Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenSvamp
Vilka är NI??? För jag går nämligen inte på det där.
Nä, det kan vara så. Jag intresserar mig bara för tjejen på krogen. Då är de som vackrast, och rätt attityd. Är jag inte attraherad, och det omvända, man ser ju det. Av principskäl går jag aldrig på mer 3-4 tjejer. Den vanligaste typen är en skön tjej som är glad, och vågar ta några steg åt sig av sin grupp, eller tala med mig även när jag går fram till tjejerna, sällan 3 eller mer. Eftersom det är kontraproduktivt.
Jag kan gå fram till 4 tjejer, för skoj skull. För då tror de att de ska ha roligt med mig, men det blir ju så att jag istället försöker spela ut dem mot varandra - för skoj skull. Jag är rätt munvig och dominant och i princip totalt orädd för det mesta jag kan komma på förutom höjder då, och snabb.
Jag har lätt för flera år sen haft över hundra tjejer, och flera av dem flera gånger - utan att jag kommit ihåg det, haha. Det är väl skandal?
Chansen att det är du, är faktiskt väldigt liten, om det är 100 tjejer på ett ställe, och jag försöker högst på 4. När jag dansar, så är det inte ovanligt att just dem "råkar" dansa jämte mig. Okej, det var skryt. Men det är faktiskt sant. Men den situationen är faktiskt inte bra, av andra skäl...
Jag tror inte du behöver vara orolig att det är du, för jag känner av din attityd och personlighet här på FB. Och den syns också på stället!!! Ett tränat öga som jag har, jag tar aldrig en bitch.