2013-06-19, 06:23
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salamon
Ny tränare, pelligrini. Värvad Jesus Navas. Ryktas om Isco eller El Shaarawy

Även Fernandinho är klar.
2013-06-19, 07:24
Medlem
namerlesss avatar
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1011716_10151423707861627_724554798_n.jpg

Wayne Rooney går officiellt ut på twitter att han joinar Arsenal.
2013-06-19, 07:41
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp

-
Nu får du ursäkta eventuell okunskap då jag egentligen inte följer Serie A regelbundet men Boateng har jag aldrig sett storheten i. Han bör de sälja om Monaco är beredda att betala en bra summa pengar.

I övrigt så skulle det inte förvåna mig ett dugg om nu Galliani säljer de båda två. Det är trots allt ett enormt överpris.

Ja, din bild är väl i stort sett korrekt. Någon "storhet" finns det inte i Boateng. Han är dock väldigt atletisk och kan emellanåt göra riktiga snygga mål. Besitter viss grinta och har under tiden i Milan utvecklat sitt beslutstagande i viss mån IMO. Problemet är att han fortfarande kan ta korkade kort och lite för ofta gör väldigt dåliga matcher. Jag ser honom mer som en "power-inhoppare" i de bättre lagen, en roll som tyvärr inte går ihop med hans självbild riktigt alla gånger skulle jag tro...
Senast redigerad av snillet_1 2013-06-19 kl. 07:48.
2013-06-19, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1011716_10151423707861627_724554798_n.jpg

Wayne Rooney går officiellt ut på twitter att han joinar Arsenal.
Antingen så har han tagit bort den eller så är den faked eftersom den inte finns på hans officiella twitter. Var bara tvungen att kolla snabt
2013-06-19, 12:04
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salamon
Antingen så har han tagit bort den eller så är den faked eftersom den inte finns på hans officiella twitter. Var bara tvungen att kolla snabt

Det inlägget är dessutom 2 dagar gammalt, så hade det legat någon sanning i det så hade man nog allt sett det i varenda media.
2013-06-19, 12:48
Bannlyst
Men det är ju åtminstone roligt att Arsenalfans tror på allvar att Rooney skulle kunna tänka sig att spela där. Det är typ lika stor chans som att Juventus köper Bendtner för 20 miljoner euro.

Någon som har bättre koll på armeniern i Shaktar, varför är det bara Liverpool som är heta på honom? Trodde han var något jättestort? Verkar åtminstone ha varit riktigt bra i Shaktar i flera år nu. Ska bli intressant att se honom i Liverpool i så fall. Kan bli en bra offensiv om Suarez stannar med Sturridge, Suarez, armeniern och Coutinho. Bättre än när de var som bäst under 2000-talet till och med.
2013-06-19, 13:04
Medlem
IrateBlackMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterHook
Men det är ju åtminstone roligt att Arsenalfans tror på allvar att Rooney skulle kunna tänka sig att spela där. Det är typ lika stor chans som att Juventus köper Bendtner för 20 miljoner euro.

Någon som har bättre koll på armeniern i Shaktar, varför är det bara Liverpool som är heta på honom? Trodde han var något jättestort? Verkar åtminstone ha varit riktigt bra i Shaktar i flera år nu. Ska bli intressant att se honom i Liverpool i så fall. Kan bli en bra offensiv om Suarez stannar med Sturridge, Suarez, armeniern och Coutinho. Bättre än när de var som bäst under 2000-talet till och med.
Undrar hur pass mycket de får betala isf, Shakhtar är ju kända för att vara hårda förhandlare. Fernandinho kostade City jävligt mycket och jag har för mig att de har sålt ytterligare en spelare,
typ Willian?
2013-06-19, 13:06
Medlem
Mellbergans avatar
http://www.fotbollskanalen.se/england/avslojar-martin-olsson-pa-vag-till-premier-league---blackburn-har-accepterat-et/

Martin Olsson verkar vara på väg till Norwich. Kul om det blir av för honom, med lite riktigt PL spel igen.
2013-06-19, 15:11
Medlem
Puckotts avatar
Carroll klar för West Ham: http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-complete-andy-carroll-sale
2013-06-19, 15:16
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Carroll klar för West Ham: http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-complete-andy-carroll-sale

Finns det någon bekräftat om vad övergångssumman landade på?
2013-06-19, 15:21
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Sägs vara 150miljoner lusidorer.
2013-06-19, 15:36
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Inget bekräftat, men "säkra uppgifter" säger 15,5+2 miljoner pund. Sedan fick LFC tydligen 2 miljoner för lånet förra säsongen. Så om man vill vara snäll så säger man 19,5.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in