Citat:
Ursprungligen postat av
lilltoe
Om jag inte missminner mig, uttalade AN sitt förakt gentemot VB under två dagar. Två präktiga fyllor? Hursomhelst visar kommentarerna hur konflikten pågår när de skrivs, dvs AKTUELL i Ber*ska hemmet.
Där håller jag med åtminstone vad gäller "städkärringen" som rent av skändar den som är saknad, alla inlägg är med medkänsla, hopp, hjälpa till att leta men så kommer detta med AN och fullständigt går emot vad som är det normala när någon har försvunnit.
Trådföljare skriver också om AN typ, måste få synas, höras och vara i centrum. En "städkärring" i centrum som inte har intellektet att visa vördnad eller omtanke.
Sannolikt oerhört självcentrerad där omgivningen skall lyssna och det hon säger är vad som gäller och det är vad alla skall fatta, förstå och rätta sig efter.
Hoppas hon tar skurhinken över huvudet och bara går under jorden för där passar hon bäst, empatilösa människa.
Sista blev lite från hjärtat för jag har inget övers för empatilösa människor när någon saknas och andra människor ställer upp förutsättningslöst för att hjälpa i en svår situation för familjen och vänner.