Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Hur man än vrider och vänder på det som skrevs i AN namn, vi vet inte vem som satt bakom tangentbordet, men om det var AN själv så är det så urbota korkat och ogenomtänkt. Hon fick ögonen på sig direkt, drog in familjen i ett nafs. Många fick en känsla av att hon vet mer om fallet VB än vad som framkommit. Och om det handlar om rasism så är det inte ett smart drag av en företagare att göra sig känd för att hata sin kundkrets. Nej, det ligger troligtvis en hund begraven i den här händelsen, dock inte KJ:s.

Jag tror att AN eller den som skrev på Facebook vet mer om VB försvinnande än vad vi vet.
Men det samtidigt är aningen osannolikt att annan än kontoägaren skulle skrivit detta vid två tillfällen med ca 12 timmars mellanrum, det ter sig osannolikt i en småstad där i princip alla vet vad som söks och tidningarna skriver sida upp och sida ner om mystiskt försvinnande.
Möjlighet finns alltid men jag tror att hon har skrivit detta och det bottnar i tidigare möjlig relation med sambo eller annan närstående.
Vi vänder på frågan, vem har fördel/möjlighet av att skriva det i AN's namn (konto), kan man ens komma på någon utanför hennes när-krets (familj). Definitivt inte KJ, det är jag tämligen säker på, om det skulle vara så måste han haft kontakt med AN på något sätt och det har nog aldrig förekommit.