Nästa avsnitt verkar ju sjukt lovande!

Vidrig tjej!
Måste säga att dagens avsnitt var en luring. De hade ganska bra ekonomi egentligen (speciellt med hans nya jobb och nya lön). Låga boendekostnader, t ex. Problemet vara bara ett de köpte skit istället för att betala räkningarna. Hur svårt är det att styra upp det?
Måste säga att det borde bli högre krav på bostadbidrag. Har man ett "fett kabelpaket" borde man f-n inte få bostadsbidrag!