Citat:
Ursprungligen postat av
snelhesten
På vilket sätt rör det sig om manipulation att inte våga visa sina sexuella intentioner, och varför skulle en ev. avsaknad av vilja att få ut något långvarigare än tillfällig sex göra det hela så mycket hemskare? Om något så är det ju
du som är ett äckel som parasiterar på andras svaghet.
Mest troligt är dock att du under en längre tid hade en önskan om att vara ett drinkluder och att detta bara är ett svepskäl för att du på så sätt ska kunna rationalisera det hela för dig själv.

Du menar att om någon väljer att låtsas vara min vän och försöker göra sig till en bättre vän genom att köpa mig saker eller kanske helt plötsligt diska åt mig och sedan förväntar sig sex så är det jag som är parasit som låter honom göra det fast jag aldrig har intentionen att knulla med personen. Denna mentala lågstadieunge, blir nu bitter för att jag låter honom göra massor med saker åt mig. Något jag inte har bett om i början, men sedan börjar utnyttja då jag är medveten om att det endast är sex han är ute efter så har jag inget att förlora.
Du får det låta som att dessa äckliga killar som försöker låtsas vara min vän för att senare, enbart få knulla är några stackars hjältar som alltid förbises.
Det finns många snälla blyga killar i världen, jag känner 3 stycken som är utomordentliga vänner. Dessa gör aldrig något för mig och förväntar sig sex eller mer i gengäld och jag frågar aldrig efter något utan kan istället själv göra dem tjänster när det behövs.
Synd att du inte kan skilja på sak och sak, men du är väl en "snäll" kille innerst inne. Ska vi kika igenom din posthistorik?
Edit : Så sjukt mycket om snälla killar i din posthistoria, jag är inte inte förvånad.