2013-06-15, 02:55
Medlem
Jokerswes avatar
Man blev ju lite smått förbannad när regnet kom till och från. På och av med Poncho'n hela tiden haha. Aoki och Angello var ju lätt de bästa. Imorgon verkar det som att vi får vädret på vår sida i alla fall !
Citera
2013-06-15, 05:42
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfiken..
Size kanske går bra men hur presterar han just nu som DJ/producent?
En medelmåtta(typ) till producent som Axel och Sebbe burit på sina axlar. Är övertygad att Axel & Sebbe stog för det mesta av värde när det kommer till SHM. Som DJ är han dessutom så jäkla tråkig & energilös att det finns inte...
Att låta honom avsluta fredagen är ju bara tragiskt. Alesso, Steve Aoki & Hardwell kommer garanterat göra ett bättre set än honom och de bör givetvis spela senare än Angello egentligen.

Oj, nu är du verkligen ute o cyklar!! Steve är minst lika grym som de andra två, om inte en ännu grymmare producent OCH DJ!! Steve har betytt jävligt mkt för den svenska house-scenen och det är många djs i Sverige som har Steve att tacka för mkt!! Han är betydligt mer "underground" i Sverige än de övriga två hit-jagarna i shm! Kanske därför han inte slagit så stort i Sverige, än... Fråga Djs som började lira för 4-6 år sen kanske, de var rena rama julafton när Steve angello släppte nytt! Tänker bara på låtar som ex "Teasing Mr Charlie" osv !!

Angello är den enda i SHM som i grund och botten är "äkta"! Också därför han till slut inte trivdes att vara en sell-out så som han tvingades att vara i SHM! Detta lyste såklart igenom på hans kroppsspråk på deras spelningar! Men när han kör solo, på sina egna premisser då är det allt glöd i ögonen, och han lägger grymma live-sets!!

Så tycker verkligen denna hack på Angello är riktigt missriktad och väldigt ogrundad!
Citera
2013-06-15, 10:16
Medlem
P.Gs avatar
Vad tycker alla om de inhyrda dansöserna då? Lite väl mycket öststats-sunk över det hela, särskilt klädvalet.
Citera
2013-06-15, 10:28
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vad tycker alla om de inhyrda dansöserna då? Lite väl mycket öststats-sunk över det hela, särskilt klädvalet.
Ja öststatiga minst sagt! Nej fan det kunde dom ha skippat.

Rätt sliten idag alltså men snart kör vi igen, det var fan grymt. Rätt förvånad att jag inte är förkyld idag då jag embrace'ade regnet fullt ut, inte fan hade man tid att gå och hämta en poncho direkt!
Ska man klaga på nåt så var avslutningsakten ingenting i jämförelse med Tiesto förra året, men det var ändå bra och jag får erkänna att Steve kunde sin grej, även om det inte är min kopp te till 100%.
Citera
2013-06-15, 11:41
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Tyckte fan att Angelo imponerade! Hårdare än förväntat.
Citera
2013-06-15, 11:46
Medlem
P.Gs avatar
Angelo var riktigt tung. Tycker dock inte att showen nådde något bra klimax, kan kanske ha varit för att han använde eldkastarna och raketerna titt som tätt?
Citera
2013-06-15, 11:47
Medlem
Någon som var på pissoaren utanför sektion G/H? Helt fullt med brudar bland alla killar som stod o pissade. En tjej körde pissoaren. Tillslut blev det stopp i samtliga rännor så det började välla över... Underdimensionerat vad gäller toaletter, även underhållet av de verkar inte vara på topp.

Annars, bra ös.
Citera
2013-06-15, 11:54
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RachelZane
Någon som var på pissoaren utanför sektion G/H? Helt fullt med brudar bland alla killar som stod o pissade. En tjej körde pissoaren. Tillslut blev det stopp i samtliga rännor så det började välla över... Underdimensionerat vad gäller toaletter, även underhållet av de verkar inte vara på topp.

Annars, bra ös.

Jo jag var där nere, en jävla massa brudar som ville in på toaletterna, tur att jag var där runt halv 6 så det var inte allt för mycket folk.
Citera
2013-06-15, 12:34
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RachelZane

Annars, bra ös.
"Källartoaletten" utanför G/H svämmade ju över tidigt. Det kan man tacka idioterna som slängde regnrockar i rännan för. De andra toaletterna som det enbart stod tjejer och köade till är ju också herrtoaletter. Pissrännor som förblev helt oanvända..
Citera
2013-06-15, 12:35
Medlem
DropoutBears avatar
Mycket bra gårdag, tråkigt att det vart lite dålig stämning för ens eget sällskap när alla bara var blöta och kalla under Alesso och man inte ens kunde komma in på barområdet pga överbelastning där. Angello överträffade alla förväntningar och var RIKTIGT bra enligt mig. Skönt att folk är glada och kan bjuda på sig själva där, otroligt kul festival om man tar den på rätt sätt och kan filtrera ut det man stör sig på (för mig några enstaka 16-åriga tjejer som står och woo-ar konstant). Kaoset med regn gjorde bara min kväll roligare eftersom det tar bort hela se bra ut faktorn och de flesta bara röjer istället för att bli stela
Citera
2013-06-15, 13:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Ja öststatiga minst sagt! Nej fan det kunde dom ha skippat.

Rätt sliten idag alltså men snart kör vi igen, det var fan grymt. Rätt förvånad att jag inte är förkyld idag då jag embrace'ade regnet fullt ut, inte fan hade man tid att gå och hämta en poncho direkt!
Ska man klaga på nåt så var avslutningsakten ingenting i jämförelse med Tiesto förra året, men det var ändå bra och jag får erkänna att Steve kunde sin grej, även om det inte är min kopp te till 100%.

Du kan inte jämföra Tiesto med Steve..
Citera
2013-06-15, 13:22
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokerswe
Man blev ju lite smått förbannad när regnet kom till och från. På och av med Poncho'n hela tiden haha. Aoki och Angello var ju lätt de bästa. Imorgon verkar det som att vi får vädret på vår sida i alla fall !

Nope, ska bli regn ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in