2013-06-16, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Alla vill ha sex, men en del både män och kvinnor både vill och behöver ha mera.

Grejen är att många kvinnor tar för givet att alla är som dom själva. Och de flesta kvinnor är uppfödda med sagor om prinsar, antingen som små eller med hollywoodfilmer, därför går många tjejer in i en relation med andra förväntningar, de hoppas på kärlek, och lite att bli räddade.

Det vågar de kanske inte erkänna för vare sig själva eller dig i början, men att det är ett faktum visar sig ju om de kommer hem och gråter hos dig.

Och så är det, kvinnor knyter an om de har sex, om de inte är känslomässigt skadade pga av div erfarenheter i livet

Ingen anser ju att KK förhållanden fungerar i praktiken, för dig kanske det gör det, särskilt om du inte har förmågan att knyta an.
Vilket det verkar vara, om du nu har en fru i bakgrunden och slarvar runt.

Ansvar, ja en player har ju en tendens att få kvinnan att känna sig väldigt unik och speciell och tror då att mr player har knutit an till just henne.

Men man springer inte runt och knyter an till folk till höger och vänster. Det gör man bara till folk som man tror kan tillföra något alldeles extraordinärt.

Och kunde alla det så skulle det ju inte vara extraordinärt. Eller hur.

Fint inlägg!

Håller bara inte med om moralen. Man gör det man behöver för att må bra! Det är inte samma för tjejer och killar. Det är inte samma för olika personer. Alla måste leva och lära. Det är helt fel att enbart bry sig om tjejer och enbart deras behov hela tiden. Tjejer som man knyter an till med dina ord, brukar faktiskt kunna växa som människor de också. Var inte så negativ! I Sverige skulle bra många killar må väldigt mycket bättre av att knyta an till lite fler tjejer, och jag är säker på att tjejerna skulle må bättre också.
Citera
2013-06-16, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Jag är ingen bitch men jag går inte ut för att träffa andra människor utan för att festa med mina vänner. Den vibben misstolkar du men du lägger ingen större vikt på det utan placerar bara mig i "0% chans facket" och spanar vidare.

Jag kan läsa dig i texten. Just bl a av de skälen du skriver här, men även vad du har sagt innan, så vet är du mycket riktigt i exakt 0% facket. Jag ser det direkt. Det kan hända t o m att du tillhör det facket som jag avsiktligt sårar, dock inte verbalt. Utan bara genom sublima saker - som inte kostar mig något. Det finns som sägs här uppmärksamhetshoror - och pratar man med dem, så ska de kapitalisera direkt på att man har visat uppmärksamhet - och dessutom visa förakt eller vara elaka.
Men jag är duktig på att såra tillbaka, det går fort och sen ger jag dem ingen chans att replikera.
Det är rätt grova ord, så hela hennes grupp hör det helst. "Håll käft din jävla fitta!" var väl var jag förr bruka säga. Senare bara föraktfullt "fitta" och vände mig om och gick. Men det händer aldrig längre.

Ty såna lärde jag mig tidigt identifiera. Det är lätt. på en tiondels sekund. Jag behöver inte ens rikta mina pupiller mot dem.
Hur sårar jag? Aldrig en blick, aldrig min uppmärksamhet. För mig är de som en möbel, och det stämmer. I själva verket njuter jag (lite), och jag kan se och läsa hur de andra otillgjorda tjejerna jublar, de utan attityd, som jag samtidigt visar min fulla och äkta charm för, 100% avslappnat och spontant. Eller 99% blir det. Men efter en minut är det 100% då jag har glömt bitchen. På riktigt.

Om du är en bitch? Ja, givet vad jag vet är du det till 98% chans. De 2% beror lite just för att du frågar... Så förändring är möjlig. Men du är (färdig) klassad. Jag bränner aldrig ett gram av energi när jag ens känner den minsta vibb, och jag är expert på det. En tjej får ha högst 1-2% av negativitet, för att jag ens ska titta på henne.
Citera
2013-06-16, 16:31
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vad är problemet för dig eller för någon annan tjej angående en player?

Ja nu är visserligen inte players ett "problem" för mig men att det är det för andra kan väl inte vara så svårt att inse?

Citat:
Är väl bara att låta bli en player om hon både kan identifiera honom och dessutom inte gillar hans umgänge. Hur kan hon inte ha lite ansvar själv i det läget? Oavsett hur verbal killen är.
Som redan bekräftat. "Spelet" sker ju ju nästan med helt öppna kort!
Hur korkad skall en tjej få vara?

Ofta är de personerna som låter sig "ledas" i denna leka omedvetna om att det är en player de har att göra med. Folk som är players träffar ju inte bara sitt "offer" på krogen utan inleder en slags falsk relation till "offret". Där av frustrationen som ibland uppstår på varierande sätt.

Citat:
ONS är inte för tjejer! Har jag alltid sagt, men människor måste få välja själva. Ett träffande uttryck är att den som ger sig in i leken, får leken tåla. Applicera lite jämnställdhet på det!

Nej ONS borde bara vara för killar jämställdhet och "spela spelet" hör inte ihop och bör inte göra det heller.

Citat:
Vad du menar är att killen inte skall ta för sig trots att tjejen vill det? För att hon inte kan ansvara för sina egna handlingar när hon är kåt? T o m om jag skulle köpa det, så kan inte allt kretsa runt kvinnan hela tiden.

Trots att tjejen vill det är en helt annan sak!!! Det jag talar om att medvetet styra en människas känslor genom manipulation.

Citat:
Ett enda lyckat tillfälle kan betyda skillnaden mellan nya krafter eller självmord. Läs runt lite här på forumet så märker du hur viktigt sex är för killar.

Om du läser runt lite på forumet? Ser du när jag är reggad och hur många inlägg jag har?
Om du kollar runt lite så ser du att många trådar skapas av samma personer.

Om det kunde innebära liv eller död för någon när det gäller sex så prioriterar man fel enligt mitt tycke.

Citat:
Händer ju också att en kille fastnar för en tjej och gifter sig. Vore synd att förstöra det på förhand, eller?

Ja sa inte att vi skulle dela upp Sverige som Väst/Öst-Tyskland och dela upp könen

Edit: För övrigt underlättar det om du citerar mig i framtiden för svar
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-06-16 kl. 17:03. Anledning: stavfel
Citera
2013-06-16, 17:01
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Jag kan läsa dig i texten. Just bl a av de skälen du skriver här, men även vad du har sagt innan, så vet är du mycket riktigt i exakt 0% facket. Jag ser det direkt.

Övning ger färdighet som de säger. Har du legat med det antalet du anger så skulle du vara riktigt snygg men efterbliven om du inte uppfattade det. Det skriker knappast Hej hej jag söker någon att umgås med ikväll då jag är ensam (helst killar) om mig.

Citat:
Det kan hända t o m att du tillhör det facket som jag avsiktligt sårar, dock inte verbalt. Utan bara genom sublima saker - som inte kostar mig något. Det finns som sägs här uppmärksamhetshoror - och pratar man med dem, så ska de kapitalisera direkt på att man har visat uppmärksamhet - och dessutom visa förakt eller vara elaka.

Jo den typen av kvinnor borde du hålla dig till men jag antar att du tröttnar på det när du fått ditt, då dina smickrande ord saknade betydelsen.

Du är olik alla andra kvinnor, viskar han, när han är förälskad. Du är likadan som alla andra, snäser han, när han fått henne

"Jakten" är väl det som är roligast eller är det sexet du suktar efter?

Citat:
Men jag är duktig på att såra tillbaka, det går fort och sen ger jag dem ingen chans att replikera.

Såra tillbaka?? Du menar att du engagerar dig känslomässigt också??Ha ha. Känslor har inget med det att göra.

Citat:
Det är rätt grova ord, så hela hennes grupp hör det helst. "Håll käft din jävla fitta!" var väl var jag förr bruka säga. Senare bara föraktfullt "fitta" och vände mig om och gick. Men det händer aldrig längre.

Ty såna lärde jag mig tidigt identifiera. Det är lätt. på en tiondels sekund. Jag behöver inte ens rikta mina pupiller mot dem.

Kan du ge något exempel? Och jo du måste faktiskt rikta dina "pupiller" emot mig för att veta att jag inte är "den typen du söker". Hur går det annars till? har du någon specialförmåga som du föddes med? Alla kalla någon för fitta eller liknande bara för att man känner sig kränkt tyder knappast på mognad eller gott ordförråd.

Citat:
Hur sårar jag? Aldrig en blick, aldrig min uppmärksamhet. För mig är de som en möbel, och det stämmer.

Så hur sårar man en möbel? genom att inte visa den uppmärksamhet? Tolkade jag dig rätt nu?

Citat:
I själva verket njuter jag (lite), och jag kan se och läsa hur de andra otillgjorda tjejerna jublar, de utan attityd, som jag samtidigt visar min fulla och äkta charm för, 100% avslappnat och spontant. Eller 99% blir det. Men efter en minut är det 100% då jag har glömt bitchen. På riktigt.

Du är klubbarnas härskare och låter inget sliddjur vara motsträvigt utan kräver full underkastelse och om det inte sker så kan man bli kallad för fitta av dig!

Citat:
Om du är en bitch? Ja, givet vad jag vet är du det till 98% chans. De 2% beror lite just för att du frågar...

Fan är du flummigare än mig?? har jag frågat det?

https://www.flashback.org/sp43926647

Citat:
Så förändring är möjlig. Men du är (färdig) klassad. Jag bränner aldrig ett gram av energi när jag ens känner den minsta vibb, och jag är expert på det. En tjej får ha högst 1-2% av negativitet, för att jag ens ska titta på henne.

Har inte för avsikt att ändra mig i det avseendet du syftar på. Förövrigt så verkar du tro att jag skulle vilja ha dig om vi sågs IRL Varför skulle jag ens lyfta på ett ögonbryn för att du passerar vårt bord?
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-06-16 kl. 17:05. Anledning: stavfel
Citera
2013-06-16, 17:11
Bannlyst
Citat:
Nej ONS borde bara vara för killar jämställdhet och "spela spelet" hör inte ihop och bör inte göra det heller.

Trots att tjejen vill det är en helt annan sak!!! Det jag talar om att medvetet styra en människas känslor genom att manipulation.

Det här med manipulation är intressant. Jag kan förstå tjejers trötthet och irritation när svensson varje gång får pladdra klyshor (som killen tror fungerar) och andra vidriga grejer. Jag har sett det många gånger. Ofta har jag fångat kanske en grupp på 2-3 tjejer och då kan jag höra vad mina kompisar säger när de kapitaliserar på min initiativ... För mig är det att höra som ett barn talar... Gapet till kvinnan är avgrundsdjupt, hon tittar på honom som vattnet som har runnit miljarder gånger under samma bro. Och visst är det något förnedrande över att bli utsatt för dessa klyschor. Jag skäms när jag är i såna här lägen, och distansierar mig (från honom).

Det är alltid samma. De har inget att säga, och osäkerheten lyser igenom. Allt detta avslöjar ju bara det faktumet att han vill "ha" henne, vilket han vill, och vilket 96% av alla försök på krogen är av den sorten. Jag är naturligtvis antitesen, och gör allt rätt innan jag ens har riktat blicken. Eftersom tjejer studerar killar innan de ser dem, frånsett mig då... Så när jag tittar första gången intensivt och så djupt i ögonen stabilt och enough ihållande - för att förmedla att här finns självsäkerhet och för att mäta och granska henne, men samtidigt så avslappnat utan att det är jargong. Sen har jag inget att säga! Utan konversationen utvecklas dynamiskt, och tjejer känner av detta, för jag är medveten långsam i detta moment. Och improviserar helt och hållet, och låter tjejen landa, i det stilla men spända tillstånd.

Sen finns inga mer trick eller tekniker som jag använder mig av nuförtiden. Jag gör alltid så här nu, inte för att fånga tjejen, utan för att det är mest njutbart och underhållande. Jag har ingen lust att snacka en massa skit. Sen gillar jag spänningen, och hon också....och det vet jag..... Men när jag tittar i ögonen, så gör jag faktiskt inte det. Jag tittar egentligen på hennes hår, bröst, ben, rörelser, hållning, osv. Kropp och kläder alltså. Sen när jag ler, ja, det är då jag kanske gör det av kåthet, av att hon är så skön. Men hon är ju redan utvald. Så det är inte så konstigt.

Vad vi pratar om? Kommer inte ihåg. Jag bjuder aldrig på drinkar... f ö. Även om jag tycker om tjejen eftersom jag vet hur det uppfattas...

just sayn' something about something
andra gör på andra sätt, men jag tycker inte detta är att vara en player
Senast redigerad av jungleboy2 2013-06-16 kl. 17:14.
Citera
2013-06-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ja nu är visserligen inte players ett "problem" för mig men att det är det för andra kan väl inte vara så svårt att inse?
Jo, ge ett exempel, eller det finns inte.

Citat:
Ofta är de personerna som låter sig "ledas" i denna leka omedvetna om att det är en player de har att göra med. Folk som är players träffar ju inte bara sitt "offer" på krogen utan inleder en slags falsk relation till "offret". Där av frustrationen som ibland uppstår på varierande sätt.

Nej du. Ifall vi talar ONS, så talar vi också om lättfotade saker med mycket erfarenhet.
Ingen offerkofta här, tack!

Citat:

Det finns alltid lättfotade kvinnor, och det finns alltid tidpunkter när man gillar dem.
Käcka kommentarer ändrar inte det. Sluta vara lättfotad, så blir du inte behandlad som en hora heller. Enkelt kan man tycka.

Citat:
Trots att tjejen vill det är en helt annan sak!!! Det jag talar om att medvetet styra en människas känslor genom att manipulation.

Det DU talar om är väl mest fanatsi eller rent kriminella killar. Tjejer vill bli förförda! Tjejer vill ha sex!

Citat:
Om det kunde innebära liv eller död för någon när det gäller sex så prioriterar man fel enligt mitt tycke.
Här verkar du vara en väldigt kall människa. En sådan som man knullar och lämnar om man tror sig må bättre av det...

Citat:

Edit: För övrigt underlättar det om du citerar mig i framtiden för svar

Jag undrar.
Citera
2013-06-16, 17:59
Bannlyst
Citat:
. Det skriker knappast Hej hej jag söker någon att umgås med ikväll då jag är ensam (helst killar) om mig.

Jo, det gör det faktiskt. Men det är bara mest omedvetet verkar det som. Du vill ha the real thing, du vill ha det du ser i filmerna. Du vill ha drömmarna, tillbaka, som är krossade för tillfället. Och drömmen om drömmarna, skulle kunna repareras av en person. Problemet är du kostar för mycket energi - om du nu skulle se tillräckligt bra ut.

Citat:
Jo den typen av kvinnor borde du hålla dig till men jag antar att du tröttnar på det när du fått ditt, då dina smickrande ord saknade betydelsen.
Du är olik alla andra kvinnor, viskar han, när han är förälskad. Du är likadan som alla andra, snäser han, när han fått henne
"Jakten" är väl det som är roligast eller är det sexet du suktar efter?

Denna bit avslöjar dig. I ett tidigare inlägg pratade jag om min vänner och gapet som existerar när klyshorna strömmar ut från deras munnar på de stackars flickorna. Jag kan berätta att jag får samma känsla, som de tjejerna. Du har inte fattat någonting, av mig. Men du kan läsa mitt tidigare inlägg.
Men jag kan ändå säga att jag ALDRIG smickrar eller ger komplimanger, men jag säger det som är sant, och det sägs och tas alltid emot som verkliga påstående.
Och det syns att jag menar det. Hår brukar fånga min uppmärksamhet, eller utstyrseln, en sommarklänning t.ex. Kroppsliga saker kommenterar jag inte...
Jag säger alltså aldrig något jag inte menar, utan bara när jag verkligen njuter av något. Och då finns det ju ingen anledning att inte säga det så klart, när jag kan göra en tjej glad?
Det tas alltid emot "rätt", tro mig. Ty det är sant.
Resten är lika malplacerat.

Citat:
Har inte för avsikt att ändra mig i det avseendet du syftar på. Förövrigt så verkar du tro att jag skulle vilja ha dig om vi sågs IRL Varför skulle jag ens lyfta på ett ögonbryn för att du passerar vårt bord?

Kan du inte läsa mig det minsta? Hur kan du ens tro det? Den sista frågan var rolig, som sagt var så fotograferar jag fältet som ett bildminne och tittar inte på någon i varje ny situation, men ändå sett allt. Även dig. Om du skulle vara där. Så när du ser mig, så har jag sett dig. Det är meningen, jag är sparsam med mina blickar och uppmärksamhet. Jag vill visa mitt rätta jag i rätt läge. Det är inte allmän egendom, inte ens mina ögon. Tjejer som sitter ner är alltid i praktiken en no go, för det ger ett sinnesslött intryck, och man ser inte helfiguren, rörelser osv. Så bara den saken, är tillräcklig.
Jo, du kommer att se mig, och du kan inte undvika det.
Det beror på flera saker. Jag är inte biffig, vill inte. Stark, ja, jag brukar vinna över gymmare i armbrytning. Och vinner mycket lätt över 9 av 10 såna i slagsmål. Det är inte så konstigt då jag i 19årsålder gick uppvisningsmatcher i Thailand mot proffs, och sparrade mot den tidens Xmästare som hade klubben gatan nedanför mig. Det är undertryckt explosivitet, med ett överliggande lager av kontroll och avslappnad samtidigt. Sånt ser du bara på TV. Jag vet bara högst 10 i min storstad som rör sig så, men det är klart att jag accentuerar det lite då jag faktiskt fylls av energi när entrar fältet.
Som en ring.
Jag rör mig inte alltid så, det är graderat beroende på hur mycket energi jag har som vill ut. Men man kan säga, att det är ett som ett lejon som kommer in, men samtidigt försöker smyga in som en katt. Alltså inga överdrifter, ingen som blir irriterad, eller tittar konstigt. Ingen som tänker en tanke om det. De bara känner. Och det är sant. Jag är en beast, och känner mig som det. Och är det också...
Men i de senare lägena, med tjejerna, så är jag samma människa, fast glad, spontan, avslappnad, och flirtar bara med högst 2-4. Men upp till 10 tjejer kan lätt flirta med mig samtidigt i en situation, och alla blir bara mer och mer patetiska. Men ingen av dem besvaras. Det har aldrig hänt. Jag är ingen fluga, jag vill bara ha det speciella. Och deras spel är inte mitt spel. De är inte intressanta. Mitt gamande är bara med några enstaka, ibland samtidigt.
Senast redigerad av jungleboy2 2013-06-16 kl. 18:04.
Citera
2013-06-16, 18:27
Medlem
Fanns en tid då jag också var en snäll kille. men alla gjorde ju typ som du. nu är jag ett svin. satan vad jag får ligga mer.

skoj sen med feminister som tycker att det bara finns "dåliga" killa. ja, grattis, det är så ni vill ha det.
Citera
2013-06-16, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av niko08
Fanns en tid då jag också var en snäll kille. men alla gjorde ju typ som du. nu är jag ett svin. satan vad jag får ligga mer.

skoj sen med feminister som tycker att det bara finns "dåliga" killa. ja, grattis, det är så ni vill ha det.

Jag tänker också bli ett svin. Annars blir man bara utnyttjad. Ska göra om mig till en riktig badboy.
Citera
2013-06-16, 18:50
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jo, ge ett exempel, eller det finns inte.
Man störs av närvaron helt enkelt lika mycket som man blir irriterad av alla som vill att man ska ge pengar till alla jäva möjliga saker och ting. Man har varken lust eller ork egentligen att be personen dra och man blir irriterad i 20 min.

Citat:
Nej du. Ifall vi talar ONS, så talar vi också om lättfotade saker med mycket erfarenhet.
Ingen offerkofta här, tack!

Jag syftade inte på ONS utan snarare något som uppfattas som näst in till en relation ur hennes ögon.

Citat:
Det finns alltid lättfotade kvinnor, och det finns alltid tidpunkter när man gillar dem.
Käcka kommentarer ändrar inte det. Sluta vara lättfotad, så blir du inte behandlad som en hora heller. Enkelt kan man tycka.

Man kan tycka mycket. Du verkar tycka samt tro att jag är lättfotad vilket knappast stämmer. Men visst!! jag gillar att ha sex men iom att jag inte gillar när människor rör vid mig så måste en ömsesidig respekt uppnås innan jag särar.

Citat:
Det DU talar om är väl mest fanatsi eller rent kriminella killar. Tjejer vill bli förförda! Tjejer vill ha sex!

Att förföra en tjej man gillar är en sak.

Att förföra tjejer på löpande band är en annan. Förstår du vart jag vill komma?

Citat:
Här verkar du vara en väldigt kall människa. En sådan som man knullar och lämnar om man tror sig må bättre av det...

Öhhhh utveckla tack.

Citat:
Jag undrar.

Undrar vad.
Citera
2013-06-16, 19:03
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Jo, det gör det faktiskt. Men det är bara mest omedvetet verkar det som. Du vill ha the real thing, du vill ha det du ser i filmerna. Du vill ha drömmarna, tillbaka, som är krossade för tillfället. Och drömmen om drömmarna, skulle kunna repareras av en person. Problemet är du kostar för mycket energi - om du nu skulle se tillräckligt bra ut.

Nej det gör det inte tro mig. Jag har inget intresse av det du påstår och ingen kille kan "reparera" mig. Behöver ingen människa för att fylla någon sorts "tomhet" inom mig på det sättet som den gruppen kvinnor du talar om.

Citat:
Denna bit avslöjar dig. I ett tidigare inlägg pratade jag om min vänner och gapet som existerar när klyshorna strömmar ut från deras munnar på de stackars flickorna. Jag kan berätta att jag får samma känsla, som de tjejerna. Du har inte fattat någonting, av mig. Men du kan läsa mitt tidigare inlägg.
Men jag kan ändå säga att jag ALDRIG smickrar eller ger komplimanger, men jag säger det som är sant, och det sägs och tas alltid emot som verkliga påstående.
Och det syns att jag menar det. Hår brukar fånga min uppmärksamhet, eller utstyrseln, en sommarklänning t.ex. Kroppsliga saker kommenterar jag inte...
Jag säger alltså aldrig något jag inte menar, utan bara när jag verkligen njuter av något. Och då finns det ju ingen anledning att inte säga det så klart, när jag kan göra en tjej glad?
Det tas alltid emot "rätt", tro mig. Ty det är sant.
Resten är lika malplacerat.

Avslöjar mig? Har jag försökt dölja något?

Fattar ingenting? jag är flummig och du skriver uppsatser som jag måste sitta och analysera. Om fel uppstår ang min uppfattning så kan jag leva med det.

Fatta dig kort i stället för att skriva böcker.

Citat:
Kan du inte läsa mig det minsta? Hur kan du ens tro det? Den sista frågan var rolig, som sagt var så fotograferar jag fältet som ett bildminne och tittar inte på någon i varje ny situation, men ändå sett allt. Även dig. Om du skulle vara där. Så när du ser mig, så har jag sett dig. Det är meningen, jag är sparsam med mina blickar och uppmärksamhet. Jag vill visa mitt rätta jag i rätt läge. Det är inte allmän egendom, inte ens mina ögon. Tjejer som sitter ner är alltid i praktiken en no go, för det ger ett sinnesslött intryck, och man ser inte helfiguren, rörelser osv. Så bara den saken, är tillräcklig.
Jo, du kommer att se mig, och du kan inte undvika det.
Det beror på flera saker. Jag är inte biffig, vill inte. Stark, ja, jag brukar vinna över gymmare i armbrytning. Och vinner mycket lätt över 9 av 10 såna i slagsmål. Det är inte så konstigt då jag i 19årsålder gick uppvisningsmatcher i Thailand mot proffs, och sparrade mot den tidens Xmästare som hade klubben gatan nedanför mig. Det är undertryckt explosivitet, med ett överliggande lager av kontroll och avslappnad samtidigt. Sånt ser du bara på TV. Jag vet bara högst 10 i min storstad som rör sig så, men det är klart att jag accentuerar det lite då jag faktiskt fylls av energi när entrar fältet.
Som en ring.
Jag rör mig inte alltid så, det är graderat beroende på hur mycket energi jag har som vill ut. Men man kan säga, att det är ett som ett lejon som kommer in, men samtidigt försöker smyga in som en katt. Alltså inga överdrifter, ingen som blir irriterad, eller tittar konstigt. Ingen som tänker en tanke om det. De bara känner. Och det är sant. Jag är en beast, och känner mig som det. Och är det också...
Men i de senare lägena, med tjejerna, så är jag samma människa, fast glad, spontan, avslappnad, och flirtar bara med högst 2-4. Men upp till 10 tjejer kan lätt flirta med mig samtidigt i en situation, och alla blir bara mer och mer patetiska. Men ingen av dem besvaras. Det har aldrig hänt. Jag är ingen fluga, jag vill bara ha det speciella. Och deras spel är inte mitt spel. De är inte intressanta. Mitt gamande är bara med några enstaka, ibland samtidigt.

Kortfattat: Du är självgod som fan. Och jag kommer inte besvara dig i fortsättningen när du citerar mig.

Tack för mig..
Citera
2013-06-16, 19:37
Medlem
jamendujas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det jag skrev typ.
Okej. Jag aldrig sagt att jag är en god människa, och dessutom så förstår jag inte varför man inte är en god människa för att man tycker att Poors är en idiot eftersom Poors uppenbarligen är en idiot. Det är snarare idiotiskt att påstå någonting annat om Poors.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in