Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-30, 23:30
  #109
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molbz
Okej, jag tar henne till försvar. Om ni nu tycker att hon är ful och skriver dåligt, skriv en bra text och posta en bild på er så jag får något att skratta åt
Du är alltså en sån där som kritiserar andra när du själv är bättre?
Skitförfattare som skriver skräplitteratur förtjänar vart ord som ger rättvisa till oss övriga.
Citera
2013-01-31, 22:15
  #110
Medlem
Blir lite bitter, men hon är bra! Bara alla som är avundsjuka att ''lättlästa'' böcker blir så populära.
Citera
2013-03-13, 09:30
  #111
Avstängd
Saxat från twitter:
Citat:
Jag och @Martin_Melin har ansökt om skilsmässa. Det är en mycket vänskaplig separation och vi fortsätter vara de bästa vänner. ❤
Vi kommer inte att kommentera skilsmässan mer av respekt för barn och familj.
Citera
2013-03-13, 09:47
  #112
Medlem
Jag respekterar MM för att hålla ut så länge. Jag ser CL och tänker "maktmissbrukare" och "första klassens energitjuv". Jag baserar inte detta på mer än att hon är sjukt lik min svägerska och ger lite samma maktgalningvibbar.
Citera
2013-03-13, 10:11
  #113
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Deras skilsmässa känns ju verkligen som en blixt ifrån klar himmel.


Stackars MM, inga fler flotta resor, inte lika många restaurangbesök, ingen flickvän som betalar 60000kr för att han ska få se NHL-hockey med Adam Alsing.
Citera
2013-03-13, 10:17
  #114
Medlem
Ojdå, skilsmässa. Didn't see that one coming! Har inte de verkat hur puttenuttiga som helst?
Citera
2013-03-13, 10:19
  #115
Medlem
Är detta med skilsmässan ett skämt eller? Dom som alltid verkat supertajta som par och haft sitt söta samspel på twitter med x antal sexanspelningar. jaha. Där ser man att det som verkar lyckligt på internet kan var en illusion Man undrar ju då hur mycket som har varit ett spel för gallerierna.
Citera
2013-03-13, 10:23
  #116
Medlem
Följer man dem på twitter sså är det ingen överraskning. Länge sedan det var bilder på puttenuttiga restaurangbesök (som de alltid lade upp förut). Niklas svensson har ju även hintat att det var skilsmässa på G och han är ju personlig vän med båda.

Sedan Martin började skriva sin "deckare", som publiceras i höst, så har förhållandet gått utför. Jag tror camilla inte klarar av att någon i närheten får lite rampljus. Dessutom kanske ryktena om Camillas "turné" i bl.a. Spanien i slutet av 2012 stämmer. Hon hade med sig en annan svensk man på resan. mannen kallades representant för bokförlaget ellr liknande men de delade rum enl. vissa uppgiftslämnare.


Som sagt, ingen överraskning alls för oss som följer dem på twitter.
Citera
2013-03-13, 10:35
  #117
Medlem
swimp78s avatar
Kanske har åren i norrmalmspiketen gjort att Martin blir lite väl het på batongdansen därhemma bakom slutna väggar
Citera
2013-03-13, 11:02
  #118
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimzet71
Följer man dem på twitter sså är det ingen överraskning. Länge sedan det var bilder på puttenuttiga restaurangbesök (som de alltid lade upp förut). Niklas svensson har ju även hintat att det var skilsmässa på G och han är ju personlig vän med båda.

Sedan Martin började skriva sin "deckare", som publiceras i höst, så har förhållandet gått utför. Jag tror camilla inte klarar av att någon i närheten får lite rampljus. Dessutom kanske ryktena om Camillas "turné" i bl.a. Spanien i slutet av 2012 stämmer. Hon hade med sig en annan svensk man på resan. mannen kallades representant för bokförlaget ellr liknande men de delade rum enl. vissa uppgiftslämnare.


Som sagt, ingen överraskning alls för oss som följer dem på twitter.


Intressant. Vet du vem mannen är?
Citera
2013-03-13, 11:44
  #119
Medlem
snart börjar han väl dricka igen också
Citera
2013-03-13, 11:45
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Ojdå, skilsmässa. Didn't see that one coming! Har inte de verkat hur puttenuttiga som helst?

En timme efter att hon skrev om skillsmässan så upplyser hon världen om att hon "är på väg för ett par mysiga dagar med @Martin Melin. Det blir glass, The Wire och avstängda telefoner".

Känns ju som en udda aktivitet med en person som man just skall skilja sig med?

Citat:
Ursprungligen postat av jimzet71
Sedan Martin började skriva sin "deckare", som publiceras i höst, så har förhållandet gått utför. Jag tror camilla inte klarar av att någon i närheten får lite rampljus. Dessutom kanske ryktena om Camillas "turné" i bl.a. Spanien i slutet av 2012 stämmer. Hon hade med sig en annan svensk man på resan. mannen kallades representant för bokförlaget ellr liknande men de delade rum enl. vissa uppgiftslämnare.

Hela Spanienresan bör naturligtvis kartläggas i minst detalj. Kanske finns här svaren på det plötsliga uppbrottet?
__________________
Senast redigerad av Tomteboda 2013-03-13 kl. 11:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback