2013-06-12, 22:20
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Är MN kompis med KJ?

Kontot startades 28/4. Massa konstiga kommentarer. MN kommenterade ett inslag i Schulman show. Sen fortsätter denna MN kommentarerna den 3/5. Sista kommentaren var "bara dö". 28/4 var en söndag. KJ fyller år den 29/4. Sen återkommer MN på mps sida den 11/5 med en vettig kommentar som var ungefär "borde inte hennes pojkvän hämtat upp henne med bil?" Väldigt vettig kommentar. Här på tråden pratade alla om hur och vilken väg hon joggat, läxböcker och gula plastpåsar. MN var steget före. Denna vettiga kommentar togs bort av mps cirka den 18-19/5.
Citera
2013-06-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Tycker det är mer intreesant å veta eller diskutera varför kroppen dumpas så nära hemmet när det finns betydligt bättre ställen å dumpa kroppen på.

Förstår det genom ödehus, men skogen, finns hur mycket skog som helst, vet inte om någon skog varit bättre än den andra, kom ihåg att hade kropp dumpats i åberget hade den kunnat hittats mycket tidigare genom att Polis, Hemvärn och MPS sökt där.
Citera
2013-06-12, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Tycker det är mer intreesant å veta eller diskutera varför kroppen dumpas så nära hemmet när det finns betydligt bättre ställen å dumpa kroppen på.

GM måste ju ha velat att delarna skulle hittas. Motiv och tillvägagångssätt m.m känns för mig mest intressant.
Citera
2013-06-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
Enligt det fågelkvitter som susade förbi mitt öra så saknas både händer och armar.

Men det är väl sånt man får ta med en nypa salt än så länge. Det påstås så mycket om dom här kroppsdelarna.

Fåglar kvittrar, men vad säger att det inte var armarna som hittats i ödehuset, har det kommit ut från polis och åklagare att det var annat än kroppsdelar, sen kom huvud och torso? Allt annat är rykten, kan ha missat källa till att det var ben som hittades först.
Citera
2013-06-12, 22:26
Medlem
Mouchinos avatar
Såg det skrevs om droger för en stund sen, tänkte på Om nu KJ är GM kan han ha testat nån drog och av brist på erfarenhet och vana fått nån form av psykos? Finns en som jag undrar lite över och kollat och läst lite om. Den heter Ayahuasca och är nån form av psykadelisk drog som b.la gör att man får kontakt med andarna men man varnar också för side effects i form av dåliga trippar och kan leda till att man gör saker som är helt knas och kan ge ödesdigra konsekvenser.

Finns en anledning till varför jag undrar detta. Om det finns tillgängligt i Boden så kanske det inte är omöjligt att han testat eller ja vilken drog som helst såklart. Finns ju tyvärr överallt.
Citera
2013-06-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Förstår det genom ödehus, men skogen, finns hur mycket skog som helst, vet inte om någon skog varit bättre än den andra, kom ihåg att hade kropp dumpats i åberget hade den kunnat hittats mycket tidigare genom att Polis, Hemvärn och MPS sökt där.

Dwt finns ju skog 10mil bort också..
Citera
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
GM måste ju ha velat att delarna skulle hittas. Motiv och tillvägagångssätt m.m känns för mig mest intressant.

Det är en teori att den skulle finnas.
motiv är ju absolut det mest intressanta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Det var bara fotohandlarparet i Solna som påstod att bilder på en styckad kvinnokropp lämnats in för framkallning. Butiksbiträdet påstod sig inte ha sett eller hört fotohandlarparet/ägarna prata om att något sådant skulle ha lämnats in. Förmodligen var ägarna ute efter att skapa intresse för deras butik i syfte att boosta affärerna.

Oh nej. Bilderna finns i allra högsta grad och ledde också till gripandet av obducenten. Du borde kunna få ut dem från Solna tingsrätt. Och fotohandlaren stängde igen sin fotobutik raskt och ägnade sig sedan åt en helt annan bransch. Läkaren och obducenten har ju nyligen gått sin sista match i fallet och får därmed aldrig mer tillbaks sina legitimationer. SKÖNT!!!!!
Citera
2013-06-12, 22:28
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Kontot startades 28/4. Massa konstiga kommentarer. MN kommenterade ett inslag i Schulman show. Sen fortsätter denna MN kommentarerna den 3/5. Sista kommentaren var "bara dö". 28/4 var en söndag. KJ fyller år den 29/4. Sen återkommer MN på mps sida den 11/5 med en vettig kommentar som var ungefär "borde inte hennes pojkvän hämtat upp henne med bil?" Väldigt vettig kommentar. Här på tråden pratade alla om hur och vilken väg hon joggat, läxböcker och gula plastpåsar. MN var steget före. Denna vettiga kommentar togs bort av mps cirka den 18-19/5.

Vem är nu MN?
Citera
2013-06-12, 22:28
Medlem
MegaLomanis avatar
Men...vad tjänar den här diskussionen till, huruvida det är lätt eller svårt att lyfta in en torso i ett hus? Ingen har uppenbarligen gjort det, eller ens försökt.

Om GM är den som de flesta tror, skall man nog inte heller leta så förtvivlat efter rationella motiv för den ena eller andra åtgärden.

Om det är något som verkar genomtänkt och smart, talar det emot att det är han.
Citera
2013-06-12, 22:30
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregorGreger
Hahaha, du vet vad jag menar, vänd på huvud och torso så behöver vi inte skratta ihjäl oss åt iver och nyfikenhet som gör att det låter mer udda än vad det är.

Visst vet jag, men du la orden i munnen på mig.

Jag spinner vidare på MDPV.

Användare kan visa på tvångsmässiga, sexuella beteenden.

Det vore bra om vi kunde få in lite uppgifter angående KJ bruk av stimulantia tycker jag.

Vanföreställningar, djur som kryper under huden, kliande, öppna sår, bandagerade armar ...

Tvångsmässiga sexuella beteenden, humörväxlingar, irritation, ökad sexuell lust ...

Kan han ha tagit MDPV?
Citera
2013-06-12, 22:30
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar

KJs valspråk var ju No sacrifice - No Glory. Han kommer med säkerhet att bli rikskändis efter detta när alla detaljer redovisats. Dessutom kommer han aldrig mer att behöva anstränga sig när det gäller att hitta villiga kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in