2013-06-13, 14:43
Bannlyst
Jag är 23 år gammal och ser väl ganska bra ut, vad jag vill ha sagt med detta är att "snälla" killar flockas runt mig. Jag får ideligen förslag om att gå ut och äta eller varför inte gå på bio, dessa killar har hela tiden massor med förslag bara för att få vara i min närhet. Efter en kortare tid som aktiv inom singelmarknaden var mönstret tydligt, "snälla" killar och såkallade badboys är samma sorts människa där den enda skillnaden är utseendet eller självsäkerheten.

Det finns förstås andra sorters killar, som alltid är att föredra men jag ansåg att dessa kryp till "snälla" killar som inte vågade stå för att de bara ville använda mig sexuellt precis som alla töntiga badboys behövde få betala lite för sin falskhet. Jag började låta dem göra mina hemtentor, betala för min mat på krogen eller varför inte hämta upp mig efter en vända på stan då jag inte ville betala för en taxi.

Varje gång sitter dessa små människor som tror att dem är snälla, för att de gör mig tjänster i hopp om utbyte av sex eller förhållande och gnäller om att de blir behandlade som luft. De tror att om dom bara ser bättre ut så kommer tjejerna flockas till dom trots deras usla och falska personlighet.

Från min synvinkel som tjej så är ni till för att användas, ni är "snälla" med falska intentioner och jag vet att de alla vill inget hellre än att knulla med mig så varför skulle jag respektera dessa fega kräk?

Jag har ett nytt konto för att jag vill inte att de killar på Flashback som jag använder såhär skall se vem jag är, jag tycker dock att det är viktigt att de få som har självinsikt förstår hur det är ifrån en tjejs sida. Ni är inte snälla, ni är falska.
Citera
2013-06-13, 14:47
Medlem
Haha.

Men vad ska vi diskutera då?
Citera
2013-06-13, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schlampa
Haha. Men vad ska vi diskutera då?

Hurvida det jag påstår är sant, eller om andra tjejer har samma upplevelse?
Citera
2013-06-13, 14:51
Medlem
Det finns ärliga killar och det finns killar med andra ambitioner. Såsom att komma innanför dina trosor.

Dessa killar som vill ta med dig på bio eller hitta på något, är förmodligen de du senare i livet kommer vilja gifta dig med.

Det är snarare du som bör droppa ner till jorden.
Att vilja träffas utanför krogen ser jag bara som ett friskhetstecken. Att göra hemtentor är bara toffleri...Där tar det stopp.

Vad ska vi diskutera, egentligen? Att du får gratistjänster?

edit: Tvåa på bollen..
Citera
2013-06-13, 14:56
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Nu lär ju det här vara en av dom "snälla killarna" på Flashback som har skapat det här kontot och inte nån tjej.
Då kanske de äntligen tar rådet de har fått om att dejta varandra på allvar.

OnT: De betalar ju redan för både biobesök, middagar och alla andra aktiviteter för att komma dig nära, låter dyrt nog. Inte ska de behöva betala ännu mer.
Citera
2013-06-13, 14:57
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Jag är 23 år gammal och ser väl ganska bra ut, vad jag vill ha sagt med detta är att "snälla" killar flockas runt mig. Jag får ideligen förslag om att gå ut och äta eller varför inte gå på bio, dessa killar har hela tiden massor med förslag bara för att få vara i min närhet. Efter en kortare tid som aktiv inom singelmarknaden var mönstret tydligt, "snälla" killar och såkallade badboys är samma sorts människa där den enda skillnaden är utseendet eller självsäkerheten.

Det finns förstås andra sorters killar, som alltid är att föredra men jag ansåg att dessa kryp till "snälla" killar som inte vågade stå för att de bara ville använda mig sexuellt precis som alla töntiga badboys behövde få betala lite för sin falskhet. Jag började låta dem göra mina hemtentor, betala för min mat på krogen eller varför inte hämta upp mig efter en vända på stan då jag inte ville betala för en taxi.

Varje gång sitter dessa små människor som tror att dem är snälla, för att de gör mig tjänster i hopp om utbyte av sex eller förhållande och gnäller om att de blir behandlade som luft. De tror att om dom bara ser bättre ut så kommer tjejerna flockas till dom trots deras usla och falska personlighet.

Från min synvinkel som tjej så är ni till för att användas, ni är "snälla" med falska intentioner och jag vet att de alla vill inget hellre än att knulla med mig så varför skulle jag respektera dessa fega kräk?

Jag har ett nytt konto för att jag vill inte att de killar på Flashback som jag använder såhär skall se vem jag är, jag tycker dock att det är viktigt att de få som har självinsikt förstår hur det är ifrån en tjejs sida. Ni är inte snälla, ni är falska.

Om det är någon som är ett kräk med falsk personlighet så är det du, din jävla fitta.
Citera
2013-06-13, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Men för fan, inser du inte hur mycket du matar alla snälla killar till att starta ytterligare trådar om kvinnors ondska?

Min tes är ju att det är de "snälla" killarna som är onda, vi kan kalla dem flaska om inte annat. Snälla killar är egentligen inget annat än fega "badboys" något som ingen vettig tjej vill ha i längden.
Citera
2013-06-13, 15:00
Medlem
De killarna som är snygga utav dessa låter du ju knulla dig mellan benen så i stort sett så handlar det inte om snälla killar. Du skulle exempelvis inte bädda en av dessa fulingar även om de betedde sig som en riktig man.
Citera
2013-06-13, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Om det är någon som är ett kräk med falsk personlighet så är det du, din jävla fitta.

Därför att killar försöker köpa mig med att låtsas vara snälla, och jag synar dom och utnyttjar det faktumet?
Citera
2013-06-13, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
De killarna som är snygga utav dessa låter du ju knulla dig mellan benen så i stort sett så handlar det inte om snälla killar. Du skulle exempelvis inte bädda en av dessa fulingar även om de betedde sig som en riktig man.

Utseende är enbart viktigt tills människan öppnar munnen, det är något som är ganska snabbt övergående. Jag föredrar en självsäker intelligent man med humor och självdistans framför någon som ser bra ut alla dar i veckan.
Citera
2013-06-13, 15:01
Medlem
Splatterboys avatar
Citat:
Därför att killar försöker köpa mig med att låtsas vara snälla, och jag synar dom och utnyttjar det faktumet?

Du är inte ett spår bättre än de är om du utnyttjar situationen. Jävla tjockis!
Citera
2013-06-13, 15:02
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Min tes är ju att det är de "snälla" killarna som är onda, vi kan kalla dem flaska om inte annat. Snälla killar är egentligen inget annat än fega "badboys" något som ingen vettig tjej vill ha i längden.
Jojo, men du behöver inte ge dem mer bränsle till att starta mer meningslösa trådar om hur orättvis världen är för att de är korta och fula där alla onda tjejer bara utnyttjar dem för att sedan gå i säng med en badboy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in