2013-06-13, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HaschochTage
Fast hur vet du att de bara är ute efter att ligga med dig? De kanske vill lära känna dig lite bättre och vet inte riktigt hur de ska uttrycka sig. Om de genom att vara mesigt snälla bara är ute efter sex så är det en mycket dålig strategi som de knappast haft någon större lycka med. Fördomsfull som jag är så tror jag inte det är många mesigt snälla killar med en sådan strategi.

Tänkt om du inte är så bra på att läsa folk som du tror och det "potentiella rovdjur som drogar tjejer för att få knulla" i själva verket är en snäll kille som inget annat vill än att lära känna dig?

Men risk för tillsägelse så kan jag inte låta bli att tänka på att TS inte riktigt har rent mjöl i påsen utan är en kortväxt person, låt säga ungefär 152 cm lång, som söker ryggdunk från andra personer med liknande personlighet...

Jag har snälla killar och så har jag "snälla" killar i min umgängeskrets, det är en stor skillnad på hur dessa agerar. Jag tror alla tjejer kan skriva under på det.
Citera
2013-06-13, 22:18
Medlem
Christopher.s avatar
Ser inget fel i det, dont hate tha playa, hate the game.
Citera
2013-06-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Jag är 23 år gammal och ser väl ganska bra ut, vad jag vill ha sagt med detta är att "snälla" killar flockas runt mig. Jag får ideligen förslag om att gå ut och äta eller varför inte gå på bio, dessa killar har hela tiden massor med förslag bara för att få vara i min närhet. Efter en kortare tid som aktiv inom singelmarknaden var mönstret tydligt, "snälla" killar och såkallade badboys är samma sorts människa där den enda skillnaden är utseendet eller självsäkerheten.

Det finns förstås andra sorters killar, som alltid är att föredra men jag ansåg att dessa kryp till "snälla" killar som inte vågade stå för att de bara ville använda mig sexuellt precis som alla töntiga badboys behövde få betala lite för sin falskhet. Jag började låta dem göra mina hemtentor, betala för min mat på krogen eller varför inte hämta upp mig efter en vända på stan då jag inte ville betala för en taxi.

Varje gång sitter dessa små människor som tror att dem är snälla, för att de gör mig tjänster i hopp om utbyte av sex eller förhållande och gnäller om att de blir behandlade som luft. De tror att om dom bara ser bättre ut så kommer tjejerna flockas till dom trots deras usla och falska personlighet.

Från min synvinkel som tjej så är ni till för att användas, ni är "snälla" med falska intentioner och jag vet att de alla vill inget hellre än att knulla med mig så varför skulle jag respektera dessa fega kräk?

Jag har ett nytt konto för att jag vill inte att de killar på Flashback som jag använder såhär skall se vem jag är, jag tycker dock att det är viktigt att de få som har självinsikt förstår hur det är ifrån en tjejs sida. Ni är inte snälla, ni är falska.

Men det är väl en myt det här med egentligen. Jag menar du måste ju vara riktigt fattig om du lyckas träffa en kille som BJUDER dig på saker så här. Brukar väl vara att båda delar på allting i ett förhållande, dejtar du typ..utvecklingsstörda människor eller? Annars gött för dig! Elelr nåt
Citera
2013-06-13, 22:44
Medlem
Gh0steds avatar
Jag anser att mord är fel, så varje kväll runt klockan 9 tar jag på mig mina sandaler, vandrar ut genom ytterdörren och letar upp första bästa mördare att slå ihjäl. För jag anser att mord är fel.

Låter det vettigt TS?
Citera
2013-06-13, 22:51
Medlem
Hur ska de agera annorlunda för att få tillgång till sex då? Alla vill ju ligga, och det finns ju inget som säger att de bara vill ligga även om det för oss män är det uteslutande primära målet. Finns det "goda" sätt att få komma till, eller är all sexualdrift klandervärd och bör förtryckas på puritanskt vis enligt dig TS?
Citera
2013-06-13, 22:52
Medlem
MaxentiusDeciuss avatar
Har du aldrig övervägt möjligheten att du någon gång har utnyttjat en genuint snäll kille? För att du "synade" honom?
Citera
2013-06-13, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Hur ska de agera annorlunda för att få tillgång till sex då? Alla vill ju ligga, och det finns ju inget som säger att de bara vill ligga även om det för oss män är det uteslutande primära målet. Finns det "goda" sätt att få komma till, eller är all sexualdrift klandervärd och bör förtryckas på puritanskt vis enligt dig TS?

Ärlighet, genuint intresse och en förståelse för vad som är viktigt i en casual sexuell relation. Nästan ingen tjej köper den falska vänakten, och gör dom det så är killarna asexuella i våra ögon och kommer aldrig komma på tal som sexuell partner.
Citera
2013-06-13, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaxentiusDecius
Har du aldrig övervägt möjligheten att du någon gång har utnyttjat en genuint snäll kille? För att du "synade" honom?

Nej, det är en stor skillnad på hur man beter sig som en genuint snäll kille och en manipulativ "snäll" kille.
Citera
2013-06-13, 23:00
Medlem
MaxentiusDeciuss avatar
Citat:
Nej, det är en stor skillnad på hur man beter sig som en genuint snäll kille och en manipulativ "snäll" kille.

Jaså? Utveckla gärna.
Citera
2013-06-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ärlighet, genuint intresse och en förståelse för vad som är viktigt i en casual sexuell relation. Nästan ingen tjej köper den falska vänakten, och gör dom det så är killarna asexuella i våra ögon och kommer aldrig komma på tal som sexuell partner.

Du menar att vi ska vara mer öppna och raka med att ni i 9 fall av 10 har en personlighet lika intressant som en sten, att ni är ansvarsfulla som små barn och har ett patologiskt uppmärksamhetssökande dygnet runt? Är det den typen av ärlighet som du eftersträvar, eller ska det ske mer inbäddat i bomull? Du har aldrig tänkt på att det kanske finns de som är bättre på att låtsas än andra?
Citera
2013-06-13, 23:25
Bannlyst
Det räcker med att tjejerna som har svarat i tråden har hållit med mig, uppenbarligen förstår ni inte eller vill inte förstå. Undra varför ni är oskulder eller "snälla" killar och bara gnäller här.
Citera
2013-06-13, 23:32
Medlem
Citat:
Det räcker med att tjejerna som har svarat i tråden har hållit med mig, uppenbarligen förstår ni inte eller vill inte förstå. Undra varför ni är oskulder eller "snälla" killar och bara gnäller här.

Sanningen svider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in