2013-06-17, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Det kan jag inte hålla med om. Jag tycker de ser för jävliga ut. I min stad finns det många wannabe-gangsters av araber, men när det kommer till kritan så avlivar albanerna dem, och andra dem. De är helt oorganiserade, gapar och viftar. Tjejerna är likadana. Fy fan vad dem ser ut. Har ALDRIG haft en tanke på en sån. Hellre en afghan eller zigenare. Tunisier, algerier, nigerianer, georgier, iranier, och turkar är alla bättre. Även folk från dagestan, azerbadjan, turkministan är bra. Kurder är också äckliga. Men värst är irakierna. Ett sånt pack. De borde alla in i Auswitz. Största misstaget det här landet har gjort.
Rätt kul hur albanerna skjuter dem en efter en av dem i min stad. Polisen sparar inte heller på ammunitionen, senast igår sköt dem mot två araber och tog dem. Haha. Bra vapen och mod är allt vettu. Irakierna vad fan tillför de? Kom inte och säg att det jävla packet har snygga tjejer, din orm. Tacka vet jag balkan, svenskar, finnar, danskar och amerikanare och ryssar. Om det ska vara något.
Irak, jag spyr fan på tjejer därifrån.

I din stad finns sjuka irakier, i min stad finns fantastiska irakier.
Och jag spyr på tjejer från de länderna du nämner. Det betyder inte att det du prioriterar är det enda som är rätt.
Citera
2013-06-17, 01:58
Medlem
Tror ni på allvar att en arab brud vill ha er?? ha ha ha sluta dröm o gå och sov istället
Citera
2013-06-17, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
I din stad finns sjuka irakier, i min stad finns fantastiska irakier.
Och jag spyr på tjejer från de länderna du nämner. Det betyder inte att det du prioriterar är det enda som är rätt.

Jag skiter i vilket. Jag dömer dem efter hur de är här. Men är du lycklig med en irakiska så vill jag inte missunna dig det. Hon kanske är bra då, ändå. Att hon är snygg, ja, någon måste väl vara det. Det är väl den du har då...
Senast redigerad av jungleboy2 2013-06-17 kl. 02:33.
Citera
2013-06-17, 02:33
Medlem
Citat:
Det är inte så konstigt då ingen ens vill titta på dem...

Du måste va bög för att inte vilja titta på en sån som också är från Irak.

Tog bort länken, inte moraliskt att lägga ut bilder på en sån skönhet.
Senast redigerad av Aboutme 2013-06-17 kl. 02:36.
Citera
2013-06-17, 02:34
Medlem
apeofspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbaBubbaGirl
Tror ni på allvar att en arab brud vill ha er?? ha ha ha sluta dröm o gå och sov istället

vill ? köper man inte bara en halalslaktad plattfisk och ger till svärmor ?
Citera
2013-06-17, 02:36
Bannlyst
Citat:
Du måste va bög för att inte vilja titta på en sån som också är från Irak. https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=552810730&fref=ts

Jag har varit med kanske 100 tjejer som är finare än hon. Det var inget speciellt. Men det är väl "top" för dig.
Citera
2013-06-17, 02:40
Medlem
Citat:
Jag har varit med kanske 100 tjejer som är finare än hon. Det var inget speciellt. Men det är väl "top" för dig.

Inget speciellt, men inte ful heller som du beskrev dom va i ditt första inlägg. Förresten, hur många speciella träffar man över huvud taget?
Citera
2013-06-17, 02:56
Medlem
Dezhs avatar
Citat:
Vi killar luktar oss till sånt, behöver inte ha pratat.

Tror du verkligen på det du skriver för en blyg kille som han? Hon är inte en som är inlåst eller nåt sån, men problemet ligger i att han är ganska blyg fast han är trevlig och vältränad.
kidnappa henne då.

kan han inte lägga ut en filt en bit ifrån en tjej han är intresserad av så kanske han borde hålla sig inlåst. säg åt honom att gymkortet var bortkastade pengar, det är inte så man får ökat självförtroende.
Citera
2013-06-17, 03:01
Bannlyst
Citat:
Inget speciellt, men inte ful heller som du beskrev dom va i ditt första inlägg. Förresten, hur många speciella träffar man över huvud taget?

Irakiska tjejer? Har aldrig träffat någon "tjej" iaf. Ah, min syn är nog baserad på de gängkrigen som är och har varit här. Det spiller över till ett hat, och jag är liksom på andra sidan, eller var. Eller en av sidorna. Men vi/de hade ju övertag, då knark och vapen går hand i hand...och Irakierna går på soc, och en kosovoalban är tillräcklig för 50 araber. Många är barn till föräldrar som jag vet som sköts i trädgården av cetnics t.ex. etc.

Äh, det är en del. En kompis till mig blev skjuten för ett tag sen och jag såg kulhålen för några dar sen. Men hämnden är redan verkställd, och den skytten är i rullstol permanent.
Det finns nog bra irakiska tjejer, jag är också förstörd, tidigt. Iaf delvis. Men får hitta tillbaka äntligen på något vis.
Citera
2013-06-17, 03:14
Bannlyst
Citat:
Om hennes mamma har slöja så har det oftast inte nån betydelse, för slöja är inte så religiöst för de själva. En svärmor med slöja kan i princip va som vilken annan svärmor som helst. Men om även tjejen har slöja kan det skicka andra signaler. Min dejt klär sig precis som våra svenska tjejer och hon har varit tydlig med att jag inte ska träffa familjen innan vi är är klara med att vi vill vara ihop, för att "aboutme" inte ska tro att han måste godkännas av familjen.

Jag ber om ursäkt och önskar er lycka till!

Jag vill inte vara sån jag blev, men jag såg rött. Har aldrig råkat ut för något liknande. Märkligt kanske...? Så jag var inte vid mina sinnens fulla bruk som man säger. Ångrar min impulsiva aggressivitet djupt, kärlek missynnar jag ingen, och det är inte mig att tala så om tjejer from wherever.
Citera
2013-06-17, 04:30
Bannlyst
Han får gå fram och snacka med henne för i helvete.
Fråga efter ett nummer eller så. På jobbet hade jag en snubbe som började snacka om bestick.
Tyvärr misslyckas alla raggförsök då jag har kille så se till att hon inte har en kille för då brukar mena tjejer ta till aggressivt!

Btw såg henne på bussen igår haha: p
Senast redigerad av Jezziie 2013-06-17 kl. 04:32.
Citera
2013-06-17, 08:59
Medlem
Citat:
Irakiska tjejer? Har aldrig träffat någon "tjej" iaf. Ah, min syn är nog baserad på de gängkrigen som är och har varit här. Det spiller över till ett hat, och jag är liksom på andra sidan, eller var. Eller en av sidorna. Men vi/de hade ju övertag, då knark och vapen går hand i hand...och Irakierna går på soc, och en kosovoalban är tillräcklig för 50 araber. Många är barn till föräldrar som jag vet som sköts i trädgården av cetnics t.ex. etc.

Äh, det är en del. En kompis till mig blev skjuten för ett tag sen och jag såg kulhålen för några dar sen. Men hämnden är redan verkställd, och den skytten är i rullstol permanent.
Det finns nog bra irakiska tjejer, jag är också förstörd, tidigt. Iaf delvis. Men får hitta tillbaka äntligen på något vis.

Citat:
Jag ber om ursäkt och önskar er lycka till!

Jag vill inte vara sån jag blev, men jag såg rött. Har aldrig råkat ut för något liknande. Märkligt kanske...? Så jag var inte vid mina sinnens fulla bruk som man säger. Ångrar min impulsiva aggressivitet djupt, kärlek missynnar jag ingen, och det är inte mig att tala så om tjejer from wherever.

Jag fattar inte nåt längre, va menar du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in