Det är ingen hemlighet för någon vid detta laget att statsminister Fredrik Reinfeldt hyser ett brinnande hat för etniska svenskar. Ett hat som mer eller mindre verkar fungera som syre för honom i hans strävan att förstöra landet och tränga undan och på sikt utrota landets ursprungsbefolkning.
Här följer ett axplock av direkt svenskfientliga citat av statsministern. Jag väljer att bifoga två citat jag finner direkt stötande nedan.
Citat:
”Jag är väl medveten om min europeiska läxa och historia – att nationalismen är det gift som mer än något annat har förgiftat den här kontinenten.”
Intervju i Dagens Nyheter, 2008.
Citat:
”Ju mindre av nationalism, desto mer framgångsrik kommer mänskligheten att bli.”
Tal vid Stockholms universitet, 2009.
Någon som kan dela med sig av fler hatiska och svenskfientliga citat av vår landsfader?
För att sedan fördjupa oss ytterligare i ämnet. Någon som vet vart hans ondskefulla förakt har sitt ursprung? Vad jag undrar är ifall det finns något hans uppväxt och bakgrund som kan förklara att han dedicerat sitt liv åt att göra livet så eländigt han bara kan för svenska människor.