2013-06-13, 20:25
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Det är inte jag som föreslår detta, eller hur? Ja, jag använder deras fula knep emot dem, det är ett rent nöje. Det är inte direkt oskyldiga som lider här, de försöker ha sex med mig genom att låtsas vara "snälla".

Det enda rätta är att du säger att du inte är intresserad av att inleda en relation eller ha sex med dem så de vet var de har dig, gör du inte så utan istället utnyttjar dem är du lika falsk som de som du tror bara är ute efter att ha sex med dig.

Det felet många kvinnor gör är att de alltid utgår från att om en man är trevlig mot dem så vill de ha sex men så är inte fallet, visst det förekommer ofta men långt ifrån alltid, så du kanske ska vidga dina vyer och tänka utanför din trånga box för en stund?
Citera
2013-06-13, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nippot
ja du är en riktig badgirl. Du anklagar dem för att vara egoistiska medan du utnyttjar dem.

Både tjejer ocj kilar är extra snälla, trevliga o charmiga mot dom man gillar

Du anser det vara fel att när dessa veka killar försöker knulla med mig genom att låtsas vara min vän och köpa saker till mig blir lurade av mig? Tycker du det är bättre att jag skulle låta dom köpa min kropp, eller kanske ignorera dom så dom går vidare och göra samma sak med din syrra?
Citera
2013-06-13, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Det enda rätta är att du säger att du inte är intresserad av att inleda en relation eller ha sex med dem så de vet var de har dig, gör du inte så utan istället utnyttjar dem är du lika falsk som de som du tror bara är ute efter att ha sex med dig.

Det felet många kvinnor gör är att de alltid utgår från att om en man är trevlig mot dem så vill de ha sex men så är inte fallet, visst det förekommer ofta men långt ifrån alltid, så du kanske ska vidga dina vyer och tänka utanför din trånga box för en stund?

Min trånga box, det är cirka 4 killar i min närhet som gör detta av kanske 20 bekanta killar. Varför skall jag låta dem gå vidare och försöka utnyttja andra tjejer, när deras mål är att knulla genom falskhet.
Citera
2013-06-13, 20:29
Moderator
v50s avatar
Citat:
Min trånga box, det är cirka 4 killar i min närhet som gör detta av kanske 20 bekanta killar. Varför skall jag låta dem gå vidare och försöka utnyttja andra tjejer, när deras mål är att knulla genom falskhet.

Du är lika falsk som dessa killar då du utnyttjar dem och du lägger dig då på deras nivå, ska du stå över dem så säger du rakt och ärligt att det aldrig kommer bli tal om att ha sex med dem så de vet vad som gäller. Fast du kanske inte vågar vara ärlig utan liksom många andra tjejer är väldigt feg och i många fall helt oförmögen att ta bladet från munnen?
Senast redigerad av v50 2013-06-13 kl. 20:33.
Citera
2013-06-13, 20:33
Bannlyst
Citat:
Du är lika falsk som de då du utnyttjar dem och du lägger dig då på deras nivå, ska du stå över dem så säger du rakt och ärligt att det aldrig kommer bli tal om att ha sex med dem så de vet vad som gäller. Fast du kanske inte vågar vara ärlig utan liksom många andra tjejer är väldigt feg och i många fall helt oförmögen att ta bladet från munnen?

Ja, jag utnyttjar dem som är falska. Jag har inget problem att utnyttja potentiella rovdjur som drogar tjejer för att få knulla eller försöker nästla sig in som en vän. Jag är ledsen att du känner dig träffad likt många i den här tråden, jag kan bara beklaga att du inte har en personlighet och att du vill köpa dig till sex.
Citera
2013-06-13, 20:33
Medlem
jadu... och jag är en kvinna som försökte få alla snälla killar att sluta mata sin dåliga självkänsla - så dyker denna tråd upp hahaha!

Jag tycker det är romantiskt av en kille att bjuda ut en - men däremot så får de inte gå over the top och smöra för mig, en rolig dejt där han får chansen å visa vem han är måste ju inte vara negativ bara för att han bjuder?
Hellre en sådan kille än en som bara beter sig som ett arsle eller vad du nu menar att du vill ha för kille!
Senast redigerad av tryffelblandning 2013-06-13 kl. 20:36.
Citera
2013-06-13, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelblandning
jadu... och jag är en kvinna som försökte få alla snälla killar att sluta mata sin dåliga självkänsla - så dyker denna tråd upp hahaha!

Jag tycker det är romantiskt av en kille att bjuda ut en - men däremot så får de inte gå over the top och smöra för mig, en rolig dejt där han får chansen å visa vem han är måste ju inte vara negativ bara för att han bjuder?
Hellre en sådan kille än en som bara beter sig som ett arsle eller vad du nu menar att du vill ha för kille!

Du missförstår, jag menar de som inte vågar bjuda ut en utan låtsas vara din vän och sedan börjar betala och göra saker för dig för att de förväntar sig sex. Det är väl inte så svårt att relatera till sådana, du har säkerligen träffat flera sådana som helt plötsligt vill ha sex med dig bland dina vänner.
Citera
2013-06-13, 20:36
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ja, jag utnyttjar dem som är falska. Jag har inget problem att utnyttja potentiella rovdjur som drogar tjejer för att få knulla eller försöker nästla sig in som en vän. Jag är ledsen att du känner dig träffad likt många i den här tråden, jag kan bara beklaga att du inte har en personlighet och att du vill köpa dig till sex.

Jag känner mig inte det minsta träffad men det fenomen du ger uttryck för här har jag sett ett antal gånger så du är inte ensam, det finns tjejer som agerar precis som du och sedan slår sig för bröstet och tycker att de inte alls är lika falska som sådana killar som bara vill ligga med dem.

Jag vidhåller att skall du stå över dem så är du rak och ärlig men jag antar att du liksom många andra tjejer är helt oförmögen att säga vad ni vill utan att linda in det i x antal kilo bomull och ge krystade svar.
Senast redigerad av v50 2013-06-13 kl. 20:38.
Citera
2013-06-13, 20:38
Medlem
Citat:
Dom knullar inte med mig, så vad är din poäng? Du saknar uppenbarligen läsförmåga dessutom är det knappast alla mina relationer som är på detta viset utan vissa som har försökt nästla sig in för att få knulla. Jag har många bra vänskapsrelationer med bra killar som är genuint snälla och som jag är bra vän med utan att de gör ett piss för mig, bara dessa "snälla" killar som jag utnyttjar för de är falska ändå. Dessutom så är mina riktiga vänner till största del medvetna om detta och har inga som helst problem att några idioter försöker komma i mina byxor genom att låtsas vara snälla och betala för mig utan något i gengäld.

Samma sak.

Att du går med på det är fan ett varningstecken som tyder på att du är jävligt egocentrerad, sedan så skapar du en tråd som denna vilket tyder på att du är jävligt bekräftelsekåt av dig sedan så tror jag att du knullat någon av dessa "snälla" killar och fortfarande gör det och man får sig en liten fundering hur du är som person och javisst alstrar du i din tråd att du är ett prakt exempel på någon som sårar personer, men som sagt så får man skitet tillbaka på ett eller annat sätt.

Har stött på människor som dig, men inte bjuder man dessa personer något, fucking förväntar sig att någon främling ska stå till god för en är fan löjligt sedan så drar ju du till dig "vrickade" personer med ett sådant beteende om du inte förstått det.
Citera
2013-06-13, 20:38
Bannlyst
Citat:
Jag känner mig inte träffad det minsta men det fenomen du ger uttryck för här har jag sett ett antal gånger så du är inte ensam, det finns tjejer som agerar precis som du och sedan slår sig för bröstet och tycker de inte är lika falska som sådana killar som bara vill ligga med dem.

Jag vidhåller att skall du stå över dem så är du rak och ärlig men jag antar att du liksom många andra tjejer är helt oförmögen att säga vad ni vill utan att linda in det i x antal kilo bomull och ge krystade svar.

Jag har inga som helst problem att avsluta en relation, jag tror inte du förstår varför jag utnyttjar dessa. Tycker du att jag är skyldig dessa "snälla" killar något när de försöker köpa mig med sin falska vänskap och gåvor? Möjligt att det är fel att utnyttja dem, men det är förbannat kul och jag känner mig inte ett dugg skyldig.
Citera
2013-06-13, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Samma sak.

Att du går med på det är fan ett varningstecken som tyder på att du är jävligt egocentrerad, sedan så skapar du en tråd som denna vilket tyder på att du är jävligt bekräftelsekåt av dig sedan så tror jag att du knullat någon av dessa "snälla" killar och fortfarande gör det och man får sig en liten fundering hur du är som person och javisst alstrar du i din tråd att du är ett prakt exempel på någon som sårar personer, men som sagt så får man skitet tillbaka på ett eller annat sätt.

Har stött på människor som dig, men inte bjuder man dessa personer något, fucking förväntar sig att någon främling ska stå till god för en är fan löjligt sedan så drar ju du till dig "vrickade" personer med ett sådant beteende om du inte förstått det.

Vad du tror och inte tror om mig har ingen betydelse, det märks att du har extremt lite koll och som jag har sagt tidigare detta är ett fåtal av mina manliga bekanta som beter sig på detta vis. Jag sårar inga människor, jag använder äckliga fega killar som försöker köpa mig.
Citera
2013-06-13, 20:39
Medlem
Var lär du känna killarNa ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här