2013-04-24, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y.
Wow..men aktivitetsersättning är väl liksom sjukersättning och om man då har en utmätning har man enligt kronofogdens normer 4.000+ kronor över att leva på? 4000 efter hyra är inte illa, det klarar man både el, räkningar, mat och hygien på. och man kan sluta röka, bara att gå över till e-cigaretter! Både billigare och hälsosammare ju och ändå får man både röken och glöden.

man kan ju också lugna ner sig lite med att köpa mobiltelefoner till flickvännen, hehe
Citera
2013-04-24, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
word!! på spiken. nu verkar det som om hon erkänt att jhna var ännu en riktigt trasig tjej. där har hon skalat ner värdet på henne också.

Kom det som en nyhet för dig att Johanna var en riktigt trasig tjej? Eller har du bara inte läst ett enda inlägg i hennes blogg, eller något som har skrivits om henne här i tråden?
Citera
2013-04-24, 15:16
Medlem
AVK på SÖS. Fy fan. Verkar ju stämma med vad hon skrev i bloggen. Undrar om mannen som låste in henne (med mera....) var från Stockholm? Det verkar ju så om hon var på SÖS.

Förresten, är det någon där ute som håller koll i media om det verkar poppa upp nyheter om "R"? Dey borde väl definitivt nå ut till media snart?
Citera
2013-04-24, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
båda två kör verkligen (trots deras hävdade att de är nära vänner) stenhårt på att de har det värre än den andra för att slippa ansvara. och det med råge! jag gillar verkligen sjukhushistorien.

Ja, två borderline-bitches, någon av dom ska alltid ha haft det lite värre
Älskar Bernys gnäll & gull & manipulationer i den här tråden. Helt fantastiskt.
Heroinet satte nog ännu mer sprätt i hennes lilla hjärna.
Citera
2013-04-24, 16:38
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
AVK på SÖS. Fy fan. Verkar ju stämma med vad hon skrev i bloggen. Undrar om mannen som låste in henne (med mera....) var från Stockholm? Det verkar ju så om hon var på SÖS.

Förresten, är det någon där ute som håller koll i media om det verkar poppa upp nyheter om "R"? Dey borde väl definitivt nå ut till media snart?

Alltså? Vad stod det i bloggen?
låste in henne..?
Citera
2013-04-24, 16:55
Medlem
Hon skrev att hon för ca tre veckor sen satt inlåst i vecka. Till slut kom polisen dit på utryckning och häktade mannen, som hon varit tillsammans med.
Citera
2013-04-24, 17:20
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Hon skrev att hon för ca tre veckor sen satt inlåst i vecka. Till slut kom polisen dit på utryckning och häktade mannen, som hon varit tillsammans med.

Ooookej...
Jag frågade ju om vad som hade hänt, fick då en länk till bloggen, men hann inte läsa innan den stängdes.
Verkar ju inte helt..friskt. Vad var det för snubbe egentligen, huvva.
Citera
2013-04-24, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarsnitt
Kom det som en nyhet för dig att Johanna var en riktigt trasig tjej? Eller har du bara inte läst ett enda inlägg i hennes blogg, eller något som har skrivits om henne här i tråden?

det har jag absolut inte missat. vad jag menade var att berny beskriver sina ex i efterhand så har hon helt glömt bort hur ivrigt hon försökt klämma i alla hur underbart och felfritt personen&förhållandet är.
Citera
2013-04-25, 16:37
Medlem
Kardnialvokals avatar
Undrar vad det är för "gemensamma skulder". Jag tippar kola från nyårsafton
Citera
2013-04-25, 18:34
Medlem
det tror jag med. tänk om det där samboskapet dom tjatade om faktiskt HADE blivit av...
Citera
2013-04-25, 19:59
Medlem
Denosynliges avatar
"Red Rumours" verkar ha överlevt iaf
Citera
2013-04-26, 14:13
Medlem
Texas92s avatar
bloggen är inte låst längre ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera