2013-06-16, 23:15
Medlem
Hej!

Har en kompis som börjat bli nyfiken på en MENA-brutta som bor i samma port, hur kan han ragga upp henne? Enligt honom, så verkar hon vara trevlig och flickvänsmaterial. Hon brukar sitta utanför å sola, men han är inte tillräckligt modig/social för att passa på medans hon är där. Hur ska han uppvakta annars? Han bor på andra våningen å hon på trejde våningen om det kan va viktigt av praktiska skäl.

Själv dejtar jag en MENA-brutta för tillfället så omöjligt kan det inte va.
Citera
2013-06-16, 23:22
Medlem
Köp en kamel och ge till hennes pappa?

Eller så lämnar du din bekvämlighetszon och pratar med henne... Tjejer uppskattar killar som anstränger sig.
Citera
2013-06-16, 23:26
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Vetefan.. Jaegers?
Citera
2013-06-16, 23:27
Medlem
Gradozs avatar
Att stöta på grannen är "creepy" som fan. Låt bli! Hon kommer tro att du kommer våldtäcka henne i trapphuset.
Citera
2013-06-16, 23:28
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-

Eller så lämnar du din bekvämlighetszon och pratar med henne... Tjejer uppskattar killar som anstränger sig.

Eller så låter du bli och slipper riskera att få besök av 5 brorsor och 18 kusiner..
Citera
2013-06-16, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-

Hennes familj bor i samma stad, men hon bor ensamt.
Jag gjorde allt tills jag fick min MENA-brutta, men min komis är inte särskilt social för att våga nåt. Han är vältränad och trevlig annars. Andra tips?
Citera
2013-06-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
Att stöta på grannen är "creepy" som fan. Låt bli! Hon kommer tro att du kommer våldtäcka henne i trapphuset.

Inte alls, mycket bättre än krogen.

Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Eller så låter du bli och slipper riskera att få besök av 5 brorsor och 18 kusiner..

Nej, hon är tydligen inte en sån med en sån familj.
Citera
2013-06-16, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
Hennes familj bor i samma stad, men hon bor ensamt.
Jag gjorde allt tills jag fick min MENA-brutta, men min komis är inte särskilt social för att våga nåt. Han är vältränad och trevlig annars. Andra tips?

Kamelgrejen var sarkasm, om det inte gick fram...
Fråga honom om han brukar hälsa på henne i trapphuset eller liknande. Gör han det är det lätt att utveckla konversationen därefter. En tråkig klyscha men det är sant, man måste våga för att vinna.
Citera
2013-06-17, 00:12
Medlem
Dezhs avatar
flickvänsmaterial? haha va? han har ju inte ens pratat med henne.

om hon ligger ut och solar så borde han också gå ut och lägga sig. inte precis bredvid men inte för långt bort för att kunna läsa av läget. go from there...
Citera
2013-06-17, 00:15
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
Vi har kollat upp hennes facebook å där står det bl.a. att hon tror på kärlek, dvs. hon blir inte ihop med nån jävla kusin.

Mm shure. Ensamboende snygg blattebrud betyder ONS material.
Citera
2013-06-17, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dezh
flickvänsmaterial? haha va? han har ju inte ens pratat med henne.

om hon ligger ut och solar så borde han också gå ut och lägga sig. inte precis bredvid men inte för långt bort för att kunna läsa av läget. go from there...

Vi killar luktar oss till sånt, behöver inte ha pratat.

Tror du verkligen på det du skriver för en blyg kille som han? Hon är inte en som är inlåst eller nåt sån, men problemet ligger i att han är ganska blyg fast han är trevlig och vältränad.
Citera
2013-06-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gradoz
Mm shure. Ensamboende snygg blattebrud betyder ONS material.

Man kan tro det, men så är det inte. Hon verkar mest vara en lugn tjej som hellre joggar och läser en bok på helgerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in