2013-06-17, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jezziie
Han får gå fram och snacka med henne för i helvete.
Fråga efter ett nummer eller så. På jobbet hade jag en snubbe som började snacka om bestick.
Tyvärr misslyckas alla raggförsök då jag har kille så se till att hon inte har en kille för då brukar mena tjejer ta till aggressivt!

Btw såg henne på bussen igår haha: p

Hon har inte sin relation status offentligt, men av det underlag vi sett och diskuterat så måste hon väl va singel.

Vadå såg henne på bussen igår?
Citera
2013-06-17, 09:28
Medlem
Men va? Om man är intresserad av en tjej så får han väl ta kontakt? Enklast och minst konstigt är väl om han börjar hälsa o le när han träffar på henne. Ler hon tillbaka så kan han börja prata lite med henne, fråga vad hon heter. Verkar hon vilja prata o inte ser obekväm ut så tycker jag gott och väl att han kan säga något i stil med att han har lagt märke till henne och tycker att hon är vacker, de flesta gillar en ärligt menad komplimang. Om han känner sig skakig efter detta el är osäker på hur det togs emot så han han ju säga ja, jag ville bara säga det, ha en bra dag! Om han känner sig modig och kontakten är positiv så kan han direkt fråga om han får bjuda på en kopp kaffe/ glas vin någon gång. Om han fegade ur så har han iaf etablerat kontakt, då kan han skriva en gullig lappning lägga i hennes brevlåda. Det värsta som kan hända är att han får ett nej men då vet han ju det iaf, fortsätter han vara trevlig så kanske hon kommer till honom en vacker dag. Friskt vågat, hälften vunnet. Vågar han inget så får han väl sitta där o tråna, detta gäller ALLA tjejer men vi är alla olika individer, det finns ingen idiotsäker standardlösning men lite framåtanda skadar aldrig (utan att vara otäckt på, det finns galningar därute). Dumt att tro att det är skillnad på hur man närmar sig en tjej beroende på varifrån man kommer..
Citera
2013-06-17, 09:36
Bannlyst
Well blyga svenskar får inte kyssa vackra arabtjejer så han får ju skärpa till sig för det första för ingenting kommer gratis.

Är han nu en riktigt fegis så får ni väl styra upp en förfest hemma hos han där han helt sonika bjuder in henne och börjar ragga när han fått i sig ett helrör...
Citera
2013-06-17, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Well blyga svenskar får inte kyssa vackra arabtjejer så han får ju skärpa till sig för det första för ingenting kommer gratis.

Är han nu en riktigt fegis så får ni väl styra upp en förfest hemma hos han där han helt sonika bjuder in henne och börjar ragga när han fått i sig ett helrör...
Ja, det är svenska killar i ett nötskal (ja, det är en generalisering, en förenklad version som inte gäller alla), blyga och stammande i nyktert tillstånd, efter (alledes för mycket) alkohol förvandlas de till brölande, brunstiga tjurar som är totalt oförstående inför tjejernas dissanden, det måste vara för att tjejerna är elaka horor som vill ha en Badboy, buuhuu! Ja eller hur? Daaahhh?
Citera
2013-06-17, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Ja, det är svenska killar i ett nötskal (ja, det är en generalisering, en förenklad version som inte gäller alla), blyga och stammande i nyktert tillstånd, efter (alledes för mycket) alkohol förvandlas de till brölande, brunstiga tjurar som är totalt oförstående inför tjejernas dissanden, det måste vara för att tjejerna är elaka horor som vill ha en Badboy, buuhuu! Ja eller hur? Daaahhh?

Nu tycker jag att du är både svenskfientlig och lite lätt kvinnogrisig.
Vi svenska män uppför oss alltid på en klanderfritt sätt. Alkoholen är dock intressant för det är inte så ofta det snackas om hur mycket den stjälper folk som blir för fulla för ingen är ju faktiskt charmig för packad.
Citera
2013-06-17, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
Hon har inte sin relation status offentligt, men av det underlag vi sett och diskuterat så måste hon väl va singel.

Vadå såg henne på bussen igår?

Det är en bekant till mig.
Hon är singel men har någon i hjärtat.
Hon är inte intresserad av svenskar heller..Tyvärr
Citera
2013-06-17, 10:54
Medlem
apeofspaces avatar
Citat:
Det är en bekant till mig.
Hon är singel men har någon i hjärtat.
Hon är inte intresserad av svenskar heller..Tyvärr

Vad gör hon här då ?
Citera
2013-06-17, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apeofspace
Vad gör hon här då ?

Du kan fan inte begära att alla som bor här ska vara attraherade av svenskar.
Vissa är det och andra inte. Bara för att man flyttar till Spanien betyder inte att jag ska älska varenda spanjor.
Citera
2013-06-17, 11:05
Medlem
Truchosthlms avatar
Aaahh, MENA-brudar... Har legat med 3 st och dom har tamigfan varit hur vilda som helst. När dom väl är snygga så är dom också jävligt snygga.

Hur man raggar upp dom vet jag dock inte då dom raggade upp mig. Mycket hysch hysch och massa bröder som inte skulle få veta. Spännande och exotiskt.

Så tipset jag kan ge är att se upp för bröderna, kusinerna och farbröderna. Och givetvis pappa.
Citera
2013-06-17, 11:07
Medlem
apeofspaces avatar
Citat:
Du kan fan inte begära att alla som bor här ska vara attraherade av svenskar.
Vissa är det och andra inte. Bara för att man flyttar till Spanien betyder inte att jag ska älska varenda spanjor.

Har inte begärt något , ställde en fråga .
Vad gör hon här ?
Citera
2013-06-17, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apeofspace
Har inte begärt något , ställde en fråga .
Vad gör hon här ?

Precis som alla människor som bor och lever i andra länder?
Nästa gång jag åker till Usa så ska jag flörta med alla amerikaner!!!
Citera
2013-06-17, 11:34
Medlem
apeofspaces avatar
Citat:
Precis som alla människor som bor och lever i andra länder?
Nästa gång jag åker till Usa så ska jag flörta med alla amerikaner!!!

Jag vet flera som träffat en respektive från något annat land när de varit där , ser inget konstigt med det, gör du ?
Så vad gör hon här då ? Förutom att vara ointresserad av svenskar .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in