2013-06-18, 19:29
Medlem
freudianslips avatar
Dortmund har gått ut i pressen med att de inte är intresserade av Eriksen utan att De Bruyne fortfarande är deras val och att han vill till Dortmund. Vilken hycklande idiot deras sportdirektör är, bölar för Lewas kontakt med Bayern men använder sig av samma smutsiga taktik med De Bruyne.
2013-06-18, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
Dortmund har gått ut i pressen med att de inte är intresserade av Eriksen utan att De Bruyne fortfarande är deras val och att han vill till Dortmund. Vilken hycklande idiot deras sportdirektör är, bölar för Lewas kontakt med Bayern men använder sig av samma smutsiga taktik med De Bruyne.

Tidningen(Bild) har bara skrivit att klubben föredrar De Bruyne före Eriksen, det är inget Dortmunds ledning har gått ut offentligt med. Så korkade är de inte. Lukaku är de också intresserade utav.
2013-06-18, 20:49
Medlem
freudianslips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Tidningen(Bild) har bara skrivit att klubben föredrar De Bruyne före Eriksen, det är inget Dortmunds ledning har gått ut offentligt med. Så korkade är de inte. Lukaku är de också intresserade utav.
Tydligen är de så korkade.

Uttalande från Zorc(om De Bruyne):
"Der Spieler möchte zu uns. Das Heft des Handelns liegt da aber nicht in unserer Hand."

Ungefär "Spelaren vill till oss, men det ligger inte i våra händer"

Om inte Lewandowski ingår i övergången kan Dortmund fortsätta drömma. Chelsea säljer ingen de inte vill sälja.
2013-06-18, 21:02
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
Tydligen är de så korkade.

Uttalande från Zorc(om De Bruyne):
"Der Spieler möchte zu uns. Das Heft des Handelns liegt da aber nicht in unserer Hand."

Ungefär "Spelaren vill till oss, men det ligger inte i våra händer"

Om inte Lewandowski ingår i övergången kan Dortmund fortsätta drömma. Chelsea säljer ingen de inte vill sälja.

Gundogan eller Reus hade nog också fungerat bra.
2013-06-18, 21:04
Medlem
Gantss avatar
Jore Okore från Nordsjälland är klar för Aston Villa, summan blev på 42 miljoner kronor.
2013-06-18, 21:11
Medlem
snillet_1s avatar
Celik lämnar Italien:

Citat:
Hasan Cetinkaya menade att Mervan Celik väljer mellan tre klubbar i Serie A, Bundesliga och turkiska Superlig. Ett av lagen är dock uteslutet.

– Jag kommer inte att stanna i Italien. Jag vet vad jag vill men jag håller det för mig själv ett tag till, säger Celik till Göteborgs-Posten och fortsätter:

– Det har varit ett lärorikt år även om vi åkte ur. Jag har spelat med och mot de bästa spelarna i Serie A, klart jag lärt mig en hel del. Men jag är aldrig nöjd med en säsong när laget åker ur.

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/31127

Många flyttar på kort tid nu för kurden. Får jag gissa hamnar han i Turkiet.
2013-06-18, 23:03
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
sist jag var här var det nog bara 28 sidor men vad har det sagts om city?
2013-06-18, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
sist jag var här var det nog bara 28 sidor men vad har det sagts om city?
Ny tränare, pelligrini. Värvad Jesus Navas. Ryktas om Isco eller El Shaarawy
2013-06-19, 01:23
Medlem
Skranks avatar
L’Equipe rapporterar om att Capello är mycket nära att ta över PSG. Härligt med legenden Capello tillbaka i klubbfotbollen och även en kär återförening mellan han och Zlatan.
Senast redigerad av Skrank 2013-06-19 kl. 01:27.
2013-06-19, 01:32
Medlem
snillet_1s avatar
Italienska uppgifter menar att Monaco har erbjudit €60 miljoner för att köpa Boateng och El Shaarawy i ett paket. Ett rätt bra bud, frågan är om Milan verkligen är redo att släppa Faraonen redan nu? Det har funnits lite sådana rykten men det vore smått tragiskt ändå. Frågan Galliani & co får ställa sig är väl huruvida vårens spel från El Shaarawy är hur det kommer se ut när han spelar ihop med Balo på planen. För det såg inte särskilt bra ut...

http://solocalcio.se/2013-06-19/mediaset-monaco-bjuder-eu60-miljoner-prince-och-el-shaarawy

Hoppas och tror personligen på att Boateng säljs och El Shaarawy stannar.
Senast redigerad av snillet_1 2013-06-19 kl. 01:39.
2013-06-19, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Italienska uppgifter menar att Monaco har erbjudit €60 miljoner för att köpa Boateng och El Shaarawy i ett paket. Ett rätt bra bud, frågan är om Milan verkligen är redo att släppa Faraonen redan nu? Det har funnits lite sådana rykten men det vore smått tragiskt ändå. Frågan Galliani & co får ställa sig är väl huruvida vårens spel från El Shaarawy är hur det kommer se ut när han spelar ihop med Balo på planen. För det såg inte särskilt bra ut...

http://solocalcio.se/2013-06-19/mediaset-monaco-bjuder-eu60-miljoner-prince-och-el-shaarawy

Hoppas och tror personligen på att Boateng säljs och El Shaarawy stannar.

Om jag får välja mellan Balotelli och EL Shaarawy så hade jag valt Balotelli. Han må vara något odisciplinerad och även två år äldre men han har en större potential som spelare. Då är det bättre att skeppa iväg El Shaarawy till ett överpris.
Men fortfarande, de har fått fram en stor talang, och verkar äntligen vara på väg att klara en generationsväxling. Och att då sälja en av sina bästa och även yngsta spelare känns en aning idiotiskt.

-
Nu får du ursäkta eventuell okunskap då jag egentligen inte följer Serie A regelbundet men Boateng har jag aldrig sett storheten i. Han bör de sälja om Monaco är beredda att betala en bra summa pengar.

I övrigt så skulle det inte förvåna mig ett dugg om nu Galliani säljer de båda två. Det är trots allt ett enormt överpris.
2013-06-19, 04:03
Medlem
Kafferastens avatar
Christian Atsu från Porto på g till Liverpool och priset ska vara £3m. Tydligen gjorde han sig impopulär i Porto då han vägrade gå med på att skriva in en utköpsklausul på ca £22m i sitt kontrakt. Verkar väldigt snabb men utöver det har han mycket att arbeta med som det verkar. Låter som en billigare variant av Downing som kanske kan bli något i framtiden. Downings dagar lär vara räknade hur som helst men det är knappast oväntat.

Sen då ska Carroll snart vara klar för West Ham. Av någon anledning får han ännu högre lön där och trots att ingen annan klubb var intresserad betalar tydligen West Ham £15.5m + £2m samt att dom tidigare betalade £2m för ett års lån. Alltså £19.5m sammanlagt och sen med lönen inräknat så kommer Carroll tydligen att kosta West Ham ca £48m om han fullföljer detta 6-års kontrakt
Senast redigerad av Kafferasten 2013-06-19 kl. 04:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in