2013-06-14, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
På vilket sätt rör det sig om manipulation att inte våga visa sina sexuella intentioner, och varför skulle en ev. avsaknad av vilja att få ut något långvarigare än tillfällig sex göra det hela så mycket hemskare? Om något så är det ju du som är ett äckel som parasiterar på andras svaghet.

Mest troligt är dock att du under en längre tid hade en önskan om att vara ett drinkluder och att detta bara är ett svepskäl för att du på så sätt ska kunna rationalisera det hela för dig själv.

Du menar att om någon väljer att låtsas vara min vän och försöker göra sig till en bättre vän genom att köpa mig saker eller kanske helt plötsligt diska åt mig och sedan förväntar sig sex så är det jag som är parasit som låter honom göra det fast jag aldrig har intentionen att knulla med personen. Denna mentala lågstadieunge, blir nu bitter för att jag låter honom göra massor med saker åt mig. Något jag inte har bett om i början, men sedan börjar utnyttja då jag är medveten om att det endast är sex han är ute efter så har jag inget att förlora.

Du får det låta som att dessa äckliga killar som försöker låtsas vara min vän för att senare, enbart få knulla är några stackars hjältar som alltid förbises.

Det finns många snälla blyga killar i världen, jag känner 3 stycken som är utomordentliga vänner. Dessa gör aldrig något för mig och förväntar sig sex eller mer i gengäld och jag frågar aldrig efter något utan kan istället själv göra dem tjänster när det behövs.

Synd att du inte kan skilja på sak och sak, men du är väl en "snäll" kille innerst inne. Ska vi kika igenom din posthistorik?

Edit : Så sjukt mycket om snälla killar i din posthistoria, jag är inte inte förvånad.
Senast redigerad av towarti 2013-06-14 kl. 18:14.
Citera
2013-06-14, 18:13
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Du kanske skulle kunna lära dig att känna igen dem

realrecognizereal

Ja det återstår att se.

Citat:
Jag känner till tankegången i boken. Du blandar ihop fjäsk och snällhet

Om det var av snällhet så tackar jag för din omtanke men den typen av böcker ligger inte i mitt intresse.

Citat:
Det jag syftade på var hur du behandlade killen i din tråd

Jo men han var ju efterbliven så nu i efterhand så spelar det ingen roll.

Citat:
Nej det finns faktiskt folk som inte gör det.

Nej det gör det inte. Anser du inte att uppvaktning av en kvinna skulle vara ett sorts spel? Oavsett avsikten.

[/quote]It's not all about you you know[/quote]

Nej men du citerade MIG så därav min fråga.
Citera
2013-06-14, 18:19
Bannlyst
Måste bara säga att det är en väldigt stor del "snälla" killar som ratar mig här, varför tror ni att det behovet att skrika ut att jag som tjej inte skulle falla dem i smaken? Det är kanske ett viktigt mantra, för er som jämt blir ratade för att ni egentligen saknar innehåll och sedan försöker smöra er till en position där ni kanske kan få knulla äntligen men det sker aldrig.

"snälla" killar är följande

Osäkra
Socialt störda
Manipulativa
Känslomässigt störda
Ser kvinnor som en ägodel
Missunnsama
Lättlästa intentioner

Så undrar ni varför jag utnyttjar majoriteten av de socialt missanpassade som skriver i tråden.
Citera
2013-06-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Jag förstår mig inte på reaktionerna i den här tråden...

"Snäll" kille försöker manipulera tjej. Tjej synar "snäll" kille och manipulerar honom istället. Det är ju bara rättvist?! Hade jag varit tjej hade jag tveklöst gjort precis likadant som TS gör, det är ju bara dumheter att inte utnyttja en sådan situation. Det är ju knappast så att TS är en bedragare och golddigger som letar upp naiva "snälla" killar som hon kan parasitera på i all evighet. Det vore omoraliskt. Nu är det ju faktiskt dem som kommer till henne med sin falska snällhet och tveeggade uppvaktning. Hur kan man göra annat än att utnyttja situationen till max? Jag hade aldrig haft dåligt samvete över det.

Tycker bara det är osmakligt och rent av äckligt. Jag menar skulle nån sjukt efterhängsen kille typ försöka köpa min vänskap tycker jag inte det är ok att utnyttja, hänt att nån tjej jag inte alls är attraherad av gillat mig, att jag i det läget rent kallt skulle börja utnyttja den personen känslor och köra med denne på rent av förnedrande vis är så vidrigt, och då har jag ändå varit en våldsam jävel så är verkligen ingen ängel, men äcklas ändå av detta, även om jag annars inte kan beskyllas för hög moral, jag menar om krimminellt pack äcklas av detta är det illa.
Citera
2013-06-14, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Tycker bara det är osmakligt och rent av äckligt. Jag menar skulle nån sjukt efterhängsen kille typ försöka köpa min vänskap tycker jag inte det är ok att utnyttja, hänt att nån tjej jag inte alls är attraherad av gillat mig, att jag i det läget rent kallt skulle börja utnyttja den personen känslor och köra med denne på rent av förnedrande vis är så vidrigt, och då har jag ändå varit en våldsam jävel så är verkligen ingen ängel, men äcklas ändå av detta, även om jag annars inte kan beskyllas för hög moral, jag menar om krimminellt pack äcklas av detta är det illa.

Du kanske skall testa på hur det är att ha 20-30 efterhängsna killar efter sig dagligen, kul med din insikt. Lycka till i din karriär som "krimminell"
Citera
2013-06-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Måste bara säga att det är en väldigt stor del "snälla" killar som ratar mig här, varför tror ni att det behovet att skrika ut att jag som tjej inte skulle falla dem i smaken? Det är kanske ett viktigt mantra, för er som jämt blir ratade för att ni egentligen saknar innehåll och sedan försöker smöra er till en position där ni kanske kan få knulla äntligen men det sker aldrig.

"snälla" killar är följande

Osäkra
Socialt störda
Manipulativa
Känslomässigt störda
Ser kvinnor som en ägodel
Missunnsama
Lättlästa intentioner

Så undrar ni varför jag utnyttjar majoriteten av de socialt missanpassade som skriver i tråden.

Jag kritiserar dig och är varken snäll, befinner mig även i en rätt nice relation. Jag tycker alla dom där punkterna stämmer in på dig, bara för att du har en vidrig personlighet så tror du att alla fungerar som du. Kanske umågs i med så pass olika människor, jag vet inte. Skulle vara kul att se dig underbygga dina åsikter om dessa människor. Typiskt puckad brud, sparkar neråt åt det grövsta och blir behandlad likadant själv av killarna du vill ha. Dom har du tungan långt upp i röven på tror jag.
Citera
2013-06-14, 18:29
Medlem
Citat:
Du kanske skall testa på hur det är att ha 20-30 efterhängsna killar efter sig dagligen, kul med din insikt. Lycka till i din karriär som "krimminell"

Haha har redan avslutat den karriären ville mest bara understryka att det inte bara massa på pappret snälla människor som har åsikten att du är tämligen vidrig svag och liten. Har faktiskt haft efterhängset folk efter mig, man kan ju faktiskt be dom sluta om man lider av det, du hatar ju uppenbarligen dessa människor som har fräckheten att förälska sig i dig och attraheras av dig, varför inte bara vara tydlig med hur du ser på dom i ord så slipper du ju?
Citera
2013-06-14, 18:31
Bannlyst
Citat:
Jag kritiserar dig och är varken snäll, befinner mig även i en rätt nice relation. Jag tycker alla dom där punkterna stämmer in på dig, bara för att du har en vidrig personlighet så tror du att alla fungerar som du. Kanske umågs i med så pass olika människor, jag vet inte. Skulle vara kul att se dig underbygga dina åsikter om dessa människor. Typiskt puckad brud, sparkar neråt åt det grövsta och blir behandlad likadant själv av killarna du vill ha. Dom har du tungan långt upp i röven på tror jag.

Du har läst hela tråden och inser att detta är alltså cirka 4 av 20 killar som är mina bekanta då? Nej, jag låtsas inte vara vän med någon kille bara för att få ligga.
Citera
2013-06-14, 18:33
Bannlyst
Citat:
Haha har redan avslutat den karriären ville mest bara understryka att det inte bara massa på pappret snälla människor som har åsikten att du är tämligen vidrig svag och liten. Har faktiskt haft efterhängset folk efter mig, man kan ju faktiskt be dom sluta om man lider av det, du hatar ju uppenbarligen dessa människor som har fräckheten att förälska sig i dig och attraheras av dig, varför inte bara vara tydlig med hur du ser på dom i ord så slipper du ju?

Fast du är ju uppenbarligen ointelligent, därför känns det som att du inte har läsförståelse eller reflektion nog att förstå vad som skrivs. Du får helt enkelt försöka läsa om hela igen, eller så kan du ju försöka förolämpa mig.
Citera
2013-06-14, 18:42
Medlem
Citat:

Men om du fortsätter ge dem hopp genom att ta emot deras presenter och tjänster så är det väl klart att de inte försvinner! Det kan du ju knappast lasta dem för, det är ju precis så du har lagt upp det själv.

Alltså, jag kan gå med dig så långt som att människor som utger sig för att vara en riktig vän för att de vill ha något av en, som att komma innanför brallorna, och kanske t.o.m. blir ens riktiga ovän när man inte alls har lust att hoppa i säng med sin sk "vän", är manipulativa och beter sig falskt och bedrägligt.

Men om man menar allvar med att manipulativt, falskt och bedrägligt beteende är dåligt, varför då bete sig så själv? Det är det jag inte fattar. Du gör ju dig själv till en sån du säger dig avsky, då?
Citera
2013-06-14, 18:43
Medlem
Citat:
Fast du är ju uppenbarligen ointelligent, därför känns det som att du inte har läsförståelse eller reflektion nog att förstå vad som skrivs. Du får helt enkelt försöka läsa om hela igen, eller så kan du ju försöka förolämpa mig.

Har läst tillräckligt, du förolämpar dig själv tillräckligt, lr skadar kanske man ska säga. Vad är det jag inte förstår, förklara för mig om jag är så dum.
Citera
2013-06-14, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Men om du fortsätter ge dem hopp genom att ta emot deras presenter och tjänster så är det väl klart att de inte försvinner! Det kan du ju knappast lasta dem för, det är ju precis så du har lagt upp det själv.

Alltså, jag kan gå med dig så långt som att människor som utger sig för att vara en riktig vän för att de vill ha något av en, som att komma innanför brallorna, och kanske t.o.m. blir ens riktiga ovän när man inte alls har lust att hoppa i säng med sin sk "vän", är manipulativa och beter sig falskt och bedrägligt.

Men om man menar allvar med att manipulativt, falskt och bedrägligt beteende är dåligt, varför då bete sig så själv? Det är det jag inte fattar. Du gör ju dig själv till en sån du säger dig avsky, då?

Ser ju hellre att de försöker med mig, än att det lurar andra tjejer. Rent ekonomiskt är det inte någon direkt enorm vinst, även om det inte är betydelselöst ofc. Jag ser det mer som en rättvisa, att jag använder dom än något annat. Jag skulle såklart helst slippa alla sådana här killar i mitt liv, men jag kanske har en liten sadist i mig också som gillar att se de plågas.

I sin värld är jag ju köpt om det hjälper mig hem med matkassarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in