2013-05-30, 16:43
  #10741
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Sista avsnittet i senaste säsongen. En ung rätt snygg kille som levde Stureplans liv
Jaha, han. Bögen som jobbade på en båt.. Bodde billigt men brydde sig inte alls om han stod på gatan eller inte..
Citera
2013-05-31, 13:40
  #10742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambience
Zappade förbi dagens avsnitt och de verkade ha någon kille som bodde gratis hos dem, och det "tog verkligen emot" att börja ta hyra av honom. Vem var han och varför har han fått bo gratis hos dem?

Han är tillsammans med hennes dotter, som han har ett barn med.
Citera
2013-06-07, 14:45
  #10743
Medlem
-silent-s avatar
Såg inte klart hela dagens program, men Janne som var med verkade vara en väldigt sympatisk människa. Någon som vet hur det gick för han?
Citera
2013-06-07, 16:52
  #10744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -silent-
Såg inte klart hela dagens program, men Janne som var med verkade vara en väldigt sympatisk människa. Någon som vet hur det gick för han?

Ja, d gick som vanligt, guld å gröna skogar...
Citera
2013-06-10, 14:25
  #10745
Medlem
Bartix12s avatar
Kollade igenom stureplan.se för lite Summerburst bilder, om ni bläddrar ned till en kille med rosa skjorta, är det inte Andreas från lyxfällan?

http://stureplan.se/bilder/nattklubb/hellskitchen/2013/06/08

http://www.tv3play.se/play/297357/?autostart=true
Citera
2013-06-12, 11:47
  #10746
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartix12
Kollade igenom stureplan.se för lite Summerburst bilder, om ni bläddrar ned till en kille med rosa skjorta, är det inte Andreas från lyxfällan?

http://stureplan.se/bilder/nattklubb/hellskitchen/2013/06/08

http://www.tv3play.se/play/297357/?autostart=true
Japp, det är det. Väldigt bra öga du hade! Inga namn under de personerna heller :P
Citera
2013-06-12, 22:23
  #10747
Medlem
Bartix12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Japp, det är det. Väldigt bra öga du hade! Inga namn under de personerna heller :P



Han verkar inte har bytt beteende!
Citera
2013-06-15, 18:41
  #10748
Medlem
finns det något av programmen som programledarna behövt använda sig av fullmakten som deltagarna skriver på???

alternativt finns det något program där dom misslyckats att vända ekonomin???
Citera
2013-06-15, 19:15
  #10749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wiking
finns det något av programmen som programledarna behövt använda sig av fullmakten som deltagarna skriver på???


Ja de använder fullmakten varje program (annars skulle det inte bli något) eller hur tänkte du nu?
Citera
2013-06-15, 19:30
  #10750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Ja de använder fullmakten varje program (annars skulle det inte bli något) eller hur tänkte du nu?


jag menar att dom använder fullmakten och går över deltagarens vilja.

t.ex något som bör säljas men deltagaren vill behålla den men dom använder fullmakten och säljer ändå...
Citera
2013-06-15, 19:42
  #10751
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wiking
jag menar att dom använder fullmakten och går över deltagarens vilja.

t.ex något som bör säljas men deltagaren vill behålla den men dom använder fullmakten och säljer ändå...

Vid ett tillälle gav de ju upp. Minns att avsnittet handlade om en person som hade en BMW M (3 eller 5??) som han inte ville sälja till någon annan än sin bror. Till underpris förstås.
Citera
2013-06-15, 20:09
  #10752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Vid ett tillälle gav de ju upp. Minns att avsnittet handlade om en person som hade en BMW M (3 eller 5??) som han inte ville sälja till någon annan än sin bror. Till underpris förstås.


du eller någon annan som har länk till det avsnittet???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in