2013-06-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Vi vet att KJ var för berusad för att skjutsa hem VB, därför gick hon hem. Det har han själv sagt.
Hur kunde han då ta sig till sin bror, eller var det en kompis?

Har han själv sagt, och hur trovärdig är han enligt åklagarna i media?
Citera
2013-06-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag
Men om han kom till brorsan vid 21 cirka, som bor bodsvedjan-svartbent ...rätt långt. Hur tog han sig dit? Och varför körde man inte hem VB i samma veva.

Jag ar uppfattat det som om det ar VB som inte ville åka med honom då han druckit öl. Hon avstod sa poliskvinnan i början.
Citera
2013-06-18, 22:00
Medlem
Minutvisarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Är inte detta samma information som förut och som åklagarna gått ut med? Det han har gjort är att bekräftat utifrån sin information men inte kommit med ny info.

Jag har inte sett någonstans i medierna eller i tråden till vilken bror (lillebror eller storebror) som KJ gick på kvällen. Dom bor ju på olika ställen.

Men om du har en länk till var åklagaren skulle ha berättat om "lillebror" får du gärna länka.
Citera
2013-06-18, 22:01
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
KJ är aktiv i hemvärnet.
Har sett det på en video på en FB sida. Kan dela några ödehus? Förrådsbyggnader?
Hur ligger det egentligen till med hemvärneriet?
Citera
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Men du Jotnan , du som är kompis med lillebrorsan måste väl veta vad han uppgett för färdsätt dit?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
Jag har inte sett någonstans i medierna eller i tråden till vilken bror (lillebror eller storebror) som KJ gick på kvällen. Dom bor ju på olika ställen.

jag vet inte ens om det har stått i media.. började tro det var en trådsanning..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
Visst är det lille bror som bor närmare KJ? ngt kvarter bort.
Citera
2013-06-18, 22:02
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Ok. Jag har iaf fått den uppfattningen att du inte känner KJ så bra.. Om jag har förstått dig rätt ?
Sant! Äntligen någon som förstår det och inte tar det för givet. Det är brodern som är min bästa vän, vilket inte betyder att jag vet precis allt om hans utflyttade bror.
Citera
2013-06-18, 22:02
Medlem
Citat:
tror det var storebror, lillebror bodde väl hemma?
eller?
Citera
2013-06-18, 22:03
Medlem
Minutvisarens avatar
Citat:

Lillebror bor hos föräldrarna och det ligger mycket längre bort än bara något kvarter.

(minst fyra km)
Senast redigerad av Minutvisaren 2013-06-18 kl. 22:05.
Citera
2013-06-18, 22:04
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChesh
jag vet inte ens om det har stått i media.. började tro det var en trådsanning..

Det har bara nämnts i tråden, även det av en kompis till KJs bror eller om det var en kompis till den kompis som KJs bror var med.

Någon exakt tid, vilken bror eller något om hans sinnesstämning när han kom dit har inte nämnts, någonstans.

Det som är intressant är om det var till färldrahemmet som KJ åkte, hur länge han var där och hur han kom dit.
Citera
2013-06-18, 22:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Storebror bor närmast KJ. Lillebror bor hos föräldrarna, längre bort än VB. Kolla kartan länkad till sammanfattningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in