2013-06-11, 19:46
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Vilken soppa detta med de Bruyne, Schürrle, Chelsea och Leverkusen utvecklats till! Nu står det i tysk media att Mourinho först vill se KDB några träningar innan en eventuell transfer av Schürrle blir av.

Tror faktiskt inte att Mou vill ha Schurrle. Känns lite överflödig när det redan finns bättre spelare att använda.
Senast redigerad av thatis7tisshow 2013-06-11 kl. 19:53.
2013-06-11, 22:36
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Hur pass bra är Casemiro? Har sett väldigt lite av honom på en fotbollsplan så jag vet inte hur bra/lovande etc han är.

Jag har ingen koll på Casemiro men det finns en intressant artikel om honom på Counter Attack på The Score: http://blogs.thescore.com/counterattack/2013/02/01/casemiro%E2%80%99s-loan-to-real-madrid-castilla-shows-just-how-far-the-once-promising-midfielder-has -fallen/.
2013-06-11, 22:45
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Tror faktiskt inte att Mou vill ha Schurrle. Känns lite överflödig när det redan finns bättre spelare att använda.

Tycker också det är en lite märklig värvning, även om han är väldigt duktig, ung och varit väldigt bra denna säsong för Leverkusen. Många lag skulle behöva honom, men till för €20M Chelsea
Han både gör mer nytta och utvecklas bättre om han stannar kvar hos Bayer.
2013-06-12, 08:38
Medlem
saggesalivs avatar
Läste att ingen visat något som helst intresse för Higuain.
Dock så säger Perez att real inte skulle accepterat priset som cirkulerat; runt 30m€.
Jag skulle tyckt det var trevligt om arsenal plockade Higuain för att konkurrera i toppen igen-
2013-06-12, 11:45
Medlem
C0ws avatar
Kanske någon som nämnt detta redan.. men det snackas om att Barcelona är ute efter Lewandowski
2013-06-12, 11:48
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Kanske någon som nämnt detta redan.. men det snackas om att Barcelona är ute efter Lewandowski

Läste också det, skulle ju ha varit trevligt men egentligen jävligt onödigt..Lägg pengarna på en bra mittback istället.
2013-06-12, 11:54
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Läste också det, skulle ju ha varit trevligt men egentligen jävligt onödigt..Lägg pengarna på en bra mittback istället.

Mjo, sant. Men kolla bara på vilka backar det ryktas om. Mathieu, Rami, Vermaelen...
2013-06-12, 12:32
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Mjo, sant. Men kolla bara på vilka backar det ryktas om. Mathieu, Rami, Vermaelen...

Jo jag vet. Känns faktiskt ingen vidare. Enligt mig ska man lägga resterande budgeten+spelförsäljningar på Thiago Silva. Har skulle tydligen gå med på en 30% lägre lön också om han går till Barca.

Det dåliga med honom är att han börjar bli till åren och att det inte är någon långsiktig värvning.
2013-06-12, 13:17
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Jo jag vet. Känns faktiskt ingen vidare. Enligt mig ska man lägga resterande budgeten+spelförsäljningar på Thiago Silva. Har skulle tydligen gå med på en 30% lägre lön också om han går till Barca.

Det dåliga med honom är att han börjar bli till åren och att det inte är någon långsiktig värvning.
Han är född 84 och har ju garanterat åtminstone en kontraktsperiod till på toppnivå. Signar han på 3-4 år så är han 32-33 när kontraktet går ut vilket inte är speciellt mycket för en mittback.
2013-06-12, 13:27
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Han är född 84 och har ju garanterat åtminstone en kontraktsperiod till på toppnivå. Signar han på 3-4 år så är han 32-33 när kontraktet går ut vilket inte är speciellt mycket för en mittback.

Frågan är ju dock om han fortfarande är världens bästa mittback vid den åldern. Tänk om han bara håller sin nuvarande nivå tills han är 30år.
2013-06-12, 13:56
Medlem
Viking-s avatar
Det här med Schurrle börjar bli lite väl mycket nu, jag ville ha honom när KDB verkade lånas ut, men om han nu stannar så känns Schurrle överflödig (även om KDB gör sig bäst som central mittfältare så kan han spela på den högra sidan).

Chelsea verkar ha siktat in sig på att antingen ha Cavani, Jovetic eller Gomez som anfallsvärvning inför nästa säsong (visste inte att Jovetic var en "normal" anfallare ärligt talat, trodde han var mer utav en släpande forward alternativt ytter). Mittfältet verkar få förstärkning i form av Van Ginkel (som troligen lånas ut) men det kvarstår att se vem som blir den stora värvningen där. Det har spekulerats en del om De Rossi, men ryktena har dött ut lite på sistone. Själv ser jag gärna Capoue som Toulouse bekräftar kommer att lämna under sommaren. Cabaye vore inte helt fel heller.
2013-06-12, 15:53
Medlem
Snacka om silly season, flera källor uppger att Lewandoskis agent har anlänt till London för ett möte med Chelsea.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in