2013-06-20, 20:07
Medlem
beatbeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellivo
http://www.youtube.com/watch?v=_K9iDiC49o8

Där har du den gosse!

Tusen tack! fan vad jag älskar dig!!
Citera
2013-06-26, 18:56
Medlem
Horrorgrams avatar
Vilket skit. 18 åringar som står och viftar med händerna. 30 plusare som tror dem är stekare. Inhyra DJS som står och vrider på lite knappar och får betalt.

Nej fyfan vilket skit.
Citera
2013-06-26, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Vilket skit. 18 åringar som står och viftar med händerna. 30 plusare som tror dem är stekare. Inhyra DJS som står och vrider på lite knappar och får betalt.

Nej fyfan vilket skit.
Hahahah
Citera
2013-06-26, 21:35
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:

Nej fyfan vilket skit.

Håller helt med, död åt alla som har kul
Citera
2013-06-26, 23:52
Medlem
Citat:

Nej fyfan vilket skit.

Sjukt härligt att du tog dig sex dagar att bumpa denna tråden med ett så extremt viktigt meddelande angående Summerburst som verkligen tillförde mycket. Tycker det är lite synd att människor måste angripa andra former av musik för att den inte faller de i smaken. Jag ser inte att alla de som associerar sig med elektronisk musik angriper t:ex en Metal-tråd. Metal är dönice, förövrigt.

Kram på dig!
Citera
2013-06-27, 12:21
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingPeculiar
Sjukt härligt att du tog dig sex dagar att bumpa denna tråden med ett så extremt viktigt meddelande angående Summerburst som verkligen tillförde mycket. Tycker det är lite synd att människor måste angripa andra former av musik för att den inte faller de i smaken. Jag ser inte att alla de som associerar sig med elektronisk musik angriper t:ex en Metal-tråd. Metal är dönice, förövrigt.

Kram på dig!

Tycker inte SB levererade detta år då jag var där.

Dessutom var det jävligt tråkiga artister, Ingrosso och Steve Angelo kör ju i princip samma sak då det inte har så mycket annat att spela än deras SHM låtar..
Citera
2013-06-27, 12:53
Medlem
Citat:
Tycker inte SB levererade detta år då jag var där.

Dessutom var det jävligt tråkiga artister, Ingrosso och Steve Angelo kör ju i princip samma sak då det inte har så mycket annat att spela än deras SHM låtar..
Ingrosso och angello spelar långt ifrån samma låtar, angello spelar mycket hårdare tex
Citera
2013-06-28, 14:30
Medlem
Att ni bara orkar sitta och kommentera helt meningslösa saker, som vilken skit musik EDM är.

Jag ser i alla fall väldigt mycket fram emot nästa år då jag inte hade möjlighet att gå detta år. Och jag är väldigt glad att vi har en sådan här festival i Sverige!

Vilka vill ni se nästa år? Jag hade gärna velat se Thomas Gold, Hard Rock Sofa, NO_ID & Dirty South.
Citera
2013-06-28, 14:45
Medlem
AIKDaniels avatar
http://www.youtube.com/watch?v=BtckOOzrz58
Summerburst 2013 - Tack för detta år allihopa!

Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Att ni bara orkar sitta och kommentera helt meningslösa saker, som vilken skit musik EDM är.

Jag ser i alla fall väldigt mycket fram emot nästa år då jag inte hade möjlighet att gå detta år. Och jag är väldigt glad att vi har en sådan här festival i Sverige!

Vilka vill ni se nästa år? Jag hade gärna velat se Thomas Gold, Hard Rock Sofa, NO_ID & Dirty South.

Jag är väldigt sugen på Calvin Harris faktiskt, sköna låtar har han gjort där alla kan sjunga med, det är sånt som funkar på SB.
Citera
2013-06-29, 17:43
Medlem
Soleies avatar
Jag hade inte sagt nej till Skism eller Schoolboy nästa år! Tycker SB borde fortsätta med lite dubstep/brostep liknande akter.
Citera
2013-06-30, 11:40
Medlem
Istället för att sitta här och skriva vilka ni vill ha nästa år så kan väl nån skapa en ny tråd för nästa års upplaga
Citera
2013-06-30, 12:17
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anlu
Istället för att sitta här och skriva vilka ni vill ha nästa år så kan väl nån skapa en ny tråd för nästa års upplaga

https://www.flashback.org/p44112206#p44112206
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in