2013-05-15, 20:47
Medlem
Mikojans avatar
Läckberg är en överbetald, tragiskt dålig ”författarinna” med uggleögon. Hon måste ju vara bra på nånting annat för att vara OT i den tråden...
Citera
2013-05-17, 12:52
Medlem
sanctissimuss avatar
firar tio år som deckardrottning - hyllningfest ikväll på Konstnärshuset i Sthlm

deckarromanen Isprinsessan var hennes debut

GT 17 Maj
Citera
2013-05-17, 13:43
Händerna ser undernärda ut.
Är damen undernärd?
Citera
2013-05-18, 21:27
Medlem
brewslees avatar
Det är ingen som nämnt tavlan som hänger (hängde?) i hallen i kåken i Enskede va? Det första man ser när man stiger på är en tavla föreställande paret Läckberg-Melin i bara mässingen. Inga smaskiga kroppsdelar exponeras tyvärr, de döljs av händer och annat.
Citera
2013-05-24, 03:22
Medlem
Trevlig tråd. Alltid kul att höra skvaller om Mrs Läckberg. Hon verkar vara svår att tygla
Kan det ha varit han plattnacken/juggen Kristjan som hon dansade me som hon hoppat i säng med alltså? Han kändes ju rätt gay ändå
Citera
2013-05-24, 06:54
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomethingThere
Kan det ha varit han plattnacken/juggen Kristjan som hon dansade me som hon hoppat i säng med alltså? Han kändes ju rätt gay ändå

Du verkar onekligen ha NOLL KOLL eftersom Kristjan kommer från Estland, är gift och har barn. Inte ett rätt alltså.
Citera
2013-05-25, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Du verkar onekligen ha NOLL KOLL eftersom Kristjan kommer från Estland, är gift och har barn. Inte ett rätt alltså.

Haha ja inte har jag någon direkt koll på vad Lets Dance's personer har för bakgrund, men det är tur att det finns sådana fans som dig då som kan rätta en

Men var det alltså denna estländske plattnacke som tyglade vilddjuret Läckberg?
Citera
2013-05-25, 06:09
Medlem
sanctissimuss avatar
lagt upp bild på sig själv i den skånska solen

i Malmö för att skriva ny deckare

copygram 24 Maj
Citera
2013-06-04, 12:16
Medlem
sanctissimuss avatar
förhandstittade på filmen "Tyskungen" i sin egen hemmabio - så galet bra! twittrar hon

biopremiär om 21 dagar

aftonbladet 4 juni.
Citera
2013-06-19, 00:42
Medlem
nynnas avatar
Såg en webb-intervju med henne idag och tittade nyss på Finests vimmelbilder från premiären av Tyskungen, och jag undrar jag om inte Camilla har lagt sig under kniven och fått fejset justerat. Någon som vet?
Citera
2013-06-19, 07:42
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nynna
Såg en webb-intervju med henne idag och tittade nyss på Finests vimmelbilder från premiären av Tyskungen, och jag undrar jag om inte Camilla har lagt sig under kniven och fått fejset justerat. Någon som vet?

Hon har i alla fall inte gjort nåt åt de stirrande ko-ögonen. Man hoppar till när man ser henne glo.
Citera
2013-06-19, 10:06
Medlem
En av Sveriges hetaste singlar stâr det pâ Aftonbladet idag. Alla killar... svara ärligt nu. Vad gör henne sâ eftertraktad som det stâr i tidningen????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in