2013-06-22, 20:33
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Det kan man väl för fan inte utgå ifrån helt utan information i den riktningen. Skulle du ha samma uppfattning om hon var etnisk svensk? Alla thailändskor är inte horor, som många tycks tro i Sverige. Många är valutbildade, seriösa och har inte en tanke på att sälja sex. VB har pluggat, högre studier, och tycks vara från en bra bakgrund, så jag tror inte ett skit på att hon sålt sex.

Håll käften om du inte begriper vad folk skriver. Jag frågade hur en annan postare vet att VB inte var en thai hora, jag säger att det kan inte uteslutas om vi inte vet att hon inte var det, det är inte det samma som att jag påstår att hon var det, tror inte ens att hon var det, men det kan inte uteslutas.

Det finns ingen tillförlitlig information i någon riktning, så teoretiskt kan kan VB ha varit en thai hora, eller inte.
Citera
2013-06-22, 20:35
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Precis, och som dessutom delade ut reklam för att tjäna ihop några korvören.

Hon kan således inte ha gjort både och? Vad säger att hon inte drog in pengar på mer än ett vis, t ex genom att erbjuda sex mot betalning?
Citera
2013-06-22, 20:40
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
OJ så tyst det blev..... vad jag förstår så ska han typ "alla" veta vem han är, dvs alla yngre personer i Boden. Men inte en enda liten kommentar.... skyddar ni någon????? och i så fall varför???

Kan du inte fråga fågeln om lite detaljer? Utseende, ålder, namn och så vidare.
Citera
2013-06-22, 20:43
Moderator
OYs avatar
Har sökt men hittar inte vad initialerna JFE som nämns i samband med en person i Sävast står för, någon som vet?
Citera
2013-06-22, 20:43
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Hon kan således inte ha gjort både och? Vad säger att hon inte drog in pengar på mer än ett vis, t ex genom att erbjuda sex mot betalning?

Jag vet inte riktigt hur du tänker. Menar du att hororna i Boden tar ut en extremt låg taxa, så låg att de dessutom är tvungna att dela ut reklam?
Citera
2013-06-22, 20:50
Moderator
OYs avatar
Citat:
Jag vet inte riktigt hur du tänker. Menar du att hororna i Boden tar ut en extremt låg taxa, så låg att de dessutom är tvungna att dela ut reklam?

Jag menar att vi inte vet vad hon drog in pengar på, reklam, knulla eller Bingolotto, det vet vi inte, och då blir det fel när någon i tråden säger att hon INTE var en thai hora. Spelar ingen roll vad sannolikheten säger, det blir en invecklad diskussion som spårar ur. Vet man inte ska man inte heller påstå att det är sant tycker jag. Trådsanningar är något vi alla ogillar vad jag har förstått.

EDIT;Reklam har bekräftats, men vi vet inte mer än så.
Citera
2013-06-22, 20:52
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Har sökt men hittar inte vad initialerna JFE som nämns i samband med en person i Sävast står för, någon som vet?

https://www.facebook.com/Infernalus

Det var den infon jag fick ska jag kanske tillägga
Senast redigerad av Mouchino 2013-06-22 kl. 20:56.
Citera
2013-06-22, 20:53
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Jag menar att vi inte vet vad hon drog in pengar på, reklam, knulla eller Bingolotto, det vet vi inte, och då blir det fel när någon i tråden säger att hon INTE var en thai hora. Spelar ingen roll vad sannolikheten säger, det blir en invecklad diskussion som spårar ur. Vet man inte ska man inte heller påstå att det är sant tycker jag. Trådsanningar är något vi alla ogillar vad jag har förstått.

Är det inte mamman som har sagt att hon delar ut reklam? Och var det inte något snack om att hon sökt sommarjobb/extrajobb på någon restaurang? Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2013-06-22, 20:54
Medlem
MBoudines avatar
Citat:

Onödiga spekulationer om Vatchareeya sålde sex eller inte. Om hon gjorde det har detta ingenting med mordet att göra, motivet är ett helt annat. Kan inte uteslutas att mordet har rituella förtecken, men det är inte en konsekvens av sexfsg.
Citera
2013-06-22, 20:56
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Onödiga spekulationer om Vatchareeya sålde sex eller inte. Om hon gjorde det har detta ingenting med mordet att göra, motivet är ett helt annat. Kan inte uteslutas att mordet har rituella förtecken, men det är inte en konsekvens av sexfsg.

Det håller jag absolut med om.
Citera
2013-06-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
http://gulasidorna.eniro.se/hitta:bagerier/boden

Och där tror du att man skyltar med de anställdas namn?
Citera
2013-06-22, 21:10
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
https://www.facebook.com/Infernalus

Det var den infon jag fick ska jag kanske tillägga

Googlade namnet och fick upp detta med bild t o m:

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4818391

Kände igen DJ och tog fram artikeln. Tydligen klass/skolkamrat med DJ. Vänner på fb.
Vad det nu kopplas till, förutom min?

Förmodligen något skumt.. (denna tråd har ingen ände på initialer)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in