stämmer det att livmodern var bortskuren, eller handlar det om en trådsanning?
Citera
2013-06-19, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Hur är din relation till KJ? Har du något intressant att berätta om han?

Vi kan säga såhär. Jag är nog den enda här inne som träffat KJ på sistone.
Citera
2013-06-19, 20:50
Medlem
lilltoes avatar
@Warden

Vilka fler diagnoser, utöver AS har KJ?
Du konstaterade det övertygat häromdagen, men delgav oss inga.
Citera
2013-06-19, 20:53
Medlem
PowerOfThinkings avatar
Jag har följt tråden flitigt, men jag måste ha missat om det är ens bekräftat att KJ varit endast i sin lägenhet fram tills det kritiska klockslaget 21.00. Någon som vet?
Citera
2013-06-19, 20:54
Medlem
Minutvisarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warden1968
Diagnoser har han ju några stycken av. AS är en av diagnoserna.

Finns det några psykiatriska diagnoser, förutom AS?
Citera
2013-06-19, 20:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerOfThinking
Jag har följt tråden flitigt, men jag måste ha missat om det är ens bekräftat att KJ varit endast i sin lägenhet fram tills det kritiska klockslaget 21.00. Någon som vet?
Nej, det är inte bekräftat.
Citera
2013-06-19, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Finns någon annan bekräftad uppgift att VB verkligen varit i KJ:s bostad e.m./kvällen 4 maj än KJ:s egen utsaga ?

Faktiskt en fullständigt befogad frågeställning.
Så vitt jag sett så är det bara KJ som hävdat att hon var där.
Hennes mobiltelefon har varit i samma område.
Ett vittne påstår att denne sett någon som skulle kunna varit KJ + VB utanför

Finns ännu inget som VI känner till som talar för att hon satt sin fot innanför tröskeln den dagen

Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Om vissa organ fattas kan det handla om rovdjur/asatare.
Något som en rättsläkare bör kunna verifiera relativt omgående..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in