Citat:
Ursprungligen postat av
towarti
Dom knullar inte med mig, så vad är din poäng? Du saknar uppenbarligen läsförmåga dessutom är det knappast alla mina relationer som är på detta viset utan vissa som har försökt nästla sig in för att få knulla. Jag har många bra vänskapsrelationer med bra killar som är genuint snälla och som jag är bra vän med utan att de gör ett piss för mig, bara dessa "snälla" killar som jag utnyttjar för de är falska ändå. Dessutom så är mina riktiga vänner till största del medvetna om detta och har inga som helst problem att några idioter försöker komma i mina byxor genom att låtsas vara snälla och betala för mig utan något i gengäld.
Samma sak.
Att du går med på det är fan ett varningstecken som tyder på att du är jävligt egocentrerad, sedan så skapar du en tråd som denna vilket tyder på att du är jävligt bekräftelsekåt av dig sedan så tror jag att du knullat någon av dessa "snälla" killar och fortfarande gör det och man får sig en liten fundering hur du är som person och javisst alstrar du i din tråd att du är ett prakt exempel på någon som sårar personer, men som sagt så får man skitet tillbaka på ett eller annat sätt.
Har stött på människor som dig, men inte bjuder man dessa personer något, fucking förväntar sig att någon främling ska stå till god för en är fan löjligt sedan så drar ju du till dig "vrickade" personer med ett sådant beteende om du inte förstått det.