2013-06-13, 23:33
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Det räcker med att tjejerna som har svarat i tråden har hållit med mig, uppenbarligen förstår ni inte eller vill inte förstå. Undra varför ni är oskulder eller "snälla" killar och bara gnäller här.

Vilket skämt du är. Folk håller inte med dig eftersom du har fel.
Citera
2013-06-13, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Vilket skämt du är. Folk håller inte med dig eftersom du har fel.

Ingen tjej har sagt emot, däremot har de som svarat hållit med. Du kanske har läst här på Flashback hur det egentligen ligget till.
Citera
2013-06-13, 23:35
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Det räcker med att tjejerna som har svarat i tråden har hållit med mig, uppenbarligen förstår ni inte eller vill inte förstå. Undra varför ni är oskulder eller "snälla" killar och bara gnäller här.

Det finns inget att förstå, vi delar inte samma förvrängda och sjuka världsbild som dig TS. Du får ta och förstå att som tur är lider resten av oss inte av storhetsvansinne och psykopatiska och empatilösa drag. Sen vet du ingenting om hur vi lever livet på sex/relationsfronten för att uttala dig. Du skapade en tråd på flashback, du förvänta dig bekräftelse och ryggdunkar. Majoriteten höll inte med dig, nu gnäller du som ett litet barn.

Det är tydligt att du är väldigt omogen för att vara 23 år. Nu får vi bara ta och hoppas på att alla efterblivna och snälla killar du vilseleder snart inser vilket vidrigt sliddjur du egentligen är, gärna följt med några lavetter som de delar ut till dig eller lite spott hade nog passat på ditt ansikte för att det ska matcha personligheten.
Senast redigerad av Grovedark 2013-06-13 kl. 23:39.
Citera
2013-06-13, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Det finns inget att förstå, vi delar inte samma förvrängda och sjuka världsbild som dig TS. Du får ta och förstå att alla lider tyvärr inte av storhetsvansinne och psykopatiska och empatilösa drag. Sen vet du ingenting om hur vi lever livet på sex/relationsfronten för att uttala dig. Du skapade en tråd på flashback, du förvänta dig bekräftelse och ryggdunkar. Majoriteten höll inte med dig, nu gnäller du som ett litet barn.

Det är tydligt att du är väldigt omogen för att vara 23 år. Nu får vi bara ta och hoppas på att alla efterblivna och snälla killar du vilseleder snart inser vilket vidrigt sliddjur du egentligen är, gärna följt med några lavetter som de delar ut till dig eller lite spott hade nog passat på ditt ansikte för att det ska matcha personligheten.

Majoriteten håller inte med, för att det är till en viss riktad kille som jag har vänt mig till. Dessa har sedan svarat i sin bitterhet och sitt hat, alla tjejer som har svarat har varit på min sida och det säger det mesta. Jag skiter väl i om de "snälla" killarna här på Flashback inte håller med, de borde veta om att tjejer utnyttjar dem och vet precis vad det är för äckel som finns bakom den "fina snälla" killen.
Citera
2013-06-13, 23:43
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Majoriteten håller inte med, för att det är till en viss riktad kille som jag har vänt mig till. Dessa har sedan svarat i sin bitterhet och sitt hat, alla tjejer som har svarat har varit på min sida och det säger det mesta. Jag skiter väl i om de "snälla" killarna här på Flashback inte håller med, de borde veta om att tjejer utnyttjar dem och vet precis vad det är för äckel som finns bakom den "fina snälla" killen.

Men herregud, hur korkad är du egentligen?
Har du några bevis överhuvudtaget för att alla som svarat på din tråd är ''snälla'' killar eller bad boys?
Citera
2013-06-13, 23:50
Bannlyst
Det enda jag kan säga är patetiskt, men vad kan man förvänta sig av unga "snälla" killar på Flashback. Jag har gång på gång sagt exakt vad det är, och varför det är case closed på dig är ju för att du uppenbarligen är så sjukt snäll att hela ditt utseende står dig till skam.

Patetiskt
Citera
2013-06-13, 23:58
Bannlyst
Här kan vi studera hur den "snälle" killen reagerar på internet, där hans riktiga natur tas fram.

Horan
Slynan
Sliddjuret
Äcklet
Psykopaten

osv osv, sedan undrar dom varför vi märker att de är smuts irl undrar varför man utnyttjar dessa underlägsna män.
Citera
2013-06-14, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Men förfan, du saknar verkligen all förmåga att tänka logiskt överhuvudtaget.
Men jag tänker be dig snällt nu att samla ihop din lilla tennisboll till hjärna och försöka förstå det här;

Jag har aldrig påstått mig vara en ''snäll'' kille.
Jag finner inget behov av att vara artig och vänlig mot en manipulativ häxa.
Om du verkligen vill veta, så är mitt sexliv underbart.

Jag får gratulera, om jag jävlas med manipulativa killar genom att utnyttja dem så har jag inget dåligt samvete för det.
Citera
2013-06-14, 00:08
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Utseende är enbart viktigt tills människan öppnar munnen, det är något som är ganska snabbt övergående.

Haha ja och apropå föregående teori så ligger du ju själv förbannat risigt till.

Vad är grejen egentligen? Det är ej särskilt svårt att hata den här stereotypen utav "diskussioner" när trådskaparen (med flera) artar sig totalt bombad i huvudet redan från början. Idiotparametrarna att argumentera emot blir för många och det är helt enkelt inte värt. Vilket också är exakt vad som får mig att vilja mörda folk. Man ställer inga frågor - man kastar dem bara i en grop, häller över bensin samt fjuttar på.
Citera
2013-06-14, 00:09
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Jag får gratulera, om jag jävlas med manipulativa killar genom att utnyttja dem så har jag inget dåligt samvete för det.

Man tackar. Men vem har sagt att jag är manipulativ?
Ingenting som du skrivit i denna tråd hänger ihop överhuvudtaget, hur mår du egentligen TS?

Är det inte bättre om du startar en tråd i forumdelen för psykisk hälsa så att vi genuint kan hjälpa dig att hantera de problem du har?
Citera
2013-06-14, 00:13
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Min tes är ju att det är de "snälla" killarna som är onda, vi kan kalla dem flaska om inte annat. Snälla killar är egentligen inget annat än fega "badboys" något som ingen vettig tjej vill ha i längden.

Inget illa om det du skriver i trådstarten. Dessa ryggradslösa mesar får gott räkna med att bli utnyttjade tills de hittat sina testiklar och utvecklat lite ryggrad.

Något jag dock undrar över: du verkar snacka om "snälla killar" och "bad boys" hela tiden, men du nämner ingen typ av män utöver dessa. Betyder det att du anser att alla män antingen är "bad boys" eller "snälla killar", eller har du åtminstone en lite mer nyanserad bild än så av det manliga könet?
Citera
2013-06-14, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Inget illa om det du skriver i trådstarten. Dessa ryggradslösa mesar får gott räkna med att bli utnyttjade tills de hittat sina testiklar och utvecklat lite ryggrad.

Något jag dock undrar över: du verkar snacka om "snälla killar" och "bad boys" hela tiden, men du nämner ingen typ av män utöver dessa. Betyder det att du anser att alla män antingen är "bad boys" eller "snälla killar", eller har du åtminstone en lite mer nyanserad bild än så av det manliga könet?

Jag pratar om dessa som 2 sidor av samma mynt, där den ena är "självsäker" och kallas badboy och den andra är en likadant svin med ett annat tillvägagångssätt.

Sedan finns det myriader av olika sorters killar/män, de flesta har något bra att dela med sig antingen som partners eller vänner. Det stör mig att det "snälla" killarna här är exakt som badboys fast fega och sedan tror de att det verkligen är genuint snälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in