2013-06-13, 00:52
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Har som sagt bara sett Elementz vlog angående saken. men Saint har tydligen snackat otroligt mycket skit bakom Elementz rygg, om att han är värdelös etc etc. Sådana saker man inte gör som teammates.

Förvisso är Elementz inte den bästa supporten i scenen, men som sagt.. Det är fortfarande något man inte gör.

Och sen ser han ju ut som en som slår sin fru och sina barn
Citera
2013-06-13, 01:36
Medlem
Derftyuios avatar
Jag är SÅ JÄVLA LESS. Kom upp i silver för 3 dagar sedan, spelat 17 games och förlorat 11 i rad precis när jag kommit upp i league. Nån som kan slå den loose streak?
Citera
2013-06-13, 01:37
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Nu är det ju också så att de håller med "Saint" för att han använder sig uttav jävla härskarmetoder.
Det är ju bara så att elementz var den enda i laget som vågade neka/säga emot och det stöter såklart på en framtida alkoholist med för stort ego.
Va fan ska han annars göra elementz, han skötte det hela snyggt p åstreamern, Saint däremot ett jävla stolpskott.

Problemet är väl snarare att det var 2 för stora egon under samma hus varav den ena måste ut, eftersom Saint är ledare för laget blir det således Elementz.

Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Och sen ser han ju ut som en som slår sin fru och sina barn

Fd marin.
Citera
2013-06-13, 01:47
Medlem
irkens avatar
Citat:
Problemet är väl snarare att det var 2 för stora egon under samma hus varav den ena måste ut, eftersom Saint är ledare för laget blir det således Elementz.
Fast nja, det berodde ju inte bara på det. När elementz spelade support för Curse så spelade han aldrig det i Soloq, han körde aldrig duoq heller med Elementz.. Sen går det ju knappast förneka att elementz var "mindre" viktig för laget än Saint som är shotcaller.
Jag gillar varken av dem, då saint är en douchebag och elementz verkar bara vara en gnällspik.
Citera
2013-06-13, 01:51
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Fast nja, det berodde ju inte bara på det. När elementz spelade support för Curse så spelade han aldrig det i Soloq, han körde aldrig duoq heller med Elementz.. Sen går det ju knappast förneka att elementz var "mindre" viktig för laget än Saint som är shotcaller.
Jag gillar varken av dem, då saint är en douchebag och elementz verkar bara vara en gnällspik.

Jo, det var givetvis ett flertal bakomliggande faktorer såsom som det sägs i videon (Elementz kan inte ta kritik) samt också att Elementz inte riktigt ville bli lära sig ännu mer än vad han kunde.

Jag har inget emot dem men gillar också Curse generellt. Elementz kör dock på en väldigt stöddig attityd på Twitter och verkar tro att han är bäst dock.
Citera
2013-06-13, 02:02
Medlem
irkens avatar
Citat:
Jo, det var givetvis ett flertal bakomliggande faktorer såsom som det sägs i videon (Elementz kan inte ta kritik) samt också att Elementz inte riktigt ville bli lära sig ännu mer än vad han kunde.

Jag har inget emot dem men gillar också Curse generellt. Elementz kör dock på en väldigt stöddig attityd på Twitter och verkar tro att han är bäst dock.
Ja, exakt! Det är lite tråkigt med honom, men å andra sidan tycker jag inte Elementz hör hemma på ett lag om han inte kan ta kritik, och inte vill lära sig. Lite tråkigt, menmen. Det blir nog bättre för alla när han är Coach.
Citera
2013-06-13, 07:07
Medlem
ThatGuy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
1. Hahahahahahah.

2. Vad fan snackar du om?

3. Du måste vara tappad ett ex antal gånger när du låg i mammisens magge.
Klart som fan data skickas mellan ditt konto och riots, hur fan annars har du tänkt att något utbyte av information skulle ske? Dom kan göra vad fan dom vill med ditt konto. Ge din emailadress till barack fontana och ge dina kortuppgifter till War Z devsen. Du ska fan passa dig så du inte gör bort dig offentligt. Här på forumet kan man göra bort sig ordentligt utan att något händer.

Ta det inte personligt min kompis

1. Du snackar i nattmossan
2. Hittar pa "Ja men min kompis blev bannad han skrev thereisnourflevel"

3. Ingen data skickas till servern forrens du forsoker logga in det enda som hender om du startar client er att den kollar vad server status ligger och om du har internet connection;;

Gillar hur du skriver baserat pa "rykten" ha-ha

Du vet att thereisnourflevel er en client kommando? inget som verifieras genom servern, dumbass vill du ta vidare denna diskussion tar vi det igenom PM jag var en av dem som hitta major exploits jag vet ett o annat
Citera
2013-06-13, 09:36
Medlem
Division.Bells avatar
Plötsligt kan jag inte längre höra "shutdown" "an enemy has been slain" etc från ljudet, det är inte heller något fel på mina ljudinställningar i options, någon som vet vad jag ska göra?
Citera
2013-06-13, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Division.Bell
Plötsligt kan jag inte längre höra "shutdown" "an enemy has been slain" etc från ljudet, det är inte heller något fel på mina ljudinställningar i options, någon som vet vad jag ska göra?
Reparera klienten? Kan ju bero på korrupta filer.
Citera
2013-06-13, 10:23
Medlem
fgnms avatar
Tänkte vara snäll och fråga på en kompis vägnar. Hans klient stänger alltid ner sig efter ett game är slut och vad jag vet har han provat att reparera och installera om utan förändring. Varje gång efter ett game får han snällt logga in igen. Någon som råkat ut för samma/liknande?
Citera
2013-06-13, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Tänkte vara snäll och fråga på en kompis vägnar. Hans klient stänger alltid ner sig efter ett game är slut och vad jag vet har han provat att reparera och installera om utan förändring. Varje gång efter ett game får han snällt logga in igen. Någon som råkat ut för samma/liknande?
Ja men inte upprepade gånger.
Citera
2013-06-13, 10:28
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Ja men inte upprepade gånger.

Det tråkiga är att han gett upp och helt enkelt accepterat att det typ är hans dator det är fel på. Det sjuka är att kanske efter var 15:e game så stänger det inte ner sig, slumpmässigt funkar det alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in