2013-06-17, 19:51
Avslutad
Vet någon vart Jonas tog vägen, vad som hände med honom efter historien med Berny? Är han kvar i Sverige?

Jag såg om dokumentären på Youtube för ett tag sedan och jag blev väldigt nyfiken på hans öde.
Citera
2013-06-17, 20:09
Medlem
BlankaAfNamurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vet någon vart Jonas tog vägen, vad som hände med honom efter historien med Berny? Är han kvar i Sverige?

Jag såg om dokumentären på Youtube för ett tag sedan och jag blev väldigt nyfiken på hans öde.
Samma här! Undrar med...
Citera
2013-06-17, 20:22
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
alltså berny måste ju vara utpimpad med tanke på hur hon lever just nu, med tröstshopping och allt.

Å andra sidan tror jag inte hon shoppade på riktigt om du syftar på senaste blogginlägget. Det var nog bara ett extremt tattigt och sponsrat inlägg från hennes sida. Vem fan vill handla på "gömda juveler" egentligen? Bara det faktum att de har en flik på sidan som heter "Go go clubwear" får mig att vilja dra fram skämskudden. Sen ser allting extemt tacky ut och importerat från Thailands "shoppingdistrikt".
Citera
2013-06-17, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Berny påstår själv att hennes schizofreni är borta till 90%

Har hon skrivit det i sin blogg/instagram elle liknande? Jag måste ha missat det och vill gärna se inlägget/posten/vaddetnuär.
Tack på förhand.
Citera
2013-06-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Å andra sidan tror jag inte hon shoppade på riktigt om du syftar på senaste blogginlägget. Det var nog bara ett extremt tattigt och sponsrat inlägg från hennes sida. Vem fan vill handla på "gömda juveler" egentligen? Bara det faktum att de har en flik på sidan som heter "Go go clubwear" får mig att vilja dra fram skämskudden. Sen ser allting extemt tacky ut och importerat från Thailands "shoppingdistrikt".

ja men självklart, det hon länkar till och skriver om är ju alltid att ta med en skopa salt. men hennes svängningar kan ju göra den tillfälliga läsaren gravt förvirrad när inläggen går från hemlös heroinmissbrukare till rutiga hotpants.
Citera
2013-06-18, 15:41
Medlem
Kardnialvokals avatar
Fattar inte varför hon lägger upp bilder på instagram där det ser ut som hon sitter och noddar/är gravt påverkad?! Om hon nu missbrukar igen gör hon verkligen igen effort att dölja det. Eller så vill hon se sliten ut och tycker det är creddigt på ngt bisarrt sätt
Citera
2013-06-18, 18:04
Medlem
Denosynliges avatar
Efter att ha sett hennes senaste bilder på instagram och mindes att hon nämnt att hon har lite problem med motoriken i händerna pga skadorna kring armarna (skurit av nerver etc) så kom jag på att det är förmodligen därför hon ibland ser ut som att en femåring sminkat henne. Har sett en del bilder på henne där hon misslyckats brutalt med eyelinern och så.

Men, personligen, om jag hade haft den typen av problematik så hade jag blankt struntat i allt som har med precision att göra iaf vad gäller smink.
Citera
2013-06-18, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Efter att ha sett hennes senaste bilder på instagram och mindes att hon nämnt att hon har lite problem med motoriken i händerna pga skadorna kring armarna (skurit av nerver etc) så kom jag på att det är förmodligen därför hon ibland ser ut som att en femåring sminkat henne. Har sett en del bilder på henne där hon misslyckats brutalt med eyelinern och så.

Men, personligen, om jag hade haft den typen av problematik så hade jag blankt struntat i allt som har med precision att göra iaf vad gäller smink.
Hon skakar nog en hel del också pga. neuroleptikan.
Citera
2013-06-18, 19:04
Medlem
violinsofviolences avatar
Foofie säger:

En låt om dig? https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=J91ti_MpdHA
2013-06-18 | 18:19:51
Bloggadress: http://foofie.se/

Citera
2013-06-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Fattar inte varför hon lägger upp bilder på instagram där det ser ut som hon sitter och noddar/är gravt påverkad?! Om hon nu missbrukar igen gör hon verkligen igen effort att dölja det. Eller så vill hon se sliten ut och tycker det är creddigt på ngt bisarrt sätt

"Nodda"? Intressant ordval, eftersom du är så benakt med missbrukartermer kan man undra om du själv varit eller är en missbrukare?

Alicia Keys-låten var ju kanonfin!
Citera
2013-06-19, 00:54
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zezka
"Nodda"? Intressant ordval, eftersom du är så benakt med missbrukartermer kan man undra om du själv varit eller är en missbrukare?

Alicia Keys-låten var ju kanonfin!

Så du menar att vedertagna slangtermer är "bevis" för att man själv rör sig i missbrukarkretsar? intressant tes då då du själv inte verkar helt obekant med ordet, så jag råder dig till att inte kasta sten i glashus nu. Spec inte på ett så fumligt sätt.

Ska du provocera så kan du väl anstränga dig lite istället för att spela dum inlägg efter inlägg. How about it (kolla, jag kan engelska! Är jag av brittisk härkomst nu?)
Citera
2013-06-19, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Så du menar att vedertagna slangtermer är "bevis" för att man själv rör sig i missbrukarkretsar? intressant tes då då du själv inte verkar helt obekant med ordet, så jag råder dig till att inte kasta sten i glashus nu. Spec inte på ett så fumligt sätt.

Ska du provocera så kan du väl anstränga dig lite istället för att spela dum inlägg efter inlägg. How about it (kolla, jag kan engelska! Är jag av brittisk härkomst nu?)

Av att ha läst bloggar kan jag just den termen men av att döma på hur otroligt arg Kardinalvokal är på Berny och det faktum att hon vägrar säga om hon blivit personligt drabbad av Bernys framfart, samställer jag det med att hon verkar vara en person som rör sig i sådana kretsar.

Och om du inte vill att jag spelar dum kan du ju själv vara ett gott föredöme och inte själv spela dum då ju, inte sant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in