Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Slump eller inte, men att den bilen stått nära fyndplatserna nu i dagarna är intressant. Vi känner till kopplingen KJ granne --> PM --> HE --> MK --> JF
HE påstås ha fått en skada i huvudet som behövde sjukhusvård, det skedde natten mellan den 4-5/5, han sägs ha väntat med att uppsöka vården, och det som hände var att han föll mot ett dörrhandtag. Adress Armévägen, Bodsvedjan.
JF sägs vara en buse. Adress Strömsegatan, Fagernäs, nära ICA och fyndplatserna.
MK sägs har spårat ur totalt. Koppling till ett företag med lokal nära Flottiljvägen. Adress Sjövägen 16, Fagernäs, nära fyndplatserna
PM är KJ granne.
Dessa figurers förehavanden kring den 4-5/5 bör vara av intresse för polisen. Jag själv är i alla fall
oerhört intresserad av att få veta så mycket som möjligt om ovan nämnda personer.
Kan deras profil tänkas passa in på en potentiell GM?
Eftersom några här inne i tråden (tillsammans med mig) fortfarande tror på ett helt annat scenario som grund till detta avskyvärda dåd, är det viktigt att gräva fram så mycket fakta som det går om alternativa GM.
Jag ser det som att nämnda personer hela tiden har varit i närheten av VB och det finns en stor sannolikhet att VB stött på dessa när hon var på väg hem.
Om uppgifter i tråden stämmer, är det inte helt orealistiskt att någon av dessa individer är inblandade på något sätt i VB's död och därför bör kollas upp riktigt noga, om inte annat, i alla fall för att kunna uteslutas som misstänkt/potentiell mördare.
Någon i tråden som kan, vill och vågar gräva fram information om herrarna i fråga?
Det kanske tom. finns någon i tråden som kan upplysa mig om vad dessa grabbar sysslar med?